به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ماساژور اتویی ترایو

دسته بندی: ماساژور
شناسه محصول: 24949

1900000

  • دارای سری مکش دار مخصوص گردن
  • دارای کلاهک فرچه شکل برای ماساژ سر
  • دارای سه کلاهک مخصوص ماساژ برای قسمت های مختلف بدن

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ماساژور اتویی ترایو دستگاهی است که موتور لرزشی با قابلیت حالت گرمایی دارد ، و صفحات ماساژ آن 3 عدد صفحه مختلف ماساژ تمام نقاط بدن است . قسمتی از ماساژور به ماساژ گرمایی اختصاص داده شده است . وقتی بخواهید عمل ماساژ را انجام دهید باید صفحه مورد نیاز را بر روی دستگاه وصل کنید . برای ماساژ سر صفحه ای که به شکل شانه دندانه دار است مناسب می باشد که موجب گردش بهتر خون در زیر پوست سر می شود و برای خوب شدن سر درد مناسب است و همچنین گردش خون خوب و مناسب زیر پوست سر باعث تقویت مو و پیاز مو می شود .

ماساژور اتویی ترایو

ماساژور بدن اتویی

یکی از صفحات ماساژور بدن اتویی چهار برجستگی کروی شکل دارد که برای ماساژ دست ، کمر وپا و بقیه نقاط طراحی شده است . بر روی صفحه کروی شکل یک قطعه ی پلاستیکی مخروطی متصل می شود که برای ماساژ سینه و گردن مفید است . صفحه ی سوم کاملا صاف است و با همراهیه آن میتوان صورت و شکم را ماساژ داد و لازم به ذکر است که پشت ماساژور به شکل صاف طراحی شده است . ماساژور بدون کمک گرفتن از دست توانایی ماساژ کف پا را دارد که به دلیل صاف بودن دستگاه است .

ماساژور اتویی قیمت

با استفاده از دکمه ای که روی دسته ماساژور قرار دارد میتوان حالت گرمایی را فعال و غیرفعال کرد ، وقتی حالت گرمایی را فعال می کنید 3 تا 4 دقیقه زمان می برد که دمای قسمت مورد نظر به 55 درجه ی سانتی گراد افزایش یابد . برای استفاده از حالت گرمایی هیچ یک از صفحه ها را نباید روی ماساژور نصب کرد . در نتیجه ماساژور ترایو 717W موتور لرزشی دارد که سرعت آن در دقیقه 4500 دور است ، یک صفحه ی صاف با قابلیت ناحیه حرارتی دارد ، دمای حالت گرمایی آن 55 درجه ی سانتی گراد است ، و دارای سه صفحه ی ماساژ و یک قطعه ی پلاستیکی برای ماساژ نقاط حساس است ، ماساژور ترایو را امتحان کنید و از ماساژ لذت ببرید .

ماساژور ترایو اصلی

کاهش درد کمر گردن آرتروز و ورم مفاصل
استفاده برای بیمارانی که دارای دیسک گردن یا کمر داراند
برای ماساژ و شادابی صورت و رشد موهای سر
استفاده برای تمام نقاط بدن
دارای سری های مختلف
سری آج دار جهت ماساژ چشت و کمر
سری شانه ای جهت ماساژ سر
سری نرم جهت ماساژ صورت و زانو
سری ناقوسی برای ماساژ پشت گردن سینه صورت
مجهز به المنت حرارتی در کف سری اصلی ( گرم کردن بدن در حین ماساژ)

ماساژور ترایو اصل ژاپن

ماساژور ترایو اصل ژاپن موتور لرزشی دو درجه ی سرعت و دو صفحه ی ماساژ دارد که با استفاده از دکمه ای که روی دسته ی ماساژور قرار دارد میتوان سرعت موتور ماساژور را بین دو درجه ی 3800 و 2900 دور در دقیقه تنظیم کرد . این ماساژور می تواند توسط سه صفحه ی ماساژی که دارد تمام نقاط بدن را ماساژ دهد . برای ماساژ گرفتن باید یک صفحه را روی دستگاه نصب کرد .

قیمت ماساژور thrive 717a ژاپنی

صفحه ای که برای ماساژ سر مناسب است به شکل شانه و دندانه دار است و موجب می شود گردش خون زیر پوست سر خوب شود و باعث آرامش فرد و خوب شدن سر درد می شود ، و همچنین گردش خون در زیر پوست سر موهارا تقویت می کند . یک صفحه ی دیگر 4 برجستگی دارد که کروی هستند و برای ماساژ دادن کمر ، دست ، پا و بقیه نقاط بدن مناسب است . روی این صفحه دارای برجستگی یک قطعه ی از جنس پلاستیک مخروطی وجود دارد که برای ماساژ دادن گردن و سینه مناسب می باشد .

نمایندگی ماساژور thrive

صفحه ی دیگری وجود دارد که صاف است و برای ماساژ صورت و شکم طراحی شده است . و می توان کف پارا بدون دخالت دادن دست ماساژ داد به طوری که کف پارا روی صفحه قرار می دهیم . برای رهایی از خستگی و درد پا ، و بهبود سوخت و ساز بدن و رفع خستگی تمام قسمت های بدن ماساژ پا مناسب است .

ماساژور thrive مدل w 717 اصل ژاپن

در نتیجه ماساژور thrive مدل w 717 اصل ژاپن دارای موتور لرزشی با سرعت قابل تغییر است و سه صفحه ی مختلف دارد که هرکدام برای ماساژ قسمت های مختلف بدن هستند ، برای رفع خستگیپا ، کمر ، و برای ماساژ دادن سر از این ماساژور استفاده کنید .

ماساژور thrive مدل 707a

ماساژور thrive مدل 707a یا ماساژور اتویی یک دستگاه مکانیکی است که برای ارائه ماساژ و تسکین عضلانی استفاده می‌شود. این دستگاه دارای بخش‌های مختلفی است که با حرکات مکانیکی و ارتعاشات، تأثیراتی را بر روی بافت‌های عضلانی و عصبی بدن ایجاد می‌کند. 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی