به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

محلول ضدعفونی کننده دست پروکسان

مدل: 1 لیتری
شناسه محصول: 336

تماس بگیرید

1 لیتری

تماس بگیرید
جزییات

5 لیتری

تماس بگیرید
جزییات

  • در صورت درخواست پمپ به مبلغ اضافه خواهد شد

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

محلول ضدعفونی کننده دست پروکسان

  • محلول ضدعفونی کننده دست یک لیتری پروکسان محلولی با اثر گذاری قوی می باشد که به صورت آنتی سپتیک عمل کرده و باعث از بین بردن میکروارگانیسم های بیماری زایی که در روی پوست قرار دارد می شود و همچنین از رشد و تکثیر باکتری ها، ویروس ها -قارچ ها و میکروباکتریوم ها جلوگیری کرده و باعث نابودی آن ها می شود . بیشتر عفونت های بیمارستانی از طریق تماس دست ها منتقل می شوند ، محلول های الکی راه درمان این بیماری ها را آسان کرده و باعث صرفه جویی در هزینه های درمان عفونت ها می شود که از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد . کسانی که در مراکز درمانی و بهداشتی شاغل هستند برای ضدعفونی کردن دستان خود از این محلول استفاده می کنند. شما می توانید از الکل 96 درصد نیز برای ضدعفونی کردن دست های خود استفاده کنید.

ویژگی های محلول شامل

  • دو شکل بودن آن به صورت ژل و محلول
  • اثر ضدمیکروبی قوی
  • دارا بودن مواد نرم کننده پوست در ترکیبات آن که از خشکی پوست جلوگیری می کند.
  • با بوی مطبوع خود دست ها را خوشبو می کند ، به دلیل وجود مواد برای حفظ سلامت پوست قابل استفاده در بخش های بستری می باشد و همچنین علاوه بر پوشش میکروب کشی قوی به عنوان یک تحریک کننده ی پکست عمل می کند.

نحوه استفاده از این محصول

 برای ضدعفونی کردن دست ها با استفاده از محلول ضدعفونی کننده ی پروکسان ابتدا مقداری از محلول به اندازه ی 2 تا 3 سی سی را روی دست ها ریخته و آن ها را به یکدیگر مالش دهید تا محلول تمام قسمت های دست را به خود آغشته کند و سپس به مدت 30 ثانیه مالش دهید تا محلول روی پوست خشک شود ، برای ضدعفونی کردن دست ها قبل از عمل جراحی مقدار 6 میلی لیتر از محلول پروکسان را روی دست و ساعد ها بریزید و به مدت 90 ثانیه دست ها را به یکدیگر مالش دهید تا محلول روی پوست دست جذب شود این عمل را بار دیگر تکرار کنید و از شستن دست ها خودداری فرمایید . برای نگه داری از ضدعفونی کننده درموسپت آن را از نور خورشید دور نگه دارید ، محلول ضدعفونی کننده دست درموسپت پی پلاس گالن 4 لیتری  اشتعال زا است و از گرفتن آن روی آتش خودداری کنید ، درپوش آن را بسته نگهداری کنید و دور از دسترس کودکان قرار دهید .

 

نکاتی که باید در مورد محلول ضدعفونی کننده دست 1 لیتری پروکسان بدانید

  •  استفاده آسان و مقرون به صرفه
  •  سازگار با پوست و فاقد اثرات آلرژیک
  •  در محیط خشک و دمای 5+  تا  35+ درجه نگهداری شود.
  •  محلول آتشزا است.
  •  قبل از استفاده از الکترو کوتر یا لوازم الکترونیکی در محل عمل،کاملاً خشک شود.
  •  از اسپری آن بر روی شعله خودداری شود.
  •  به هیچ عنوان برای پوست ناسالم ( زخم – سوختگی و … ) استفاده نگردد.
  •  برای کودکان زیر دو ماه بدلیل ایجاد حساسیت های پوستی استفاده نشود.
  •  برای بیمارانی که به کلرهگزیدین یا ایزوپروپیل الکل حساسیت دارند استفاده نشود.
  •  برای جراحی های نخاعی یا پونکسیون کمری استفاده نشود.
  •  از تماس با قرنیه ، مننژ و گوش میانی جدا خودداری گردد.

محلول ضدعفونی کننده دست پنج لیتری پروکسان

  • ضدعفونی کننده ی دست پروکسان محلولی برای جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری ها ، قارچ ها.مخمر ها ، مایکو باکتری ها ،-ویروس های پوشش دار و بدون پوشش و از بین بردن آن ها می باشد . این محلول اثری ماندگار و طولانی مدت دارد و قادر به کاهش شمارگان میکروبی بیشتر از 99.9999 در صد با گذشت زمان 30 ثانیه می باشد . فاکتور کنترل تعریق پوست دارد و موادی که در آن وجود دارد باعث محافظت از پوست و ترمیم آن می شود و همچنین از خشک شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند . برای استفاده از آن هم نیازی به آب نیست و کاربردی فوق العاده راحت دارد. در مدت زمان 30 ثانیه می تواند باکتری ها ، قارچ ها ، ویروس های پوشش دار ، مخمر ها و میکروباکتری ها از بین ببرد و برای نابودی ویروس های بدون پوشش 1 دقیقه زمان کافی است . از محلول ذکر شده در مراکز درمان و بهداشتی ، بیمارستان ها (اتاق عمل ،icu ، بخش های عفونی ، اتاق پانسمان ) آزمایشگاه ، آمبولانس ،آسایشگاه ، خدمات خانگی و صنایع آرایشی و دارو سازی استفاده می کنند.

نحوه استفاده از محلول ضدعفونی کننده دست

 برای ضدعفونی کردن دست ها با استفاده از محلول پروکسان به روش بهداشتی و جراحی به محلی مخصوص و آب نیازی نیست. برای ضدعفونی کردن دست ها به روش بهداشتی ابتدا مقداری از محلول به اندازه ی 3 سی سی را روی دست ها ریخته و به مدت 30 ثانیه مالش می دهید و برای کامل شدن صدعفونی این عمل را دوباره تکرار کنید . برای ضدعفونی کردن به روش جراحی ابتدا دست ها را با آب و محلول شوینده مناسب شستشو داده و در 6 مرحله به مدت 1.5 دقیقه دست و ساعد را شستشو داده تا صدعفونی شوند . این محلول تا 6 ساعت ماندگاری دارد و برای جراحی های طولانی مناسب می باشد .

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی