به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پاراوان سربی دندانپزشکی

مدل: سه لت
دسته بندی: رادیولوژی
شناسه محصول: 21710

9200000

  • استفاده رادیوگرافی، رادیولوژی، opg وغیره با ضمانت سرب و تست اشعه
  • سرب استاندارد و مورد تایید انرژی اتمی
  • ساخت پاراوان سربی در اندازه های مختلف

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

پاراوان سربی دندانپزشکی

پاراوان سربی دندانپزشکی یک پوشش سربی برای حفاظت از تابش پرتوهای رادیواکتیو مورد استفاده قرار می گیرد. این پاراوان سربی دندانپزشکی است که مخصوص بخش رادیولوژی است که برای حفاظت از پرتوهای ایکس مورد استفاده قرار می گیرد در ضمن دارای میزان سرب استاندارد که در حدود 2 میلی متر می باشد. دارای یک لت اصلی و دو لت کوچک می باشد و در ضمن جهت پوشاندن لولاها وفضاهای خالی برای پوشاندن بین لت های کناری و لت های اصلی می باشد و دارای رویه چرمی می باشد و دارای طرح چوبی است که قابل شستشو می باشد و به درخواست مصرف کننده قابل سفارش می باشد. دارای قالب استاندارد می باشد و با اسکلت فلزی می باشد و دارای رنگ الکتروستاتیک می باشد و دارای پرتابل با چرخ با استاب دار می باشند و هم چنین دارای 5 لنگه می باشد که با رویه چرم قابل شستشو است که قابلیت نظافت را به آن می دهد و در رنگ های متفاوت و متنوع می باشد و میزان سرب استاندارد می باشد.

قیمت دیوار سربی دندانپزشکی

یکی از انواع پاراوان ها،دیوار سربی دندانپزشکی است که در بخش هایی که در معرض تابش مستقیم اشعه ایکس قرار دارند استفاده می گردد.این دیوار سربی دندانپزشکی برای تقسیم بندی فضاهای محدود بخش هایی که در معرض تابش اشعه ایکس قرار گرفته اند استفاده می گردد. دارای میزان سرب استانداردی است که مورد تایید سازمان انرژی اتمی است در ضمن مورد تایید سازمان تجهیزات پزشکی نیز می باشد و پاراوان سربی مخصوص دندانپزشکی با میزان سرب 1.5 میلیمتر می باشد که دارای یک لت اصلی می باشد دارای سایز 180 سانتی متر و دارای 25 سانتی متر می باشد و دارای 2 عدد لت کناری لولایی است دارای 135 سانتی متر و دارای 10 سانتی متری است. لازم به ذکر است که درون لت اصلی می باشد این پاراوان های سربی می توان از شیشه سربی پوشیده می شود در سایزهای مختلف تولید می شوند دارای اندازه های مختلف می باشد در ضمن این پاراوان های سربی دارای میزان سرب استاندارد می باشد.

پاراوان سربی سه تکه

جهت پوشاندن فضاهای خالی بین لت های کناری و یک لت اصلی می باشد. رویه پاراوان های سربی دارای رویه چرمی است و دارای طرح چوب بسته می باشد و به سلیقه مصرف کننده و درخواست کننده این پاراوان های سربی قابل تغییر می باشد.این نوع پاراوان قابلیت نصب شیشه سربی را نیز دارند.در سایزهای مختلف طبق سفارش به روی پاراوان قرار می گیرد. پارتیشن های سربی را طبق سفارش با فریم چوبی و رویه چوب را نیز قابل سفارش می باشد.پارتیشن های سربی دارای رنگ الکتروستاتیک می باشد و دارای اسکلت فلزی است که به راحتی قابل جابه جایی هستند و می تواند از تابش اشعه ایکس جلوگیری کند.این پاراوان های سربی چند تکه برای محدود سازی و تقسیم بندی فضاهای دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای میزان سرب استاندارد است و مورد تایید سازمان انرژی اتمی هستند.

پاراوان سربی سه لت

پاراوان سربی سه لت از مواد سنگین متشکل از سرب با چگالی بالا برای جذب و مسدود کردن تشعشعات ساخته شده‌اند. ضخامت دیوارها بسته به روش های رادیولوژی که انجام می شود می تواند متفاوت باشد و دیوارهای ضخیم تر تشعشع بیشتری را از بین می برند. دیوارها اغلب با یک رنگ بر پایه سرب پوشانده می شوند تا یک لایه حفاظتی اضافی اضافه کنند. این دیوارها یکی از مهم ترین اجزای تجهیزات رادیولوژی هستند و می توانند به کاهش خطر قرار گرفتن در معرض تشعشعات کمک کنند که می تواند منجر به مشکلات سلامتی از جمله سرطان، بیماری قلبی و جهش های ژنتیکی شود. در حالی که اکثر تجهیزات مدرن رادیولوژی نسبت به دستگاه های قبلی میزان کمتری اشعه ساطع می کنند، هنوز لازم است اقدامات احتیاطی برای اطمینان از ایمنی متخصصان مراقبت های بهداشتی و بیماران انجام شود. پاراوان سربی سه لت روشی موثر برای محافظت از نواحی اتاق است و قرار گرفتن در معرض آن ها را در خارج از منطقه محدود می کند. استفاده صحیح از این تجهیزات ضروری است و کارکنان مراقبت های بهداشتی باید به اندازه کافی آموزش ببینند تا اثربخشی آن به حداکثر برسد. استفاده صحیح تضمین می کند که خطر قرار گرفتن در معرض پرتو در طی مراحل تشخیصی، پرتودرمانی و سایر روش های پزشکی به حداقل می رسد.

ابعاد پاراوان سربی دندانپزشکی

این نوع پاراوان سربی دندانپزشکی قابلیت نصب شیشه سربی را دارند و به صورت یک پنجره در سایزهای مختلف قابلیت نصب دارند که بر روی خود قابلیت نصب دارند. شیشه های سربی دارای میزان سرب استاندارد در حدود 2 میلی متر می باشد. و این نوع پاراوان های سربی پنجره دار دارای شیشه های سربی دارای میزان سرب استاندارد در حدود 2 میلی متر می باشد. در پاراوان سربی دندانپزشکی در سایزهای متفاوت قابل عرضه می باشد. و در بخش های متفاوت بسیار بزرگ آنژیوگرافی و بخش های سی تی اسکن و پزشکی هسته ای استفاده می شود.لازم به تایید است که درون لت اصلی پاراوان های سربی پنجره دار از شیشه های سربی با میزان سرب استاندارد استفاده می شود در سایزهای مختلف استفاده می شود. این پاراوان سربی دندانپزشکی قابل تائید سازمان انرژی اتمی است و در ضمن مورد تایید اداره کل تجهیزات پزشکی می باشد

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی