به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کوکتل درماهیل LL

مدل: LL
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 2945

تماس بگیرید

  • دارای لیبل وزارت بهداشت
  • کوکتل لاغری درماهیل
  • ساخت کره

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کوکتل درماهیل لاغری

  •  افرادی که دچار چاقی موضعی هستند همیشه از این موضوع رنج می برند و دستیابی به وزنی ایده آل و اندامی متناسب از نظر آن ها غیر ممکن می باشد اما باید گفت که با پیشرفت تکنولوژی دیگر جای نگرانی نیست زیرا راه های بسیاری به منظور از بین بردن چربی های اضافه وجود دارد که یک روش موثر، بدون درد که به صورت سرپایی انجام می شود و از نظر علمی نیز تایید شده است روش درمان مزوتراپی لاغری درماهیل ll است که در این روش درماهیل لاغری موثر و کارآمدی به موضع مورد نظر تزریق می گردد و بدین طریق موجب کاهش تدریجی چربی های اضافه می گردد.

محلول درماهیل ال ال

  • یکی از محلول های مورد استفاده در مزوتراپی لاغری کوکتل لاغری شکم پهلو درماهیل می باشد کوکتل درماهیل لاغری به منظور از بین بردن سلولیت و رفع چربی های سر سخت که با رژیم غذایی و ورزش از بین نمی روند در روش درمان مزوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد این دارو با کمک یک سوزن ریز به صورت مستقیم به داخل بافت چربی منتقل می شود

درماهیل مزوتراپی لاغری

  • این درمان نیازی به بستری شدن ندارد و بیمار دردی را متحمل نمی شود و می تواند بلافاصله پس از درمان به فعالیت های روزانه خود مشغول شود و پس از درمان نیازی به بانداژ و پوشیدن لباس مخصوص نیست مواد تشکیل دهنده کوکتل درماهیل لیبل دار پپتید مقلد زیستی، فسفاتیدیل کولین و ال کارنیتین می باشد محلول درماهیل ال ال معمولا این روش در هفته چهارم اثرات خود را نشان می دهد

کوکتل مزوتراپی ll

  • در طی این مدت بافت چربی به تدریج و به طور مساوی حل می شود این دارو علاوه بر حذف چربی های تجمع یافته با تحریک پوست به کلاژن سازی و الاستین باعث بهبود الاستیسیته پوست می شود و آن را صاف و کشیده می کند این روش چربی های اضافه و انباشته شده بدن را به صورت طبیعی از بین می برد و نتایج مثبت آن از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است این دارو را باید هفته ای یکبار و در هر جلسه تنها یک ویال 5 میلی لیتری را مصرف نمود محلول مزوتراپی درماهیل LL را می توان در نواحی مختلف بدن همچون غبغب، گونه ها، گردن، ران ها، باسن، قسمت فوقانی و تحتانی شکم، زانو، بازو، شانه و کمر مورد استفاده قرار داد

خرید درماهیل ll

  • برای اثردهی بیشتر این محلول را می توان با بوستر لاغری ( M. Booster Body ) شرکت درماهیل ترکیب و استفاده شود پس از باز نمودن درب محلول همانند سایر محلول های مزوتراپی باید در یخچال نگهداری شود و پس‌ از گذشت 5 روز دیگر نباید آن را مورد استفاده قرار داد ‌توصیه می شود که خانم های باردار و شیرده، افرادی که سابقه حساسیت ‌شدید دارند، اشخاص مبتلا به عفونت های پوستی، بیماران قلبی و عروقی، افراد مبتلا به سرطان های پیشرفته، اشخاص مبتلا به دیابت شدید و همچنین افرادی که به اختلالات خود ایمنی دچار هستند از این روش درمان استفاده نکنند .

درماهیل ll

  • این محصول یک پک 10 عددی است که حجم هر ویال آن 5 میلی لیتر است. محلول درماهیل LL نام یک برند تجاری به منظور تزریق لیپولیز می باشد خاصیت چربی سوزی این محصول بسیار بالا بوده و با تزریق آن به بافت چربی، بدن از چربی های اضافی و سلولیت رهایی می یابد.

درماهیل لاغری 

کوکتل درماهیل لاغری به وسیله یک سوزن ریز مستقیماً به داخل بافت چربی تزریق گردیده و محلول شروع به اثرگذاری می نماید. روش درمان مزوتراپی لاغری به صورت سرپایی و بدون بیهوشی انجام می شود که هیچ دردی به همراه ندارد همچنین پس از انجام تزریق به بانداژ و یا پوشیدن لباس های مخصوص نیز احتیاجی نیست و شخص بیمار می تواند پس از درمان بلافاصله فعالیت های روزمره خود را ادامه دهد. توصیه ما این است که در فواصل 6 الی 8 هفته 2 الی 4 جلسه درمان صورت گیرد که اثر این روش معمولاً در هفته چهارم قابل رویت است

مزو لاغری درماهیل

در این مدت بافت چربی کم کم حل شده و حذف آن به صورت یکسان انجام می شود هر چند که این درمان به منظور فیبرهای کلاژن دارای اثر است اما باعث کشیدگی پوست نیز می شود. نتایج مثبت این روش در دراز مدت مشخص می شود و راه حلی به منظور حذف چربی بدن به صورت طبیعی است به همین دلیل دارای محبوبیت بسیاری است اگر پس از درمان دچار تغییر وزن قابل توجهی نشدید این بدین معنی است که تجمع چربی صورت نمی گیرد.

ویژگی محلول درماهیل LL

  • حذف چربی و سلولیت در نواحی غبغب
  • حذف چربی و سلولیت در نواحی گونه‌ 
  • حذف چربی و سلولیت در نواحی گردن
  • حذف چربی و سلولیت در نواحی ران 
  • حذف چربی و سلولیت در نواحی باسن
  • حذف چربی و سلولیت در نواحی زانو
  • حذف چربی و سلولیت در نواحی شانه
  • حذف چربی و سلولیت در نواحی بازو و کمر
  • حذف چربی و سلولیت در نواحی فوقانی و تحتانی شکم

نکات مهم : استفاده از این روش درمان برای آن دسته از افرادی که بیش از حد به هیالورونیک اسید حساسیت نشان می‌ دهند ، افراد مبتلا به اختلالات خود ایمنی، خانم های باردار یا شیرده و افراد مبتلا به عفونت های پوستی اصلا توصیه نمی گردد همچنین افرادی که از لایه برداری یا لیزر درمانی به تازگی استفاده کردن نمی توانند تحت این درمان قرار بگیرند. کوکتل درماهیل LL اصل را می توانید با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی آریا طب خریداری نمایید.

  • درماهیل Dermaheal

  • لاغری

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی