به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

استریپ بین دندانی

مدل: 25 عددی
دسته بندی: ابزار ترمیمی
شناسه محصول: 21355
برند: tor vm

156000

25 عددی

156000
جزییات

75 عددی

378000
جزییات

  • موجود در مدل های آبی- سبز: زبر-متوسط (Coarse-Medium) و سبز-زرد: متوسط-نرم (Medium-Fine) و زرد-سفید: نرم-خیلی نرم (Fine-Super Fine)

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

نوار استریپ بین دندانی

سلامت دندان بخش مهمی از سلامت و بهداشت کلی است و یکی از بهترین ابزارها برای کمک به حفظ سلامت دندان ها و لثه ها نوار استریپ بین دندانی است. نوار استریپ بین دندانی یک ابزار تخصصی دندانپزشکی است که به حذف پلاک، غذا و سایر مواد زائد از بین دندان ها کمک می کند و می تواند به کاهش خطر پوسیدگی و بیماری لثه کمک کند.

نوار استریپ بین دندانی

نوار پرداخت بین دندانی

نوار پرداخت بین دندانی از یک ماده ساینده ساخته شده است که به آرامی پلاک و ذرات غذایی جمع شده بین دندان ها را پاک می کند. مواد ساینده به یک دسته پلاستیکی متصل شده است که استفاده و نگهداری آن را آسان می کند. همچنین در اندازه ها و شکل های مختلف موجود است، بنابراین می توانید یکی از بهترین ها را پیدا کنید که مناسب دندان بیمار باشد

نوار استریپ کامپوزیت

نوار استریپ کامپوزیت روشی موثر و آسان برای کمک به تمیز و سالم ماندن دندان ها و لثه ها است. برای استفاده روزانه به اندازه کافی ملایم است و می تواند به جلوگیری از تجمع پلاک و حذف آن سخت تر کمک کند. همچنین یک راه عالی برای کمک به کاهش بوی بد دهان و حفظ لبخند سالم و شاداب است.

نوار استریپ tor vm

هنگام استفاده از نوار استریپ tor vm مهم است که از اندازه مناسب دندان بیمار استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که می توانید به تمام فضاهای بین دندان های بیمار برسید و هیچ نقطه ای را از دست ندهید. همچنین استفاده از نوار استریپ tor vm در حرکات دایره ای ملایم و فشار زیاد بسیار مهم است.

نوار استریپ تور وی ام

اگر به دنبال راهی موثر و آسان برای کمک به تمیز و سالم نگه داشتن دندان ها و لثه های بیمار هستید، نوار استریپ تور وی ام گزینه بسیار خوبی است. استفاده از آن آسان است، در از بین بردن پلاک و جرم موثر است

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی