به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

وارنیش فلوراید ads

مدل: سینگل دوز
دسته بندی: مواد عمومی
شناسه محصول: 17317

1390000

  • اسانس کارامل/وانیل/آدامس/پونه
  • تسکین سریع حساسیت عاج بوسیله مسدود کردن توبول ها
  • عملکرد سریع در مجاورت بزاق

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

وارنیش فلوراید ads

وارنیش فلوراید ads یک ماده دندانی حاوی فلوراید است که در سال‌های اخیر محبوبیت فزاینده‌ای پیدا کرده است. این ماده از یک محلول رزینی و آزاد کننده فلوراید تشکیل شده است، این ماده یک انتخاب ایده آل برای بیمارانی است که به دنبال بهبود سلامت دهان خود هستند. در این پست وبلاگ، ویژگی ها و مزایای وارنیش فلوراید ads را بررسی خواهیم کرد. وارنیش فلوراید ads (فلوراید فسفات اسیدی) محلولی شفاف یا رنگی است که برای محافظت و استحکام بر روی دندان ها رنگ می شود. این حاوی یک محلول فلوراید فسفات اسیدی شده با pH تقریباً 3.5-4.5 است که به فلوراید اجازه می دهد راحت تر به مینای دندان نفوذ کند و محافظت و استحکام بیشتری را ایجاد کند.

وارنیش فلوراید ADS یک ماده دندانپزشکی عالی است به دلیل ویژگی ها و مزایای بسیاری که شامل موارد زیر است:

- دندان ها را تقویت می کند: یک ماده ایده آل برای جلوگیری از پوسیدگی و پوسیدگی دندان است، زیرا فلوراید موجود در محلول، مینای دندان را تقویت می کند و آنها را در برابر حملات اسیدی مقاوم می کند.

- ظاهر زیبایی: شفاف است و ظاهر دندان های طبیعی را تغییر نمی دهد و آن را به ماده ای ایده آل برای بیمارانی تبدیل می کند که می خواهند ظاهر طبیعی دندان های خود را حفظ کنند.

- محافظت در برابر مواد اسیدی:  می تواند یک لایه محافظتی اضافی برای دندان ها در برابر مواد اسیدی که معمولاً در رژیم غذایی یافت می شود، مانند نوشیدنی های شیرین یا گازدار فراهم کند.

- استفاده آسان:  به راحتی روی دندان ها اعمال می شود و می تواند به سرعت بدون ایجاد هیچ گونه ناراحتی برای بیماران انجام شود.

وارنیش ads

وارنیش فلوراید اونت دنتال در واقع  فلوراید غلیظ است که در صورت لزوم توسط دندانپزشک بر روی دندان ها اعمال می شود. وارنیش فلوراید معمولا برای کودکان بالای 2 سال انجام می شود و در صورتی که کودک نمی تواند تف کند و به دلیل احتمال بلع فلوراید، استفاده از وارنیش توسط دندانپزشک اطفال بر استفاده از انواع دیگر فلوراید ارجحیت دارد. مانند سایر روش های فلوراید درمانی در مطب های دندانپزشکی کودکان، توصیه می شود  در کودکان بدون پوسیدگی خفیف یا با پوسیدگی خفیف، هر 6 ماه یک بار. هر 3-4 ماه یکبار. .

وارنیش فلوراید ads برای تسکین سریع حساسیت عاج با مسدود کردن توبول‌ها ، دندان مرطوب و خاصیت غیر آرام‌بخشی یک قوام کرمی که باعث می‌شود آن به خوبی حتی روی سطح دندان در نواحی بین پروگزیمال جریان پیدا کند.

برند اونت دنتال یکی از چهار برند تولیدی شرکت تحقیقاتی دارما آمریکا می باشد، این شرکت با سبد محصولات متنوع، قیمت های بسیار رقابتی، تاییدیه های FDA و ADA در ایالات متحده و توزیع زنجیره ای گسترده برای محصولات بزرگ و رو به رشد در میامی واقع شده است بازار رشد داشته است

وارنیش فلوراید ads اونت دنتال

وارنیش فلوراید اونت دنتال

محصولات این شرکت با برندهای خود به بیش از 50 کشور جهان صادر می شود و علاوه بر آن مواد دندانپزشکی بسیاری از شرکت ها را به صورت OEM و Private Label تولید می کند.

برند لوازم دندانپزشکی آوانت دنتال با نام اختصاری ADS از سال 1396 در بازار ایران عرضه شده است و کیفیت خوب در کنار قیمت های رقابتی محصولات ADS را در مدت زمان کوتاهی به انتخاب دندانپزشکان تبدیل کرده است.

وارنیش فلوراید بسیار غلیظی از فلوراید است که یک نوع فلورایدتراپی موضعی، دندانپزشکی، بهداشتی کار دندانی یا سایر مراقبت های بهداشتی روی سطح دندان اعمال می شود. این وارنیش نیست اما به دلیل ماهیت چسبندگی قادر است تا ساعتی با دندان در تماس باشد. ممکن است مینای دندان، عاج یا سیمان دندان قرار بگیرد و می‌توان برای جلوگیری از پوسیدگی دندان، بازسازی دندان و همچنین برای درمان حساسیت عاج استفاده کرد. بیش از 30 محصول حاوی فلوراید در بازار موجود است و سیستم های تحویل متفاوتی دارند. این تفاوت‌های ترکیبی به فارماکوکینتیک بسیار تغییر می‌کند، که آن را تا حدی از نظر بالینی آزمایش نمی‌کند.

وارنیش های فلوراید نسبتاً جدید در ایالات متحده هستند، اما از دهه 1980 به طور گسترده به عنوان درمان پوسیدگی دندان در اروپای غربی، کانادا، آفریقای جنوبی و کشورهای اسکاندیناوی استفاده می شود. آنها توسط سازمان غذا و دارو برای استفاده به عنوان عوامل حساسیت زدا شناخته شده اند، اما در حال حاضر به عنوان عوامل ضد پوسیدگی استفاده نمی شوند.

به گزارش مطالعات کانادایی و اروپایی وارنیش فلوراید به اندازه ژل فلوراید که به طور حرفه ای استفاده می شود در جلوگیری از پوسیدگی دندان موثر است. با این حال، به طور گسترده ای برای این منظور استفاده نمی شود.

وارنیش فلوراید شامل غلظت بالایی از فلوراید به شکل نمک یا سیلان در محلول الکلی و رزینی است که به سرعت خشک می شود. غلظت، شکل فلوراید و روش توزیع ممکن است بسته به سازنده متفاوت باشد. در حالی که اکثر لاک های فلوراید حاوی 5٪ فلوراید سدیم هستند، حداقل یک مارک لاک فلوراید حاوی 1٪ دی فلوروسیلان مبتنی بر پلی اورتان و یک مارک حاوی 2.5٪ فلوراید سدیم است که برای عملکرد مشابه محصولات با 5٪ فلوراید سدیم آسیاب شده است.

فلوراید ماده بسیار موثری است که دندان ها را محکم می کند و از ایجاد حفره جلوگیری می کند.

فلوراید علاوه بر اینکه در آب آشامیدنی وجود دارد، در برخی غذاها نیز یافت می شود. رایج ترین راه برای رسیدن فلوراید به دندان ها، خمیر دندان است که هر روز استفاده می شود. عاج توسط لوله ها مسدود می شود. فلوراید برای همه در هر سنی مفید است. کودکانی که مقدار مورد نیاز فلوراید را در دندان های خود دارند و دندان های دائمی آنها در حال رشد است، دندان های قوی تر و مقاوم تری در برابر حفره خواهند داشت. بزرگسالانی که دندان هایشان مستعد پوسیدگی است نیز می توانند از فلوراید بهره مند شوند.

همچنین این کرم نواحی بین پروگزیمال را حتی روی سطح دندان به خوبی روان می کند. قابل استفاده روی دندان های مرطوب و فاقد خاصیت خمیردندان است. دارای طعم مطبوع در چهار اسانس کارامل، آدامس حباب دار، وانیل و نعناع،​​استفاده آسان هر واحد دوز بدون ایجاد تغییر رنگ دندان بسیار نرم و صاف، بدون چسبندگی، بدون لاکتوز و بدون گلوتن است.

وقتی کودک دندان هایش در می آید، توصیه می شود تا والدین فلوراید وارنیش را به کار گیرند.این کار مانع پوسیده شدن دندان های کودک می شود.این کار باید 2 الی 4 بار در سال تکرار شود.

وارنیش فلوراید تک دوز اونت دنتال را زمانی که دندان های نوزادان برای اولین بار جوانه می زند، استفاده میکنند. باید دقت کرد که فقط از مقدار بسیار کمی وارنیش فلوراید برای آنها استفاده شود. وارنیش فلوراید وقتی در دوز صحیح استفاده شود بی خطر است. کودکانی که بیش از حد فلوراید می خورند ممکن است لکه های سفید روی دندان های خود ایجاد کنند. به همین دلیل مهم است که از خوردن خمیر دندان کودک خود جلوگیری کنید

ویژگی های وارنیش فلوراید اونت دنتال

آیکون تیک بنفشتک دوز 0.5 میلی لیتر (بالاترین حجم موجود در بازار)

آیکون تیک بنفشوارنیش سدیم فلوراید 5 درصد

آیکون تیک بنفشاسانس کارامل / وانیل / صمغ / پونه کوهی

آیکون تیک بنفشبسته 50 عددی

آیکون تیک بنفشتسکین سریع حساسیت عاج با مسدود کردن توبول ها

آیکون تیک بنفشقوام کرمی که باعث می شود حتی روی سطح دندان در نواحی بین پروگزیمال به خوبی جریان پیدا کند.

آیکون تیک بنفشروی دندان های مرطوب قابل استفاده است و خاصیت تارتار نبودن را دارد

آیکون تیک بنفشعمل سریع در مجاورت بزاق

آیکون تیک بنفشبدون رنگ

آیکون تیک بنفشحاوی زایلیتول و تری کلسیم فسفات است

آیکون تیک بنفشحاوی: زایلیتول

آیکون تیک بنفشبدون آسپارتام یا ساخارین

آیکون تیک بنفشفاقد  N-Hexan، گلوتن و SLS

آیکون تیک بنفشنام تجاری: لوازم دندانپزشکی آوانت دنتال - آگهی تامین دندانپزشکی آوانت

آیکون تیک بنفشساخته شده در ایالات متحده آمریکا

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی