به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

مانکن نیم تنه سی پی ار

مدل: ساده ایرانی
شناسه محصول: 1444

7900000

ساده ایرانی

7900000
جزییات

با گایدر

67000000
جزییات

ساده خارجی

تماس بگیرید
جزییات

  • سطح : آموزشی، پیشرفته، دانشگاهی، فوق تخصصی، مبتدی
  • کشور سازنده : چین
  • کیف حمل : دارد

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

مانکن نیم تنه اموزشی 

مانکن نیم تنه اموزشی یکی از مهم ترین ابزار تبلیغاتی مغازه های تجاری به ویژه صنایع پوشاک و جواهرات است. انواع مانکن های تولید شده در حال حاضر به قدری متنوع است که باید برای هر صنف و شغل نمونه ای متناسب با آن تهیه کنید و از آن برای نمایش محصولات خود در ویترین استفاده کنید. آشنایی با انواع مانکن ها و تاثیر آن ها در کسب و کار شما می تواند به یک شگفتی و معجزه در فروش شما تبدیل شود و بهترین تبلیغات را برای شما رقم بزند. مانکن نیم تنه انسانی یکی از مدل های آموزشی است که قابلیت جداسازی انواع اندام های داخلی در آن وجود دارد تا آموزش آسانی به دانش آموزان ارائه شود. 
مانکن نیم تنه انسان برای تمامی مقاطع تحصیلی در سایزهای متفاوت از کوچک تا بزرگ تولید شده اند. مولاژ تنه انسان از پی وی سی (نشکن) ساخته شده و در سایزهای 1/1 و 1/2 نرمال قابل ارائه می باشد. صنعت تولید مانکن یکی از صنایع بزرگ و گسترده است و شرکت های بسیار بزرگ جهانی در این راستا فعالیت دارند. در ادامه این متن قصد داریم شما را با انواع مانکن های موجود در بازار آشنا کنیم و ویژگی های کاربردی هر یک از آنها را بررسی کنیم. 

مانکن نیم تنه cpr

مانکن عروسکی شبیه انسان است که در زمینه های مختلف از جمله نمایش اجناس مختلف مانند لباس، آموزش های مختلف مانند آموزش اعضای بدن، کمک به اندازه گیری دوخت لباس و.... از آن استفاده می شود. برخی از مانکن ها بخشی از بدن انسان هستند به عنوان مثال، مانکن بالاتنه برای نشان دادن قسمت بالایی بدن انسان و یا مانکن پایین تنه برای نشان دادن قسمت های پایینی بدن انسان.
انواع مانکن های آموزشی 
در بازار می توانید انواع مانکن نیم تنه اموزشی ساده و قابل تغییر متناسب با موقعیت مکانی خاص خود را بیابید و آن را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید. در ادامه پر استفاده ترین انواع مانکن های اموزشی بیان شده است:
•    مولاژ سینه با اندازه 1/1 طبیعی
•    مولاژ سینه با اندازه 1/1 طبیعی با نمایش عضلات
•    سینه ملاس با اندازه 1/2 طبیعی و 85 سانتی متر
•    مولاژ سینه با نمایشگر 1/2 ماهیچه ای
•    مولاژ سینه 1/2 با اندام های داخلی بدن شیشه ای نر یا ماده

مولاژ احیای قلبی ریوی 

اگر تا به حال این سوال برای شما پیش آمده که آیا نیازی به استفاده از مانکن یا حتی انواع مختلف مانکن وجود دارد و هنوز پاسخ مناسبی برای آن پیدا نکرده اید، باید گفت بله این نیاز وجود دارد. از مانکن ها در شغل های بسیار مختلفی استفاده می شود. تجربه ثابت کرده است مغازه هایی که در از مانکن برای نمایش مخصولات خود استفاده می کنند، دارای فروش بسیار قابل توجهی هستند. همچنین اموزش تصویری با استفاده از مانکن های اموزشی بسیار راحت و آسان است. با استفاده از این مانکن ها دانش آموزان با چشم خود همه چی را مشاهده می کنند و راحتتر آن را به ذهن خود می سپارند. همچنین بیان توضیحات با داشتن نمونه های مانکن شکل برای معلم بسیار آسانتر می باشد.
ویژگی ها و مشخصات مانکن نیم تنه اموزشی 
•    با استفاده از مانکن آموزشی نیم تنه امکان شبیه سازی علائم حیاتی و سیستم تنفسی وجود دارد.
•    این محصول از نظر تشریحی شبیه انسان بوده و از PVC ساخته شده است.
•    راهنمای ارائه شده برای تسهیل یادگیری صحیح ماساژ قلبی و احیای ریوی بسیار کاربردی بوده و در صورت بروز خطا هشدار می دهد و باعث می شود که CPR به صورت صحیح و اساسی انجام شود.
•    این محصول دارای آلارم و لامپ تشخیص روش صحیح و نادرست ماساژ قلب می باشد
•    قابلیت انجام مانورهای چانه لیفت و شیب سر
•    امکان لمس نبض کاروتید
•    دارای قطعات یدکی بینی، دهان و ریه 

مانکن cpr

مانکن های آموزشی دارای انواع بسیار مختلفی هستند. به طور کل مانکن های اموزشی نیم تنه برای قسمت هایی بالایی بدن می باشند و اعضای قسمت بالای بدن را به طور کامل نشان می دهند. در برخی مواقع بعضی مانکن ها اعضا را به طور کامل و جزئی بیان نکرده اند و از آن بیشتر برای مقاطع پایین تر استفاده می شود، اما برای تدریس حرفه ای به دانش آموزان با مقطع بالا بهتر است از مانکن نیم تنه ای شود که جزئیات به طور کامل در آن لحاظ شده باشد. در این مقاله ما تلاش کردیم تا شما را با مانکن نیم تنه اموزشی و کاربرد آن در شغل های مختلف از جمله آموزش پزشکی آشنا نماییم. اگر قصد خرید این مانکن ها را با قیمت مناسب دارید، می توانید همین حالا سفارش خود را در سایت ما ثبت کنید.

  • silicone

  • بزرگسال

  • پوست صورت- ریه ها

  • زیر انداز-ماسک بهداشتی-کابل رابط-آداپتور

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی