به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاغذ تست ورزش هلیگ مک 9 سانت

مدل: چینی
دسته بندی: کاغذ پزشکی
شناسه محصول: 4621

تماس بگیرید

چینی

تماس بگیرید
جزییات

ایرانی

79000
جزییات

اکوچارت

تماس بگیرید
جزییات

سونومد

تماس بگیرید
جزییات

  • ابعاد 90mm*90mm*360 sheet

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاغذ دستگاه هلیگ مک 9*9

کاغذ تست ورزش هلیگ مک  HELLIGE MAC500 یا الکتروکاردیوگرافی که به صورت کوتاه EKG یا ECG نیز گفته می‌شود، یکی از انواع تست‌هایی است که برای تشخیص دادن بیماری‌ های قلبی انجام می شود.  از طریق این تست، فعالیت های الکتریکی قلبی ثبت شده و برای وصل‌کردن الکترودهایی کوچک بروی پوست قفسه ی سینه، بازوها و پاهایتان به دست تکنسین سپرده می‌شوید.

نوار قلبی می‌تواند موارد زیر را کنترل کند:

سرعت تپش قلب

منظمی یا نامنظم بودن ریتمیک تپش قلب

همچنین قدرت و زمانبندی ضربه‌های الکتریکی که از بخش‌هایی مختلف از قلب عبور می‌کند

حملات قلبی

ضربان نا به سامان قلب

اختلال قلبی

اختلالات قلبی عروقی دیگر

آناتومی ابتدایی از قلب

قلب انسان ، چهار حفره – دهلیز چپی و دهلیز راستی و بطن چپی و بطن راستی – دارد.  قسمت راست قلب، خون را از بدن جمع‌آوری کرده و آن را به درون شش‌ها پمپاژ می‌کند، در حالی‌ که قسمت سمت چپی قلب، خون را از شش‌ها اخذ و آن را به بدن پمپاژ می‌کند.

کاغذ 9*9 مک 500

 خون غنی‌شده از اکسیژن در شش‌ های شما از طریق سیاهرگ های ششی وارد دهلیز چپ می‌شود.   سپس خون شما ، وارد بطن چپ شده و از آن‌جا به رگ آئورت، پمپاژ می‌شود و در همه بدن پخش می‌گردد. این خون، اکسیژن و مواد مفید ضرروی برای متابولیسم سلول‌ها و دیگر اندام‌ هایتان را تامین می‌کند. خونی که به قلب می‌رسد تمامی اکسیژن خود را از دست داده و دربرگیرنده دی‌ اکسیدکربن و مواد بی استفاده باقی‌مانده ناشی از متابولیسم است. این خون از طریق راه سیاهرگ بزرگتر وارد دهلیز راستی و از آن‌جا به بطن راستی پمپاژ می‌شود.  بطن راستی از راه شریانات ششی خون را به شش‌ ها تلمبه می‌کند که در آن‌ جا دی‌ اکسیدکربن با اکسیژن جایگزین می‌شود که این چرخه دوباره تکرار می شود .

دلایل انجام دادن نوار قلب

این آزمایش برای ارزیابی کارکرد قلب از بیمار گرفته می‌شود. بیمارانی که از دردها یا تنگی نفس شکایت دارند به‌ عنوان یکی از تست‌هایی اولیه، این آزمایش را انجام می‌دهند و اگر حمله ی قلبی یا مشکلی جدی دیگری دارند به طور کامل مشخص گردد . حتی اگر حملات قلبی وجود نداشته باشند، انجام دادن این تست یاری می‌کند که علت درد و محل آن تشخیص داده شود که می‌توان به‌علت گلودرد ها یا تنگی عروق ماهیچه ای قلب باشد. این نکته نیز دارای اهمیت است که حتی ممکن خواهد بود در‌ تست وجود مرض قلبی، نوار قلب اولیه نرمال باشد. به‌ همین‌ دلیل، چندین نوبت الکترو کاردیوگرافی باید انجام گیرد که مشخصات بیماری کاملا نشان داده شود.  زمانی‌که بیماران از ضربانات قلب، حواس‌ پرتی ها یا غش‌ کردن رنج می‌ برد الکترو کاردیوگرافی به کار گرفته می‌شود، زیرا که سرعت و ریتم غیر طبیعی قلب نیز می‌تواند روی توانایی قلبی در پمپاژ کردن خون و رساندن اکسیژن به بدن تأثیراتی بگذارد.

انواع تست‌های نوار قلب

هولتر مانیتورینگ – Holler Monitor

وسیله‌ای با  قابلیت حمل است که کار و جنبش الکتریکی قلب شما را به‌ مدت ۲۴ الی ۴۸ ساعت بررسی می‌کند. طبیب معالج شما اگر پی ‌‌ببرد که دارای ریتم طبیعی قلبی نیستید،  تپش قلب دارید یا جریانات خونی کافی در ماهیچه قلبی ندارید، تست دوم را توصیه می کند .

ایونت مانیتورینگ – Event Monitor

اگر شما گاهاً علایمی دارید، انجام گیری این تست بتوسط پزشک معالجتان بسیار پیشنهاد می‌شود. و زمانی‌ که دکمه ی دستگاه را می زنید ، فعالیت های الکتریکی قلب شما برای چند دقیقه ثبت شده و ذخیره می‌شود. می توان برای هفته‌ها و ماه‌ها این دستگاه را به‌ همراه خویش داشته باشید.

نوع دیگر نوار قلب

نوع دیگری نیز از نوار قلب ها وجود دارد که فقط با سه الکترود کامل می‌شود. یکی ار آنها روی بازوی سمت راستی ، دیگری روی بازوی سمت چپی و نهایتاً اخرین الکترود باقی مانده ، بروی قفسه چپ قفسه سینه جای می‌گیرد. این روش تنها سرعت و ریتم تپشی قلب را اندازه می‌گیرد. این نوع از الکترو کاردیوگرافی ، جایگزینی برای الکترو کاردیوگرافی  ECG نمی‌باشد

  • کتابی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی