به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

وج چوبی کاکتوس

مدل: چوبی
شناسه محصول: 17176

100000

  • تولید شده در دو سایز کوچک ( زرد) و بزرگ ( سبز)
  • زوایا, انحناها, ابعاد و متریال مطابق استاندارد
  • عدم نیاز به برش یا تغییر شکل در موقع استفاده

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

وج چوبی کاکتوس

وج چوبی کاکتوس جزء کوچک اما ضروری در فرآیندهای دندانپزشکی هستند. وج چوبی کاکتوس که از برش‌های چوبی نازک ساخته شده‌اند، در اندازه‌های مختلفی وجود دارند و برای جدا کردن و جداسازی دندان‌ها در طول درمان‌های دندانی مانند پر کردن، روکش‌ها و قرار دادن روکش استفاده می‌شوند. وج چوبی کاکتوس برای ایجاد فضای بین دندان های مجاور و کمک به حفظ جداسازی مناسب در طی مراحل دندانپزشکی استفاده می شود. این به جلوگیری از آسیب به پالپ یا اعصاب دندان توسط ابزارهایی مانند مته، سیم و غیره کمک می‌کند. این فضای کمی که توسط وج چوبی کاکتوس ایجاد می‌شود همچنین باعث می‌شود در حین کار روی دندان، دندان‌پزشک دید بهتری داشته باشد.

وج دندانپزشکی کاکتوس

وج ها یک جسم مخروطی شکل برای چسباندن و جداسازی در طی مراحل دندانپزشکی هستند. وج چوبی کاکتوس وسیله ای است که وظیفه تثبیت ماتریکس باند را در امتداد حاشیه لثه حفره‌های کلاس II بر عهده دارد. وج ها به طور کلی به دو نوع چوبی و پلاستیکی تقسیم می شوند که معمولاً بسته به تشخیص دندانپزشک و ناحیه سایه دار لثه بیمار است. وج چوبی کاکتوس یکی از وج های چوبی است، وج چوبی کاکتوس دندان وسیله ای است که برای نگه داشتن نوار یا نوار ماتریکس در حین ترمیم دندان استفاده می شود. وج کاکتوس چوبی نوار ماتریکس را در امتداد لثه بیمار نگه می‌دارد تا دندانپزشک به راحتی و بدون ایجاد اختلال در ترمیم دندان بتواند. با استفاده از وج فاصله ای بین دندان ها ایجاد می شود و از چسبیدن دندان ها به هم جلوگیری می کند.
وج دندانپزشکی کاکتوس ابزاری ضروری هستند که توسط دندانپزشکان و بهداشتکاران دندان برای اطمینان از تراز مناسب دندان های بیمار استفاده می شود. آنها بخش مهمی از بسیاری از روش های دندانپزشکی از جمله پرکردن، روکش و بریج هستند. اگرچه وج ها از نظر طراحی ساده هستند، اما نقش مهمی در اطمینان از تراز مناسب دندان ها و لثه ها دارند.

وج چوبی دندانپزشکی کاکتوس

وج چوبی دندانپزشکی کاکتوس

وج کاکتوس چوبی با کیفیت بالا. سطح آن نیز باید به گونه ای باشد که بتواند بدون حرکت در جای خود بماند. از وج کاکتوس چوبی نیز می توان در ترمیم آمالگام استفاده کرد. وج های چوبی معمولا در بسته های 500 تا 300 تایی فروخته می شوند.

مشخصات وج چوبی کاکتوس :

آیکون تیک بنفشساخته شده از مواد با کیفیت بالا

آیکون تیک بنفشهمیشه آن را در جای خشک نگهداری کنید

آیکون تیک بنفشقابل استفاده در ترمیم آمالگام

 آیکون تیک بنفش کیفیت بالا

آیکون تیک بنفششکل آناتومیک

آیکون تیک بنفش در جای خود بمانید

آیکون تیک بنفشکیفیت ساخت بالا

آیکون تیک بنفشاستاندارد CE

وج چوبی کاکتوس از نظر استحکام و عدم شکستن در حین استفاده و همچنین قابلیت منبسط شدن توسط بزاق دهان بیمار بسیار عالی است و از این رو در جای خود ثابت می شود. زوایا، منحنی ها، ابعاد و مواد مطابق استاندارد بدون نیاز به برش یا تغییر شکل در حین استفاده سهولت کار پزشک در زمان جاگذاری و همچنین حذف آن پس از ترمیم در دو سایز کوچک (زرد) و بزرگ (سبز) تولید می شود. در بسته های 100 تایی تهیه شده است وج چوبی کاکتوس دندان در انواع روش‌های دندانی از جمله پیشگیری (تمیز کردن و صیقل دادن دندان‌ها)، جرم‌گیری و پلنینگ ریشه (حذف رسوبات جرم) و نگهداری پریودنتال (حفظ لثه‌های سالم) استفاده می‌شوند. وج چوبی کاکتوس مخصوصاً در جرم گیری و صاف کردن ریشه مفید است، زیرا به پزشک اجازه می دهد تا به رسوبات سنگ از روی سطوح ریشه دسترسی داشته باشد و آنها را حذف کند. همچنین برای جدا کردن بافت لثه از دندان استفاده می شود که امکان تمیز کردن و پرداخت موثرتر را فراهم می کند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی