به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گناد بند سربی

مدل: مردانه
دسته بندی: روپوش سربی
شناسه محصول: 3787

1500000

مردانه

1500000
جزییات

زنانه

2000000
جزییات

  • دارای تائیدیه و گزارش تست اشعه
  • سرب ساخت آلمان
  • لایه آن از روکش ضد آب بسیار قوی و محکم

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

محافظ گناد

از آن جایی که خطر اشعه ایکس برای بدن بسیار مضر می باشد اکثرا روپوش های سربی برای حفاظت از بدن در مقابل اشعه ایکس تولید و توزیع شده است که لایه ای از سرب برای آن وجود دارد که این لایه سربی بسیار با کیفیت و  مقاوم می باشد گناد بند سربی یکی از همین پوشش های سربی می باشد که جهت حفاظت از اندام تناسلی بدن استفاده می گردد پس برای حفاظت از اندام تناسلی از گناد بند سربی سه تیکه سربی استفاده می شود محافظ های تناسلی سربی اقلامی از تجهیزات حفاظتی هستند که برای محافظت از ناحیه تناسلی فرد در برابر قرار گرفتن در معرض اشعه طراحی شده اند. آنها به ویژه در تنظیمات پزشکی مفید هستند، جایی که از اشعه اغلب برای گرفتن تصاویر از بدن استفاده می شود. 

گناد بند سربی

که در نوع گناد بند سه تیکه سربی و دو تیکه از آن به صورت فیکس متصل می‌شود و تیکه بزرگتر از آن به صورت کمری استفاده می شود  دامنه سربی دارای کمربند و سایز بزرگ تری هست که نیمه جلوی بدن رو کاملا می‌پوشاند از ویژگی‌های مشخص گناد بند سربی و هم چنین نیم دامن سفید جنس مقاوم آن می باشد

که هم چنین دارای کمربند بسیار محکم دارای دوخت قوی و محکم می باشد که لایه روی آن از روکش ضد آب بسیار قوی و محکم درست شده و قابلیت تنظیف دارد  و در تولید آن استفاده شده که خاصیت عدم شکنندگی را به گناد بند سربی می دهد که فرد استفاده کننده می تواند به راحتی از آن استفاده کند و از بدن خود در مقابل اشعه ایکس و یا حتی در بخش‌های آنژیو گرافی و رادیولوژی برای جلوگیری از نفوذ اشعه به بدن فرد جلوگیری به عمل می آورد در واقع گناد بند سربی نیز که در راستای حفاظت از بدن و به خصوص اندام تناسلی افراد تولید شده است

که بسیار کاربرد فراوانی دارد و بسیاری از فعالان بخش های آنژیو گرافی و رادیولوژی برای حفاظت از بدن خود از این گناد بند سربی استفاده می کنند.گناد بند سربی جز دسته تجهیزات پزشکی قرار می‌گیرد که می‌توان آن را بسیاری از مراکز فروش تجهیزات پزشکی و خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد.

گناد بند نیم دامن سربی

محافظ گناد سربی

 از روش‌های مهم برای کاهش اثرهای قوی تابش گیری در نسل‌های آینده مراقبت از بیضه‌ها و تخمدان‌ها می‌باشد. حفاظت از این اندام‌ها برای همه افراد اعم از کودکان، افراد‌جوان و در سنین باروری بسیار مهم می‌باشد. گنادبند‌سربی وظیفه مراقبت از دستگاه تناسلی افراد در مقابل اشعه ایکس را دارا می‌باشد. پوشش سربی گنادبند برای حفاظت از اندام تناسلی افراد کاربرد دارد. میزان سربی که در این روپوش‌ها وجود دارد میزان سرب استاندارد می‌باشد و برای بدن هیچ ضرری ندارد و به بافت بدن ضرر نمی‌زند و  بدن را در برابر پرتوهای اشعه ایکس ایمن می‌کند.

پوشش سربی گناد بند برای حفاظت از اندام تناسلی افراد تولید شده است. ومیزان سربی که در این روپوش ها کاربرد دارد میزان سرب استاندارد است و برای بدن هیچ ضرری ندارد و به بافت بدن آسیب نمی زند و از بدن در برابر پرتوهای اشعه ایکس حفاظت می کند.گناد بند در دو مدل قابل عرضه می باشد یک مدل گنادبند به صورت کمری است که بیشتر مناسب کارکنانی است که به صورت ایستاده فعالیت می کنند و مدل دیگر گنادبند به صورت سه تکه ای است که با سایزهای مختلفی که دارد برای بیمار هایی که بستری هسند به صورت خوابیده استفاده می گردد. پس گنادبند سربی به عنوانیک پوشش سربی مناسب جهت حفاظت از اندام تناسلیبیمار و یا اپراتور بخش رادیولوژی کاربرد داردو اپراتور در زمان کار کردن با دستگاه های پرتو ساز از آن ها استفاده می کند.بیشتر مدل یک تکه مخصوص کاربرانی است که در این بخش فعالیت دارند ولی مدل سه تکه آن بیشتر برای بیماران استفاده می گرددو مناسب حال آنها می باشد.میزان پوشش سربی به کار رفته در این روپوش ها موجب می گردد تا میزان آسیبی که احتمال دارد از دستگاه های رادیولوژی متحمل فرد گردد کاهش یابد و در ضمن مضرات قرار گرفتن در برابر اشعه های مضر رادیو اکتیو بر بدن افراد و بیماران این بخش به حداقل میزان خود برسد. در ساخت این محصول از لاستیک چند لایه سربی استاندارد استفاده شده است که دارای چسب مرغوب و دوخت بسیار با کیفیت هستند و روکش رویی آن ضد آب می باشدو قابلیت شستشو را برای فرد به همراه دارد. همه این موارد سبب شده اند تا یک محصول با کیفیت بسیار عالی برای استفاده افراد به بازار عرضه گردد و به دلیل کیفیت بالای این محصول عمر استفاده از این محصول افزایش می یابد و در عین حال این محصول دارای انعطاف بیشتری می باشد و فرد درهنگام استفاده اذیت نمی گردد.

گنادبند

ایکون تیک سبزگنادبندی که به صورت کمری دو تکه می‌باشد و بیشتر مناسب کارکنانی هست که به شکل ایستاده کار انجام می‌دهند.

ایکون تیک سبزگنادبند به صورت سه تکه ای می‌باشد که با اندازه‌های مختلفی که دارد برای بیمار‌هایی که بستری می‌باشند به صورت خوابیده استفاده می‌شود.

نیم دامن سربی

برای مراقبت از اندام‌تناسلی از گناد‌بند سربی سه تیکه سربی استفاده می‌گردد که در نوع گناد بند سه تیکه سربی و دو تیکه از آن به صورت فیکس متصل می‌گردد و تیکه بزرگتر از آن به صورت کمری استفاده می‌شود. دامنه سربی کمربند دارد و اندازه بزرگ‌تری دارد که نیمه جلوی بدن رو کاملا پوشش می‌دهد.

گنادبند سربی به عنوان یک پوشش سربی شایسته جهت حفاظت از اندام تناسلی بیمار و یا اپراتور بخش رادیولوژی به‌کار می‌رود. اپراتور هنگام کار کردن با دستگاه‌های پرتو ساز از آن‌ها بهره میبرد. بیشتر مدل یک تکه ویژه کسانی است که در این بخش کار میکنند ولی مدل سه تکه آن بیشتر برای بیماران استفاده می‌شود و مخصوص آن‌ها می‌باشد.

میزان پوشش سربی استفاده شده در این روپوش‌ها باعث می‌‌شود تا میزان ضرری که احتمال دارد از دستگاه‌های رادیولوژی به فرد تحمیل شود کاهش می‌یابد و همچنین آسیب‌های قرار گرفتن در برابر پرتو‌های زیان‌رسان رادیو اکتیو بر بدن افراد و افرادناخوش این بخش به حداقل میزان خود کاهش یابد. در ساخت این محصول از لاستیک چند لایه سربی استاندارد استفاده شده است که دارای چسب مناسب و دوخت خیلی باکیفیت می‌باشند و روکش رویی آن ضد‌آب است و قابلیت شستشو را برای فرد به فراهم می‌کند.

نیم دامن گناد بند سربی

اشعه گیری زیاد در قسمت تناسلی بدن باعث عوارض بهداشتی بد در نسل های بعدی می‌شود که این عوارض ناشی از موتاسیون در سلول های جنسی می‌باشد. بیماری های ارثی که اسم دیگر آن‌ها بیماری‌‌های ژنتیکی است ناشی از ایجاد جهش در سلول‌های جنسی پدر و مادر است که به فرزندان منتقل می‌گردد. با توجه به اینکه عمر سلول های جنسی آقایان ۶۴ روز است در شرایطی که در ناحیه لگن پرتوگیری با مقدار بالایی باشد و ناحیه مورد نظر با گناد بند سربی پوشیده نشده باشد، باید تا سه ماه از تولیدمثل امتناع بکنند.

ابزار های سربی جزو تجهیزات مهم و ضروری در بیمارستان ها و اتاق های عکس برداری می باشند که نبود آن برای بدن ضرر های جدی را به وجود می آورد، البته در اماکن خاص نه همه جا، زیرا این تجهیزات از رساندن پرتو های گاما به بدن جلوگیری می کنند، بنابراین در مکان هایی که از این وسیله استفاده نشود به بدن ضرر رسانده می شود.

توجه داشته باشید که این تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام را برای قسمت های مختلف از بدن استفاده می کنند. تجهیزاتی، مثل روپوش بند، تیروئید بند، گناد بند از جمله انواع تجهیزات سربی می ‌باشند که برای حفاظت از اندام های خاصی طراحی شده اند. یکی دیگر از این ابزار های سربی که می خواهیم به شما معرفی کنیم نیم دامن سربی است که کاربردی، همانند گناد بند ها دارد ولی این ابزار تخصصی تر هستند و قسمت های بیشتری را می پوشانند.

این تجهیزات نیز همان طور که گفتیم برای جلوگیری از برخورد پرتو های ایکس مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات مخصوص بیماران و اشخاصی که در مکان هایی، مثل آنژیوگرافی فعالیت می ‌کنند، می باشد.

نیم دامن یا جلیقه های سربی از جمله روپوش های سربی هستند که برای بیماران و اشخاصی که امکان برخورد پرتو های ایکس وجود دارد استفاده می شود. همچنین این ابزار برای افرادی که در مکان هایی، مثل آنژیوگرافی کار می کنند و در معرض پرتو های شدید گاما قرار دارند طراحی شده است. در واقع برای جلوگیری از برخورد اشعه های ایکس و انعکاس های آن به بدن از این ابزار استفاده می کنند.

یا حتی افرادی که برای مدت طولانی در اتاق های عمل یا بخش هایی که به مراقبت بالا نیاز دارند و پزشکان یا پرسنل یک بیمارستان برای مدت طولانی آن جا قرار دارند برای حفاظت از بدن شان از این ابزار استفاده می شود. این افراد از ابزار هایی، همچون جلیقه و یا نیم دامن سربی  استفاده می کنند. این ابزار های سربی محافظتی بسیار با کیفیت هستند و در ابعاد و رنگ های مختلفی وارد بازار می شوند. مهم ترین کاربردی که این ابزار دارند حفاظت از اندام تناسلی افراد است.

ابزار مهم و ضروری هستند که از آن ها برای جلوگیری از برخورد پرتو های ایکس به بدن استفاده می کنند. از این ابزار در بیمارستان ها یا مکان هایی که امکان برخورد پرتو های ایکس وجود دارد بهره می برند. در نگاه اول به نظر می رسد که این ابزار بسیار نازک و ظریف هستند و نمی توانند مانع از برخورد این پرتو های قدی به بدن شوند، در حالی که وجود یک لایه سرب در آن ها باعث سبک شدن آن و همچنین مانعی در برابر پرتو های گاما شده است. در واقع یکی از ویژگی های نیم دامن سربی همین سبکی و راحتی آن است تا کاربران هنگام استفاده از آن احساس سنگینی نکنند.

کیفیت بالای این محصولات باعث شده است که حتی با استفاده در ساعت های طولانی هم دچار مشکل نشود.

این محصول دارای ویژگی های بسیاری است که از جمله ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

ایکون تیک سبزدارای کیفیت عالی و بالا

ایکون تیک سبزدارای دوخت قوی

ایکون تیک سبزبه دلیل برخورداری از دوخت قوی دارای استحکام و مقاومت بیشتری هم است.

ایکون تیک سبزبرای تمامی افراد مناسب است و کاربرد دارد.

ایکون تیک سبزقابلیت تنظیم بسیار خوبی دارد.

ایکون تیک سبزدارای با کیفیت ترین نوع لاستیک سربی است.

ایکون تیک سبزبه دلیل برخورداری از سرب دارای انعطاف بیشتری هم است.

ایکون تیک سبزاز جمله بارز ترین ویژگی های نیم دامن سربی می توان به عدم شکنندگی آن اشاره کرد که دارای انعطاف بالایی است.

ایکون تیک سبزآنچه که باعث محبوبیت این وسیله شده است ضریب حفاظت آن است در واقع به کاربر این اطمینان را می دهد که در برابر پرتو های گاما از کاربر محافظت کند.

ایکون تیک سبزاین نیم دامن سربی یک محصول داخلی است که از لحاظ کیفیت و کارایی با نمونه های خارجی برابری می کند.

ایکون تیک سبزنیم دامن های سربی در ابعاد و رنگ های مختلفی وارد بازار می شوند.

ایکون تیک سبزبرای حفاظت از اندام های خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرند‌.

ایکون تیک سبزاین نیم دامن ها دارای روکش ضد آب هستند.

قیمت نیم دامن سربی

از آن جایی که این نیم دامن ها در ابعاد و رنگ های مختلفی وارد بازار می شوند، پس قیمت آن ها هم متفاوت است. اما در حالت کلی قیمتی به حدود ۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان دارند.

نیم دامن سربی یکی دیگر از تجهیزات سربی است که از آن برای مکان هایی که امکان برخورد پرتو های گاما وجود دارند استفاده می شود. لازم به ذکر است که استفاده از تجهیزات برای آقایان و خانم ها بسیار ضروری هستند. می توان این ابزار را در هنگام عکس برداری در مکان هایی، مثل رادیولوژی، تکنسین های اتاق عمل و... استفاده کرد. چون این اماکن دارای پرتو های گاما بسیار بالایی هستند.

یکی دیگر از انواع روپوش های سربی که در بخش های رادیولوژی بیمارستان استفاده می شود نیم دامن سربی می باشد که یک نوع لباس محافظت شده از جنس لاستیک سربی درست شده است که جنس بسیار با کیفیتی را دارد و لاستیک ها حاوی سرب هستند که جهت محافظت از بدن فرد در هنگام آنژیوگرافی در اتاق عمل و بخش هایی که فرد نیاز به حفاظت بیشتر و در طول زمان درمان را دارد یا حتی پرسنلی که در آن مکان ها فعالیت می کنند مورد استفاده قرار می گیرد و نیم دامنه سربی در ابعاد و رنگ های دلخواه تولید می‌شود که جهت محافظت از اندام تناسلی  تولید شده و برای زنان باردار هم بسیار کاربرد دارد و دارای یک جنس بسیار مقاوم و از یک کمربند بسیار مقاوم جهت فیکس کردن دورکمر دارد که یک روکش ضد آب خیلی قوی نیز روی بدن فرد وجود دارد روکش ضد آب روی این دامن ها  بسیار با اهمیت می باشد زیرا که از نفوذ باکتری و عفونت جلوگیری می کند و قابلیت نظافت را به فرد می دهد از ویژگی های بسیار مهم این نیم دامنه سربی  ضریب اطمینان حفاظتی بالای آن می باشد که با نمونه‌های خارجی آن برابری می کند و از ویژگی دیگر آن عدم شکنندگی این روکش های سربی می باشد که موجب انعطاف بیشتر و مقاومت آن در برابر اشعه ایکس می شود و باعث راحتی فرد در هنگام استفاده می گردد.نیم دامنه سربی در واقع یک لباس محافظ ساخته شده است  با روکشی از جنس پلاستیک پوشیده شده است که این لباس از چند لایه پلاستیکی سربی درست شده است که همین خودش باعث انعطاف پذیری بیشتر این محصول می گردد هدف از ایجاد و تولید این محصول پایین آوردن میزان اثرات مخرب اشعه های رادیواکتیو بر اندام تناسلی بیماری و یا حتی کاربرانی که در مراکز آنژیوگرافی و این مراکز فعالیت می‌کند و در مرکز تجهیزات پرتوزا و پرتو ساز می باشد مورد استفاده قرار می گیرد این نیم دامن دارای پشت چسب دار می‌باشد که قابل استفاده برای تمامی افراد می باشد.

کاربرد‌های گنادبند:

در سی‌تی‌اسکن، رادیولوژی، آنژیوگرافی به کار می‌رود، گناد بند سربی که برای حفاظت از بدن و به خصوص اندام تناسلی شخص تولید می‌شود بسیار فواید فراوانی دارد و بسیاری از کارکنان بخش های آنژیوگرافی و رادیولوژی برای حفاظت از بدن خود این گنادبند سربی را به کار می‌برند. گناد بند سربی جزو دسته تجهیزات پزشکی است که می‌توان آن را از بسیاری از مراکز فروش تجهیزات پزشکی و تهیه و استفاده کرد. 

محافظ غدد جنسی سربی

محافظ غدد جنسی سربی از دیگر پوشش های سربی لازم  که برای حفاظت از غدد جنسی استفاده می گردد. این محافظ غدد جنسی سربی، غدد جنسی را در مقابل تابش های اشعه رادیو اکتیو محافظت می کنند و از لایه سربی بسیار با کیفیتی برخوردار می باشد که باعث حفاظت از غدد جنسی فرد می گردد و در ضمن دارای قابلیت نگه داری توسط یک عدد سیستم نگه دارنده را دارد و براساس معیار های استاندارد تهیه شده است و از میزان سرب استاندارد تهیه شده است. این محافظ سربی دارای یک پوشش مخصوص خارجی است که بسیار استاندارد می باشد و هیچ کونه ضرری برای فرد به همراه ندارد.و در ضمن دارای یک پوشش داخلی و محافظتی می باشد و این لایه محافظتی سربی استاندارد چند لایه می باشد و دارای یک لایه محافظتی که از قطر 0.5 میلی متری برخوردار می باشد و دارای یک دوخت بسیار محکمی می باشد و لبه های کاملا نواردوزی شده می باشند و این محافظ غدد جنسی سربی دارای قابلیت بسیار  استفاده آسان می باشد که به مناسبت حفاظت در برابر اشعه های رادیواکتیو می باشد و در ضمن دارای قابلیت نگه داری توسط یک سیستم نگه دارنده می باشد و بر اساس استاندارد های مورد تائید می باشد و در ضمن دارای سایزهای متفاوت می باشد و در ضمن دارای سایز بندی در اندازه های متفاوت برای سنین مختلف می باشد هم چنین دارای سایزبندی برای رده سنی نوزادان و کودکان و بزرگسالان و بسیار بزرگ می باشد و این محافظ بندی سربی جهت حفاظت غدد جنسی به کار می رود. این محافظ غدد جنسی سربی دارای چند پوشش های مختلف می باشد و در ضمن دارای پوشش های داخلی است که از نفوذ پرتوهای گاما و رادیواکتیو به غدد جنسی جلوگیری می کند. و این محافظ سربی دارای قطر لایه محافظتی دارای نیم میلیمتری است.

محافظ غدد تناسلی سربی

محافظ های غدد تناسلی سربی محافظی مناسب برای حفاظت از غدد جنسی در مقابل پرتو ها و اشعه های ایکس می باشد . این محافظ دارای ویژگی هایی زیادی است که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم ؛ پوششی که قسمت داخلی آن را پوشانده است از جنس لاستیک سربی به صورت چند لایه است ، لایه محافظتی آن قطری به اندازه ی 0/50 میلی متر دارد ، لبه های آن نوار دوزی شده است و دارای سایز های مختلف و مناسبی برای بزرگسالان و کودکان می باشد . محافظ سربی گناد هم نوعی محافظ ناحیه تناسلی است که دارای دو نوع بند دار و بدون بند است و از تابش پرتو های زیان بار بر ناحیه تناسلی جلوگیری می کند

محافظ سربی غدد جنسی بانوان

از دیگر پوشش های سربی برای حفاظت از بدن افراد به کار می رود محافظ سربی غدد جنسی بانوان است که برای حفاظت از غدد جنسی بانوان به کار می رود زیرا که امواج رادیو اکتیو برای بدن عوارض بسیار زیادی دارد و ممکن است برای بدن عوارض جبران ناپذیری داشته باشد و فرد دچار آسیب های جدی گردد. محافظ سربی غدد جنسی بانوان دارای مزایای بسیاری است که به مواردی از این ویژگی های محافظ سربی اشاره می کنیم یکی از این موارد پوششی است که در قسمت داخلی این محافظ وجود دارد و آن را پوشانده است و از جنس لاستیک سربی به شکل چند لایه می باشد و لایه محافظتی آن دارای قطر سربی به اندازه نیم میلی متری است و لبه های آن به صورت نوار دوزی شده است و در ضمن دارای سایز های متفاوتی است و تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند و از بدن خوشان در مقابل امواج زیان بار رادیواکتیو محافظت کنند. این محافظ سربی دارای میزان سرب استاندارد ست و مورد تائید سازمان انرژی اتمی است و در ضمن مورد تائید اداره تجیزات پزشکی است و ز غدد جنسی بانوان در مقابل پرتوهای ایکس و امواج رادیواکتیو جلوگیری می کند و از ایجاد هر گونه عارضه ای بر بدن ممانعت می کند.

  • محافظ غدد تناسلی

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • شوقی ۰۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۲

    عالی

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی