به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پالس اکسیمتر بیورر

مدل: PO40
دسته بندی: پالس اکسیمتر
شناسه محصول: 83

تماس بگیرید

  • عملکرد آسان و بدون درد
  • نمایش ضربان قلب، SpO2 و PMI

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

پالس اکسیمتر بیورر دستگاهی مناسب برای افراد مبتلا به بیماری هایی مانند نارسایی های قلبی،انسداد ریه و تنگی نفس می باشد که این افراد باید در حین انجام فعالیت هایی از ضربان قلب خود اطلاع داشته باشند و آن را کنترل کنند .این دستگاه در راستای اهداف پزشکی طراحی و ساخته شده است و حتی ورزشکاران و افرادی که فعالیت های بدنی سنگین دارند می‌توانند از این دستگاه برای سلامت بدن خود استفاده کنند .پالس اکسیمتر قابلیت سنجش میزان اکسیژن شریانی(spo2) و ضربان قلب را داراست و میزان ضربان قلب را به صورت گرافیکی نشان می دهد .

قیمت پالس اکسیمتر بیورر آلمان

میزان اکسیژنی که در صفحه نمایش پالس اکسیمتر بیورر آلمان نشان داده می شود درصد هموگلوبین دارای اکسیژن در خون میباشد،محصول دارای وزن 57 گرم و ابعاد 3×3.5×5.7 است که به راحتی می توان آن را حمل و با خود به همه جا برد و استفاده از دستگاه هنگام انجام ورزش های سخت مانند اسکی و کوهنوردی آسان است .

پالس اکسیمتر بیورر ساخت کجاست

صفحه نمایش دستگاه به 6 صورت می تواند داده های اندازه گیری شده را نشان دهد و اگر شما اندازه گیری را به بهترین نحو انجام ندهید علامتی در صفحه نمایش نشان داده می شود که شما را آگاه میکند .

خرید پالس اکسیمتر بیورر

به طور کلی دستگاه پالس اکسیمتر بیورر مدل《Po40》دستگاهی برای اندازه گیری مقدار اکسیژن موجود در خون و نرخ ضربان قلب است که در صورت کم شدن شارژ نشانگر فعال می شود و هنگامی که دستگاه از انگشت جدا شود و در مدت زمان کوتاهی بدون عملکرد روشن بماند به طور خودکار خاموش می شود.

پالس اکسیمتر Beurer

دیگر قابلیت های دستگاه عبارتند از:نمایش نمودار تغییرات ضربان قلب،صفحه نمایش رنگی،نشانگر تعویض باتری،منبع تغذیه آن از طریق دو عدد باتری نیم قلمی است که قابلیت شارژ شدن ندارد،و در آخر لازم است بدانید که این محصول ضد آب نیست و نباید در حین ورزش های آبی از آن استفاده کرد.

  • بیورر

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی