به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تترا متیل آمونیوم هیدروکسید

مدل: ۵۰ میلی لیتر (سیگما آلدریچ)
دسته بندی: مواد
شناسه محصول: 13784

تماس بگیرید

۵۰ میلی لیتر (سیگما آلدریچ)

تماس بگیرید
جزییات

۱۰ سی‌سی (مرک)

تماس بگیرید
جزییات


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تترا متیل آمونیوم هیدروکسید سیگما آلدریچ

هیدروکسید تترا متیل آمونیوم یک جامد به شکل هیدراته یا مایعی بی رنگ با بوی قوی شبیه آمونیاک است.  در آب محلول است و برای فلزات و بافت ها خورنده است. هیدروکسید تترا متیل آمونیوم یک نمک آمونیوم چهارتایی است که عموماً به دلیل سرعت بالای اچ سیلیکون به عنوان یک اچ کننده ناهمسانگرد برای سیلیکون استفاده می شود.

هیدروکسید تترا متیل آمونیوم مانند یک باز عمل می‌کند. آنها اسیدها را به صورت گرمازا خنثی می کنند تا نمک به اضافه آب تشکیل دهند. هنگامی که در آب حل می شوند، محلول هایی با pH بیشتر از 7.0 می دهند. اختلاط این مواد با آب می‌تواند مقادیر دردسرساز گرما را در حین حل شدن یا رقیق شدن پایه ایجاد کند.  بازها با فلزات خاصی (مانند آلومینیوم و روی) واکنش داده و اکسید یا هیدروکسید فلز را تشکیل می دهند و هیدروژن گازی تولید می کنند. بازها ممکن است واکنش های پلیمریزاسیون را در ترکیبات آلی قابل پلیمریزاسیون به ویژه اپوکسیدها آغاز کنند. آنها ممکن است گازهای قابل اشتعال و یا سمی را با نمک های آمونیوم، نیتریدها، آلی هالوژنه، فلزات مختلف، پراکسیدها و هیدروپراکسیدها تولید کنند. مواد این گروه اغلب به عنوان کاتالیزور عمل می کنند.

کاربردها

۱: هیدروکسید تترا متیل آمونیوم برای تولید تترمتیل آمونیوم آزید استفاده می شود.  
۲: این ماده به عنوان یک حکاکی ناهمسانگرد سیلیکون، حلال اساسی در ایجاد مقاومت نوری اسیدی در فرآیند فوتولیتوگرافی، به عنوان سورفکتانت در سنتز فروسیال و به عنوان یک معرف پلاروگرافی استفاده می شود.  
۳: در تولید سیلیکون آلی کاربرد پیدا می کند، جایی که برای روشن کننده و پاک کننده سطح ویفر سیلیکونی کامپیوتر استفاده می شود.  
۴: همچنین در تصفیه برخی از عناصر فلزی نقش دارد.

فروش تترا متیل آمونیوم هیدروکسید

تترا متیل آمونیوم هیدروکسید یک نمک آمونیوم با فرمول شیمیایی C است4 اچ13 NO است که ماده ای بی رنگ است و اگر نجس باشد مایل به زرد است.

تترا متیل آمونیوم هیدروکسید مرک

مواد شیمیایی مرک دارای کاربرد های گوناگونی است که از آن استفاده های زیادی می شود ، از این مواد برای تولید واکسن و سرم ، آزمایشگاه تشخیص طبی ، کنترل استاندارد و کیفی ، در صنایع مختلفی مانند : صنایع پتروشیمی و پالایشگاه ، صنایع گاز و نفت ، صنعت چسب و رنگ کاربرد دارد . از مواد شیمیایی مرک استفاده های دیگری هم می شود که عبارتند از ؛ برای پروژه های دانشجویی و دانشگاه ها ، نیروگاه حرارتی برق ، آب و فاضلاب ها ، صنعت آبکاری فلز ها ، در امور گیاه پزشکی ، کاشی ها و سرامیک ها ، داروسازی ، پزشکی ، دام و پرندگان ، طب ، علوم آزمایشگاهی مانند : قارچ و سم شناسی ، انگل شناسی ، ژنتیک ، بیولوژی و یاخته شناسی . مواد شیمیای مرک در زمینه ی دارویی ، آزمایشگاهی و مواد شیمیایی خاص تولید می شوند . در گرید آزمایشگاهی شرکت مرک بیشتر از 10 هزار ماده شیمیایی وجود دارد .

ساختار شیمیایی تترا متیل آمونیوم هیدروکسید (Tetramethylammonium hydroxide)

کد مرک : 108124

عنوان

تترا متیل آمونیوم هیدروکسید

حالت ماده  مایع محلول

 

نماد شیمیایی

C4H13NO

واکنش  دوگانه

 

رنگ در صورت ناخالصی

زرد

تولید توسط Ackermann

 

نام لاتین

Tetramethylammonium hydroxide

 

نام اختصاری TMAH

نوع برند  مرک

 

 

 

 

 

 

 

 

تترا متیل آمونیوم هیدروکسید آزمایشگاهی

آمونیوم   نوعی نمک بی رنگ  در صورتی که دارای ناخالصی باشد تمایل به تغییر رنگ و تبدیل به رنگ زرد دارد و محلول در آب است و با آب ترکیب می ‌شود  و چون مایع است به عنوان حلال شناخته شده و بی بو است 

و چون به عنوان حلال شناخته شده به صورت غلیظ تولید و در اتانول مخلوط می شود و حالت های جامد و مایع بی رنگ است و بوی خاصی ندارد اما در صورت ناخالص بودن دارای بوی بد بوده  مثل بوی ماهی که تبدیل به متیلن ‌امونیوم می شود  و امکان جداسازی در آب را ندارد زیرا در حالت جامد پایدار تر است و دارای  نیمه عمر ۵۵ روز است و چون حلال است باید به صورت غلظت بالا باشد در صورت غلظت پایین برای  متانول است

در قلم کاری  سیلیکون مورد توجه قرار گرفته  و چون حلال شناخته شده در لاک نوری است برای پاک‌ سازی و لایه برداری مناسب است و نقش مهار کننده بالایی دارد و در آزمایشگاه به عنوان داروسازی شناخته شده  و به صورت یون شناخته شده است

قیمت تترا متیل آمونیوم هیدروکساید

این ماده که به صورت یون است تاثیر بالایی بر روی اعصاب شما می گذارد و در طی این فرایند هرگونه مشکل تنفسی و عوارض عضلانی ایجاد می شود که منجر به مرگ فرد می شود با استیل کولین ترکیب شده و انتقال دهنده  عصب است و شباهت ساختاری که ایجاد شده در یون منعکس می شود به همین دلیل به عنوان داروی محرک کننده شناخته شده و مسمومیت نیز از طریق غلظت بالای TMAH وارد پوست می شود .

خود آمونیوم هیدروکسید  دارای بوی تلخی است فرار بالایی دارد و رنگ خاصی هم ندارد و به عنوان محرک قوی و خورنده بالا شناخته شده و دارای خواص فیزیکی است که دارنده ی مایع شفاف و به عنوان محلول شناخته شده و قلیایی است و خواص شیمیایی وی تنها خورندگی قوی آن است تنها بخشی از این محلول با آب در ارتباط است و روش تهیه محلول تنها حرارت و تجزیه است و در تهیه پشم ،پارچه  موثراست و تنظیم کاتالیز بر‌عهده آمونیوم هیدروکسید است و در جهت ضدعفونی از نظر قلیایی  بسیار کاربردی است  چون به راحتی  قابل پاک سازی  جدا ‌سازی و شستشو است .

نکاتی که مورد توجه باید قرار بگیرد این است که در تهیه و تولید محلول حتما کیفیت را دراولو‌یت داشته باشید چون در رده ی دارویی است اولویت حرف اول را می ‌زند چون ا‌گد یک درصد از مواد بی کیفیت استفاده شود عوارض بالایی به همراه دارد.

خواص هیدروکسید تترا متیل آمونیوم

  • تترا متیل آمونیوم هیدروکسید محلول در آب و متانول است.
  • این ماده تقریباً بی بو است.

موارد استفاده از هیدروکسید تترا متیل آمونیوم

این ماده با توجه به خواصی که دارد کاربردهای صنعتی و تحقیقاتی متفاوتی دارد.

  • به عنوان حلال استفاده می شود.
  • خاصیت کاتالیزوری دارد و برای جلوگیری از تجمع نانوذرات استفاده می شود.
  • هیدروکسید تترا متیل آمونیوم برای پوشش سیلیکونی استفاده می شود.

هیدروکسید تترا متیل آمونیوم بخرید

فروشگاه اینترنتی آریا طب تترا متیل آمونیوم هیدروکسید را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان خود عرضه می کند. شما می توانید از این صفحه به صورت آنلاین سفارش و خرید این محصول را انجام دهید و برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

خطرات و عوارض جانبی
استنشاق، بلع یا تماس پوست با مواد ممکن است منجر به آسیب شدید یا مرگ شود. در صورت مذاب میتواند منحصر به سوختگی شدید پوست و چشم شود. از هرگونه تماس پوستی خودداری کنید. در صورت سوختن میتواند گازهای تحریک کننده، خورنده و یا سمی تولید کند. رواناب حاصل از کنترل آتش یا آب رقیق کننده ممکن است خورنده و یا سمی باشد و باعث آلودگی شود.

شرایط نگهداری
در محیط خنک، خشک و دارای تهویه مناسب نگهداری شود. محیط انبار مواد شیمیایی باید در محلی قرار گیرد که خطر آتش سوزی کم باشد در ظرف را محکم بسته و در مکانی خشک و دارای تهویه مناسب نگهداری کنید و از حرارت، جرقه و شعله دور نگه داشته شود. نباید با هر چیز قابل احتراق یا تولید جرقه، شعله یا گرما دسته بندی یا ذخیره شود. 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی