به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

پایه سرم ایستاده چرخدار
مدل: 4 شاخه
شناسه محصول: 4213

550000

4 شاخه

550000
جزییات

2 شاخه

490000
جزییات

  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع تا ۲ متر
  • قابلیت تحمل وزن تا ۳ کیلوگرم در هر یک از شاخه‌ها
  • پایه سرم به ابعاد (ارتفاع×قطر پایه): (۹۷+۹۹ سانتی متر)×۱۵ سانتی متر

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

پایه سرم

توضیح پایه سرم چرخدار 4 شاخه :  از دیگر دسته بندی های پایه های سرم می توان به نوع پایه سرم چرخ دار 4 شاخه اشاره نمود که بسیار مورد استفاده در تمام بخش های بیمارستانی می باشند . این پایه های سرم دارای ابعاد بسیار استانداردی می باشند که مورد تائید اداره تجهیزات پزشکی می باشند. از پایه های سرم  چرخدار 4 شاخه در تمام بخش های بیمارستانی می توان بهره برد و استفاده کرد . در روند کاری پرستاران و هم چنین در رفاه حال بیماران بسیار تاثیر گذار می باشد.این نوع از پایه های سرم بسیار کاربردی می باشند و می توان برای تمام تزریقات بیمار از این پایه های سرم در بخش های مختلف بیمارستان بهره برد. پایه های سرم هر کدام دارای طرح های مختلفی می باشند و برای بخش های مختلف بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد . پایه های سرم  چرخدار 4 شاخه هر کدام دارای طراحی های خاصی می باشند که در تمام بخش های بیمارستان می توان آن را مشاهده کرد. درست مانند یک استند فلزی می باشد چون مانند یک استند عمل می کند به آن  ای وی استند می گویند  که دارنده ی یک قسمت فوقانی برای نگهداری گیره می باشد که گیره ها تحمل وزن سرم را داشته باشند بخش انتهایی بخش متصل سازی چرخ ها برای حرکت می باشد عموما از دو الی سه  چرخ تشکیل شده است  در دو نوع مستقل  یا وصل شده به ترالی اورژانس قابل مشاهده میباشد که قابلیت تنظیم سازی ارتفاع موجود است  ملاک اصلی جنس پایه سرم و جنس چرخ ها می باشد که از مرغوب ترین جنس باشد نوع مستقل این پایه سرم به صورت چرخدار یا ثابت تقسیم می شود این اهمیتی که جنس برند دارد بسیار مهم می باشد

پایه سرم

ویژگی ها:

 جنسی که این نوع پایه های سرم از آن تولید می گردند بسیار مقاوم می باشند و از استیل استنلس می باشند که مورد تائید اداره تجهیزات پزشکی است.

 برای جابه جایی این نوع از پایه های سرم از چرخ های بسیار مقاومی استفاده می گردد تا در نوع حرکت و جابه جایی پایه سرم هیچ مشکلی پیش نیاید.

 پایه های سرم طوری طراحی می شوند تا در حین حرکت تعادل خود را حفظ کنند و از افتادن سرم ها در حین حرکت ممانعت نماید.

 پایه های سرم چرخدار 4 شاخه دارای قابلیت تحمل وزنی 3 کیلوگرم می باشند و می توان انواع تزریقات را با این پایه های سرم انجام داد و هیچ گونه مشکلی برای پرسنل یا بیمار به وجود نمی آید.

 پایه های سرم دارای یک ساختاری هستند که می توان پایه های سرم آن ها را تا ارتفاع 2 متر تنظیم کرد.

 دارای ساختار ستاره ای شکل می باشند که در قسمت پایه دارای 4 چرخ می باشند که بسیار روان نیز هستند و به راحتی نیز جابه جا می گردند.

 در قسمت بالایی پایه سرم نیز یک سری گیره هایی وجود دارند که برای نگه داری سرم مورد استفاده قرار می گیرد و در قسمت تحتانی نیز چرخ هایی وجود دارند که برای حرکت و جابه جایی پایه سرم مورد استفاده قرار می گیرد .

خرید پایه سرم

یکی از پر کاربرد ترین وسایل و تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی و کلینیک ‌ها پایه سرم می ‌باشد. پایه سرم انواع مختلفی دارد که یکی از پرکاربردترین آن ها پایه سرم چهار شاخه چرخ دار می باشد. این مدل از پایه سرم از آن جایی که چهار شاخه است طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد و می ‌توان از آن در محیط ‌های بیمارستانی به راحتی استفاده کرد. به پایه سرم چهار شاخه چرخدار و یا آی وی استند نیز گفته می شود. این پایه سرم از میله هایی در قسمت بالایی تشکیل شده است که گیره هایی را دارا می باشد و می تواند سرم را نگه دارد. در قسمت زیری ان نیز چرخ هایی وجود دارد که وظیفه ی حرکت دادن پایه را بر عهده دارند. شما می توانید با بالا بردن و یا پایین آوردن میله این پایه سرم ارتفاع آن را تنظیم کنید. این پایه سرم دارای چرخ هایی نیز می باشد که می تواند حمل و نقل و جابه جایی را برای بیمار و یا پزشک اسان کند.

پایه سرم خانگی

از آن جایی که پایه سرم و یا آی وی استند جزء تجهیزات پزشکی بسیار پرکاربرد در کلینیک ها می باشد، خوب است بدانید که دو نوع مختلف آن در بازار وجود دارد. یک نوع آن مستقل است و نوع دیگر نوع وصل شونده می باشد. منظور از وصل شونده این است که می ‌تواند به ترالی وصل شود. میله هایی که در این پایه سرم به کار رفته است، جنس بسیار مرغوبی دارد و همچنین در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد. شما بر اساس نیاز خود می توانید نوع مختلفی از این پایه سرم چهار شاخه چرخ دار را خریداری کنید.

پایه سرم

پایه سرم تخت

دیگر ویژگی های پایه سوم چهار شاخه چرخ دار:

 ابعاد این پایه های سرم بسیار استاندارد می باشد.

 پایه های سرم چهار شاخه چرخ دار مورد تایید اداره بهداشت است.

 شما می توانید به راحتی از این پایه سرم در تمام فضاهای بیمارستان استفاده کنید.

 می توانید پایه سوم چهار شاخه را بالای سر بیمار قرار دهید و سرم را بر روی گیره های آن بگذارید.

پایه های سرم چهار شاخه چرخ دار از استیل استنلس ساخته شده است که دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد.

 پایه سرم تحمل وزنی بسیار بالایی را دارد.

 جا به جایی اسان

 چرخ های مقاوم و قوی

 پایه سرم ۴ شاخه می تواند تا ۳ کیلوگرم وزن را تحمل کند.

 جابه جایی در محیط بیمارستان بدون ایجاد سر و صدا به دلیل وجود چرخ

 بیمار بدون هیچ مشکلی می تواند تمام وسایل تزریقات خود را توسط این پایه سرم حمل کند.

پایه سرم چرخدار

باید به این نکته نیز اشاره کرد که این پایه سوم دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد که برای پرستاران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا آن دسته از بیمارانی که قد کوتاه و یا قد بلند دارند، می توانند با استفاده از تنظیم ارتفاع میله پایه سرم تزریقات خود را به راحتی جا به جا کنند. خوب است بدانید که پایه سرم ۴ شاخه چرخ دار در اتاق عمل استفاده های بسیار زیادی دارد. از آن جایی که معمولاً پزشکان در حین عمل جراحی سرم های بسیار زیادی را به بیمار وصل  می کنند، این سرم پایه از آنجایی که شاخه‌های بسیار زیادی دارد می  ‌تواند کار را برای پزشک راحت‌تر کند و به جای استفاده از چند پایه سرم از یک پایه استفاده کنند.

پایه سرم چرخدار چهار شاخه

استیلی که در ساخت آی وی استند به کار رفته است علاوه بر مقاوم بودن ضد زنگ نیز می ‌باشد. یعنی بیمار می ‌تواند در صورتی که مدت زمان طولانی در بیمارستان بستری است و می ‌خواهد برای قدم زدن به فضای بیرون از بیمارستان برود، می‌ تواند بدون هیچ گونه نگرانی این پایه سرم چهار شاخه چرخ دار را با خود همراه کند.

شما می توانید بسیاری از تجهیزات پزشکی را به صورت آنلاین و سایت های آنلاین خریداری کنید، اما توجه داشته باشید سایتی را انتخاب کنید که معتبر باشد و بتواند تجهیزات پزشکی اصل را در اختیار شما قرار دهد. استیلی که در ساخت آی وی استند به کار رفته است علاوه بر مقاوم بودن ضد زنگ نیز می ‌باشد. یعنی بیمار می ‌تواند در صورتی که مدت زمان طولانی در بیمارستان بستری است و می ‌خواهد برای قدم زدن به فضای بیرون از بیمارستان برود، می‌ تواند بدون هیچ گونه نگرانی این پایه سرم چهار شاخه چرخ دار را با خود همراه کند.

پایه سرم چرخدار دو شاخه

پایه سرم هایی که دارای 5 پر می باشند معمولا کنار تخت بیمار لحاظ می شوند زیرا ضخامت و مقاومت بالایی دارند در قسمت ابتدای دوشاخه برای نگهداری دو سرم ملاحظه می شود پایه های سرم باید از قدرت و استحکام برقراری تعادل بالایی برخوردار باشند میله بکار رفته از ظرافت و سبکی خوبی برخوردار می باشد  در  تجهیزات هتلینگ بسیار کاربردی است زیرا دارای پایه متحرک و آویز سرم است که ریل های آلومینیومی با طول ۱۲۰cm دارد پایه معمولا جنس استیل بوده که یکدستی و زیبایی را به کار دهد پایه سرم های دیواری دارای 4 شاخه می باشند که حمل بیشتری را در نظر بگیرند پایه ها حکم نگهداری پمپ سرنگ و خود سرم را دارند امنیت و راحتی بیمار و پرسنل را تضمین مینماید پایه هایی که دارای 5 پر می باشند جنس فایبرگلاس دارند که توسط دو شاخه نگهدارنده کنترل می گردند قابل استفاده در کلیه بخش های بیمارستانی می باشد ارتفاع پایه میله از سطح زمین ۱۵cm می باشد پایه زمینی پرتابل یک پایه نگهدارنده شناخته شده  که متداول ترین پایه سرم است پایه ها و شاخه ها از استیل ضدخش  بوده حتی دارای ضربه گیر دیوار هم می باشد . تنظیم  ارتفاع توسط یک پیچ بزرگ پلاستیکی انجام می گردد قابل حمل و جابجایی اسان بوده محل  اتصال بدنه به چرخ ها از جنس پلاستیک بوده  برخی از  پایه های سرم سقفی  مانند تلسکوپ عمل می کنند طوری که افزایش طول به همراه خود دارند ریل های آلومینیومی مقاوم دارند فضای اشغال کمی هم دارند  این مجموعه دارنده ی :(ریل سقفی، میله و چهار شاخه نگهداری ) می باشد روند کار طوری است که ریل متصل  به سقف بوده  که درون این ریل یک  غلتک  بوده نه  به شاخه ها متصل می شود منس ریل آلومینیوم می باشد در حالی که جنس میله استیل می باشد جنس غلتک رویه ABS می باشد تلسکوپی بودن این پایه سرم به این معنا است که این پایه قابلیت افزایش طول را داشته و می تواند از ۱۰۰ سانتی متر تا چیزی حدود ۱۴۵ سانتی متر افزایش ارتفاع داده و به سمت پایین کشیده شود مکانیزمی که دارد قابلیت افزایش طول از ۱۰۰cmبه ۱۴۵cm را مهیا می کند.

 

پایه سرم از چند قسمت تشکیل شده است : از سه قسمت متصل شونده به دیوار چند :( قسمت رابط، میله  و در نهایت آویز سرم تشکیل شده ) به عنوان ساده ترین پایه سرم دیواری و مجهز ترین نگهدارنده ی سرم شناخته شده  متصل شدن آن به دیوار توسط  قسمت دایره ایی که درون پایه سرم از جنس فلز است انجام می گردد توسط پیچ به دیوار می چسبد پخش آویز سرم یا اصطلاحا چنگک ها قسمت نهایی تشکیل ساختار پایه سرم می باشند با اتصال به دیوار فضای کمی را اشغال می نماید پایه متحرک قابلیت چرخش تا ۱۸۰ درجه را دارد  دارای قلاب دیواری برای کاهش فضای استفاده ایی  است  این پایه ها نسبت به پایه های پرتابل و زمینی کم جا ترهستند از نظر وزن بسیار سبک می باشند در ارتفاع دلخواه قابل نصب می باشد تا کنون متوجه شدید که ساختار پایه سرم از دو الی چهار شاخه می باشد که حمل دو تا چهار سرم را بر عهده دارد دارای ابعاد مناسب هستند تا از نظر استاندارد تاییدیه وزارت بهداشت را دریافت نمایند پایه های مد نظر از استیل استنلس ساخته شده تا حداقل مقاومت مورد نیاز را داشته باشد  دارای تحمل وزن 3 kg را دارد چرخهای به کاررفته دارای ژلاتین می باشند تا حین حمل تزریقات از خود صدایی تولید نکنند ممکن پایه ها چرخ دار و  بدون چرخ باشند که روند جابجایی و کار پرسنل را اسان می نمایند تنظیم ارتفاع  توسط میله بلندی که بافشار دست کوچک و بزرگ می شود انجام می گردد گیره هایی  که بر ۴ شاخه موجود است به صورت سوزنی  سرم ها را از حلقه ایی که دارند اویزان می کند بیمار در حین تزریق سرم احساس آرامش دارد پایه سرم به دلیل جنسی که دارد  حین افتادن و دچار ضربه مقاومت خود را حفظ می نماید در تولید پایه سرم از مواد اولیه با کیفیتی استفاده می کنند.

 

یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات مهم در بیمارستان ها محسوب می شود  پایه های سرم دارای انواع مختلفی از پایه می باشند که هر یک بسته به تولید خود از جنس متفاوتی می باشد  تنظیم ارتفاع سرم حداقل تا ۲m می باشد پایه های سرم برای بالا و پایین کردن جای سرم استفاده می شود پایه های چرخی سرم هیدرولیکی می باشد که ترمزدار است تا کنترل پایه ها بهتر انجام گردد.

 

نوع پایه های سرم : پایه های سرم ممکن :( متحرک ،پرتابل، دیواری ، ثابت و….) باشد که هریک دارای ویژگی خاص و معیین شده می باشند پایه هایی که جنس استیل دارند  دارای تحمل 5kg را دارند حتی بیشتر در اتاق عمل جراحی نیز مشاهده شده که برای نگهداری سرم یا پارچه های شاین استفاده می شود برای تعادل میان چرخ ها چرخ انتهایی را هیدرولیکی تولید کرده اند دارای قابلیت انتخاب رنگ دلخواه را دارد .

 

انواع پایه های سرم و ویژگی های آن : 

پایه های زمینی جنس pvc دارند که کیفیت آن با توجه به  ضخامت لوله ها و محل نصب خروسک بررسی می گردد  محل نصب خروسک برای تنظیم ارتفاع می باشد  زیرا دارای قطعه بوشن فلزی آهنی با پوشش ABS میباشد که  این پوشش تحمل فشار خروسک بر پایه را ندارد ارتفاع مد نظر شاخک ۱۱۵ تا ۱۹۵cmمی باشد.

با پایه ریلی زنجیری آشنا می شوید که توسط یک تا دو رشته زنجیر از سقف آویزان می شوند  یک سر زنجیر توسط غلتک درون ریل جمع می گردد در حالی ته از سوی دیگر توسط قلاب  ۲ شاخه حمل دو سرم را برعهده دارد ریل پایه سرم به سقف ساختمان  نصب می گردد.

اندازه یا بهتر است بگویم ضخامت مد نظر 16mmi میباشد  تنظیم ارتفاع دستی می باشد که به صورت چرخشی قابل بالا و پایین کردن میله را فراهم  می سازد قسمت ابتدای پایه سرم  که دارای چنگک یا شاخک می باشد حالت چرخشی و زاویه  دادن دارد.

چرا پایه سرم را همانند استند می دانند زیرا  از  کلمه لاتین STAND به معنای ایستادن گرفته شده است در حالت سکون می باشد که قادر به حمل برخی از اشیا مثل سرم را دارا است حتی با وجود چرخ قابلیت حمل آسان دارد  واسطه پوشش دهنده ی سطح و طرح بالا می باشند

  • پایه سرم

4

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
0%
100 %
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    دو شاخه هم موجوده؟

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی