به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

مولاژ ژنیتالیای مرد

مدل: مولاژ ژنیتالیای مرد
دسته بندی: مولاژ انسان
شناسه محصول: 1549

880000

  • ژنیتالیای مرد با اندازه طبیعی
  • دارای قابلیت جداسازی مولاژ به 4 قسمت
  • دارای برش ساژیتال جهت نمایش ساختار درونی و بیرونی ژنیتالیا

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

مولاژ دستگاه تناسلی مرد

اندام تناسلی مرد شامل اندام های خارجی و داخلی است که مسئول تولید مثل و لذت جنسی هستند. مطالعه اندام تناسلی مردان در زمینه های مختلف پزشکی مانند اورولوژی و آندرولوژی حیاتی است.

یکی از ابزارهای مورد استفاده در مطالعه اندام تناسلی مردانه، مولاژ است. مولاژ یک کپی فلزی از اندام تناسلی مردانه است که به صورت سفارشی برای تناسب با بیمار خاص و تکرار ساختار آناتومیک آلت تناسلی و کیسه بیضه ساخته شده است.

از مولاژ می توان برای تشخیص و درمان بیماری های مختلفی که بر اندام تناسلی مردان تأثیر می گذارد استفاده کرد. در اورولوژی، مولاژها برای مطالعه و درمان اختلال نعوظ، بیماری پیرونی و سایر ناهنجاری‌های آلت تناسلی که بر عملکرد جنسی مردان تأثیر می‌گذارند استفاده می‌شود. همچنین از مولاژ می توان در تشخیص و درمان سرطان بیضه که شایع ترین سرطان در مردان 15 تا 35 ساله است استفاده کرد.

مولاژها همچنین در آندرولوژی مورد استفاده قرار می گیرند، جایی که از آنها برای ارزیابی و مطالعه سیستم تولید مثل مردان استفاده می شود. می توان از آنها برای ارزیابی مردان نابارور و کمک به توسعه مداخلاتی که باروری آنها را بهبود می بخشد استفاده کرد. علاوه بر این، می‌توان از آن‌ها برای مطالعه و برنامه‌ریزی جراحی برای انحنای آلت تناسلی، معروف به بیماری Peyronie، و همچنین برای کاشت ایمپلنت آلت تناسلی استفاده کرد.

در نتیجه، مولاژ ابزار ارزشمندی در ارزیابی و درمان شرایط مختلفی است که بر اندام تناسلی مردان تأثیر می‌گذارند. مولاژها برای تناسب با بیمار قابل تنظیم هستند و نمای سه بعدی از ساختار اندام تناسلی مردان را ارائه می دهند. این امر دقت تشخیص را بهبود می بخشد و منجر به نتایج درمانی بهتر می شود. همانطور که فناوری پزشکی در حال توسعه است، استفاده از مولاژها در اورولوژی و آندرولوژی برای پیشرفت و بهبود مراقبت و نتایج بیمار ادامه خواهد یافت.

 

  • ERLER ZIMMER

  • ژنیتالیای مرد زن و بارداری

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی