به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ماساژور سانگ لین
مدل: SL-222
شناسه محصول: 7074

تماس بگیرید

  • دو نوع کلاهک سیلیکونی
  • دارای دو سرعت ماساژ
  • دسته خمیده

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ماساژور دلفینی دو سر

ماساژور دلفینی دو سر یک نوع ماساژور اتوماتیک است که دو سر ماساژگر جداگانه دارد. این دستگاه طراحی شده است تا به صورت قابل حمل و کارآمد ماساژی عمیق و تسکین‌دهنده را به اندام‌های مختلف بدن ارائه دهد. ماساژور دلفینی دو سر دارای دو سر ماساژگر است که می‌توانند به طور مستقل یا همزمان کار کنند. این سرها معمولاً از مواد نرم و ارگونومیک ساخته شده‌اند و برای ارائه ماساژ به نقاط مختلف بدن، به راحتی قابل تعویض هستند. هر سر ماساژگر می‌تواند شکل، اندازه و توان متفاوتی داشته باشد، که بسته به نیاز و ترجیح شما قابل تنظیم است.  ماساژور دلفینی دو سر با استفاده از ارتعاشات قوی و مؤثر، قادر است تا به عمق بافت‌های عضلانی نفوذ کند و تسکین بخشی عمیق‌تری را ارائه دهد. این ارتعاشات قابل تنظیم هستند و می‌توانید سطح شدت را بر اساس ترجیحات خود تعیین کنید.

ماساژور برقی سانگ لین

ماساژور سانگ لین SL-222  دارای موتور لرزشی برای ماساژ قسمت‌های مختلف بدن است. با وجود دو سر ماساژ می توان محدوده‌ی بزرگ‌ تری از بدن را در یک‌زمان ماساژ داد. کلاهک های این ماساژور از سیلیکون ساخته شده‌اند. این کلاهک‌های سیلیکونی جنس نرمی دارند و با فشار، روی سری‌های ماساژور محکم می‌شود. قدرت ماساژور را می‌توان روی دو حالت کم ‌و زیاد تنظیم کرد. این کار به کمک دکمه‌ی لغزشی روی دسته انجام می‌شود. دسته‌ی ماساژور حالتی خمیده دارد و باعث می‌شود که وزن ماساژور روی سر آن متمرکز شود و فرد به راحتی میتواند از ماساژور استفاده کند. همین طور این دسته‌ی خمیده‌ی ماساژور کمک می‌کند که شخص قسمت‌های دور از دسترس مانند کمر یا پشت پاها را نیز بدون کمک دیگری ماساژ دهد. لرزش‌هایی که ماساژور ایجاد می‌کند، باعث گرم شدن بدن می‌شود؛ بنابراین استفاده از ماساژور پیش از ورزش می‌تواند از آسیب‌های هنگام ورزش پیشگیری کند. این ماساژور برای رفع خستگی و گرفتگی‌های بدنی انتخاب مناسبی است.

ماساژور دلفینی دو سر

ماساژور برقی سانگ لین مدل sl-222

ماساژور سانگ لین با استفاده از موتور لرزشی که دارد می تواند تمام نقاط مختلف بدن را ماساژ دهد . تفاوت ماساژور سانگ لین مدل SL-222 با بقیه ماساژورها این هست که دستگاه دو سر ماساژ دارد که موجب می شود نقاط بزرگتری از بدن را ماساژ دهد . سری های ماساژور دو نوع کلاهک متفاوت دارند که جنس آنها از سیلیکون است . جنس کلاهک های سیلیکونی بسیار نرم است و با فشار به سری های ماساژور محکم می شوند . با استفاده از کلیدی که روی دسته ی ماساژور قرار دارد و کلیدی لغزشی است می توان میزان قدرت ماساژور را در دوحالت تنظیم کرد حالت کم و زیاد . دسته ی ماساژور به صورت خمیده است و به دلیل این خمیدگی وزن ماساژور روی سر آن متمرکز می شودو همچنین موجب می شود دست زود خسته نشود ، دیگر نیاز به فشار دادن ماساژور روی بدن نیست و فقط باید آن را روی بدن حرکت دهید .

ماساژور سانگ لین

کاربر می تواند با کمک دسته ی خمیده ی ماساژور نقاط دور از دسترس و جاهایی که دست به آن نمی رسد آن نقاط را ماساژ دهد مانند کمر و پشت . لرزش های ماساژور باعث می شود که بدن گرم شود و استفاده از ماساژور قبل از ورزش میتواند باعث پیشگیری آسیب و صدمه در حین ورزش شود . باماساژ دادن بدن میتوان به بیشترشدن سرعت گردش خون و بهبود سوخت و ساز بدن کمک کرد . با این روش خستگی و درد و گرفتگی ماهیچه ها رفع می شوند و فرد به آرامش می رسد ، هنگام ماساژ با بیشتر شدن جریان گردش خون درد کاهش پیدا می کند و عضلات انعطاف پذیری پیدا می کنند . در نتیجه  ماساژور سانگ لین مدل SL-222 دستگاهی است که به صورت لرزشی و دو سر آن گرد است و روی هرکدام از این سر ها دو نوع کلاهک متفاوت متصل شده است و سرعت ماساژ در دو حالت قابل تنظیم می باشد ، اگر میخواهید از درد و خستگی رها شوید و به آرامش برسید ماساژور سانگ لین بهترین انتخاب برای شما می باشد که بدون کمک گرفتن از دیگران می توانید ماساژ را به تنهایی انجام دهید .

قیمت ماساژور برقی دو سر

ماساژور دلفینی دو سر

 

ویژگی های ماساژور سانگ لین مدل SL-222

  • نوع: SL-222
  • ولتاژ: 220V
  • توان: 20W
  • سرعت: 2600 - 3200
  • کنترل مکانیکی استفاده راحت
  • مدل سنجاقک گیر ساخته شده 
  • به طور موثر باعث  کاهش ناراحتی و بازیابی انرژی
  • طراحی ارگونومی، ماساژ ساده
  • دسته منحنی 
  • برای کل بدن استفاده می شود
  • برای از بین بردن خستگی سرعت بخشیدن به گردش خون وتسکین تنش عضلات و درد همچنین بهبود ایمنی بدن
  • شامل ظاهر دوست داشتنی
  • اندازه کوچک
  • بهره برداری آسان
  • قدرتمند و با سرعت بالا

ماساژور برقی دو سر

ماساژورها بر اساس نوع حرکت و نحوه ماساژ به دو دسته ضربه‌ای و لرزشی تقسیم می‌شود. مدل‌های لرزشی هم طرفداران بیش‌تری دارند و هم استفاده از آن‌ها راحت‌تر است. به این شکل که سری دستگاه روی موضع قرار می‌گیرد، می‌لغزد و از این طریق حرکات ماساژ سنتی را شبیه سازی می‌کند.ماساژورهای لرزشی برای تمام نقاط بدن قابل استفاده هستند. عملکرد صندلی‌های ماساژور هم لرزشی است و با همین مکانیسم روی عضلات مختلف بدن تاثیر می‌گذارند.

ماساژور دو سر

ماساژور دو سر بسیار قابل حمل است و شما می‌توانید آن را به راحتی در خانه، محل کار یا در سفرها با خود ببرید. این دستگاه معمولاً از مواد سبک و مقاوم ساخته شده است و دارای دسته‌های ارگونومیک و آسان برای نگهداری و استفاده است. بسته به مدل و برند ماساژور دلفینی دو سر، ممکن است قابلیت‌های متعددی در این دستگاه موجود باشد. برخی از قابلیت‌های محبوب شامل تنظیم سرعت و شدت ماساژ، قابلیت تغییر جهت گردش سرها، حالت‌های مختلف ماساژ (مانند لرزش، فشار و ضربه) و حتی قابلیت‌های هوشمند مانند حسگرهای فشار و تشخیص خودکار محل استفاده می‌باشند.

ماساژور دو سر به طور کلسعی کرده است تا استفاده آسانی را برای کاربر فراهم کند. برخی از ماساژورهای دلفینی دو سر دارای دکمه‌های ساده و قابل دسترسی هستند که به شما اجازه می‌دهند تا بین حالت‌ها و تنظیمات مختلف جابجا شوید.ماساژور دو سر یک راه عالی برای مواجهه با خستگی و استراحت عضلانی است. با استفاده از این دستگاه، شما می‌توانید به طور مستقیم بر روی نقاط مورد نیاز تمرکز کنید و ماساژ عمیقی را به آن‌ها ارائه دهید.
ماساژور دلفینی دو سر قادر است نقاط مختلف بدن را تحت تأثیر قرار دهد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی