به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پانسمان هیدروکولوئید فوم دار لبه دار دودرم سی جی اف کانواتک

مدل: دار لبه دار دودرم سی جی اف کانواتک
شناسه محصول: 633

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

پانسمان هیدروکولوئید فوم دار لبه دار دودرم سی جی اف کانواتک

پانسمان های دودرم :

بافت در پانسمان‌ های نوع هیدروکلویید DouDerm از یک شبکه ی سه‌ گانه ایجاد شده است که دارای سدیم کربوکسی متیل سلولز ها  (CMC)، پکتین و ماده ژلاتین می باشد . نحوه قرار گیری خاص در این شبکه ی سه ‌گانه و فرمولاسیونی بسیار منحصر به فرد از شرکت Convatec کشور آمریکا چگونگی عملکردن و نتایج درخشان استفاده کردن از پانسمان های DouDerm را به درستی بازگو می ‌کند .

لایه ی بیرونی در پانسمان DouDerm یک لایه ی محافظتی در مقابل آب ، باکتری ها ، ویروس‌ ها و دیگر میکروارگانیسم ‌ها دربدن می ‌باشد . این لایه دارای امکان تبخیر کردن اگزودای زخم را ایجاد ساخته و از سویی دیگر اجازه ی ورود اکسیژن را به سطوح زخمی نمی ‌دهد . در طی تحقیقاتی که انجام شده حفاظت از زخم ها در مقابل محرک‌ های بیرونی و اکسیژن ، مهاجرت کردن سلول‌های زاینده اپی‌تلیالیک را به سطوح زخمی سرعت بخشیده و باعث وجه تمایز قابل توجه در التیام دهی در زخم ها با استفاده پانسمان های DouDerm بنسبت سایر پانسمان‌ های هیدروکلوییدی می ‌گردد . نتایج بالینی ازدیاد سرعت ترمیم شدن زخم ها را تا چندین برابر را در حین استفاده ی از پانسمان‌ های DouDerm کاملا تایید می ‌نمایند .

پانسمان های نوع  DouDerm، بعد از تماسگیری با سطوح زخم با تشکیل دهی یک ژل محافظتی ، محیط نسبتا مرطوبی را بجهت درمانگری زخم ها فراهم می ‌سازند . در بهبود زخم به سبک مرطوب کیفیت التیامی در زخم ها ارتقا یافته و از سرعتی بیشتر نیز برخوردار خواهد بود . دبریدمان های نوع اتولیتیک و عوض کردن پانسمان بی درد از دیگر مزایای استفاده از پانسمان‌ های گروه DouDerm می ‌باشند .

ساختار خاص و چیدمانی متمایز در اجزای سه‌ گانه ی پانسمانی  DouDerm، امکان جذب کردن اگزودا را با سرعتی کاملاً تعیین شده و مناسب با اندازه ی ترشحات محل زخمی را فراهم می‌ سازد . اشباع شدن تدریجی پانسمانها با ترشحات زخمی ، امکان استفاده کردن از این پانسمان ها را در مدتی طولانی ‌تر نیز فراهم می ‌سازد و بدین شکل دفعات عوض کردن پانسمان ها به نحوه ی بسیار قابل توجهی کم میشود . در صورتی که این پانسمان با ژل به وجودآمده اشباع نشده باشد می ‌توانیم پانسمان را به مدت زمانی تا حداکثر ۷ شبانه روز روی زخم حفظ کنیم . کم کردن هزینه‌های درمانی ، کم کردن مدت زمان در بستری شدن بیماران ، افزایش دهی کیفیت التیام زخم ها و راحتی بیشتر بیماران از خواص دیگر پانسمان‌ های DouDerm   می ‌باشند .

DuoDERM® CGF® Border Dressing)) پانسمان نوع هیدروکلوئید فوم دار و لبه دار دودرم برند سی جی اف کانواتک: 

دودرم نوع سی جی اف پانسمانی هیدرو کلوییدی و نگاه دارنده رطوبت های زخمی است که در درمانگری زخم های کوچک تا کاملا عمیق و دارای ترشح استفاده می شوند . این نوع از پانسمان ها دارای فرمولاسیونی خاص از نوع کانواتک است که آن را از دیگر هیدروکلویید ها جدا می کند .

دودرم سی جی اف بوردر با دارا بودن یک حاشیه ی کاملا چسبنده در اطراف خودش که موجب فیکس شدگی پانسمان بروی پوست سالم دور زخم می شود .

مزیت های پانسمانی هیدروکولوئیدی لبه دار دودرم برند سی جی اف :

  •          باعث افزایش دهی بافت گرانوله ی زخم ها و دبریدمانی خودکار در بافت نکروز و مرده از سطوح زخمی می شود .
  •          استفاده از آنها ساده و به درستی در محل مورد نظر قرار می گیرند .  
  •          تا 7 شبانه روز نیز می تواند در جای زخم باقی بماند .

کاربرد های پانسمانی هیدروکولوئیدی فوم دار دودرم برند سی جی اف کانواتک :

  •          در زخم های پا ( زخم های پای دیابتیک ، زخم های نوع وریدی و شریانی و . . . )
  •          در  جراحت های فشاری
  •          در زخم های جراحی و محل های پیوندی پوست
  •          در جراحت های تروماتیکی ( زخم هایی که دارای استعداد خونریزی هستند )
  •         در سوختگی هایی از درجه 2 و 1

توجه:

از پانسمان های هیدروکولوئیدی فوم دار دودرم سی جی اف در انواع بیمارانی که نسبت به زخم بندی و یا اجرای تشکیل دهنده پانسمان حساسیت دارند و دچار حالت آلرژیک می شوند استفاده نشود

Description

DuoDERM® CGF® Border dressing incorporates a unique Convatec hydrocolloid formulation that distinguishes it from other hydrocolloid dressings. It can be used for 'hard-to-dress' areas. The dressing features a wide outer foam border that does not require additional taping. DuoDERM® CGF® Border dressing is indicated for use on dermal ulcers including full-thickness wounds, pressure ulcers (Stage II-IV), leg ulcers, superficial wounds, partial thickness burns and donor sites.

  • Consists of a flexible, polyurethane foam outer layer and an adhesive skin contact layer that contains a unique hydrocolloid composition.
  • Adhesive hydrocolloid foam border provides extra security and a secure fit in hard-to-dress areas).
  • Protects against harmful bacteria and viruses such as HBV(11) and HIV (11).
  • 2-1/2" L x 2-1/2" W Size Square Shape Plus 3/4" Border, Sterile
  • کانواتک ConvaTec

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی