به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاغذ آرتیکولاسیون هانل

مدل: ساده
شناسه محصول: 17310

460000

ساده

460000
جزییات

نعلی

تماس بگیرید
جزییات

  • محصول کشور: آلمان
  • هر بسته شامل ۱۴۴ عدد
  • مناسب شناسایی تماس و توزیع فشارهای اکلوزال

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاغذ آرتیکلاتور دندانپزشکی هانل

کاغذ آرتیکولاسیون هانل یک  محصول پر کاربرد و با اهمیت در دندان پزشکی می باشد  ، این  محصول کیفیت و کارایی بالا داشته و در دسته محصولات پر فروش  کالای دندانپزشکی قرار می گیرد که عمل پر کرون دندان بدون وجود آن ، توسط دندانپزشک صورت نمی گیرد . کاغذ آرتیکولاسیون هانل که به آن کاغذ کاربنی نیز گفته می شود ، بعد از ترمیمی که با آمالگام صورت می پذیرد ، به کار گرفته می شود .  با استفاده از کاغذ آرتیکولاسیون فاصله درست بین فک بالا و پایین برقرار می گردد.کاغذ آرتیکولاسیون هانل یک محصول مبتنی بر کاغذ است که برای استفاده در حرفه دندانپزشکی طراحی شده است. این محصول برای اندازه گیری و ثبت نحوه قرارگیری دندان های بالا و پایین با هم استفاده می شود. کاغذ آرتیکولاسیون هانل استانداردی برای اندازه گیری و ثبت بایت است و تقریباً توسط همه دندانپزشکان استفاده می شود.

ویژگی های کاغذ آرتیکولاسیون هانل:

کاغذ آرتیکلاسیون هانل یک وسیله  تشخیصی بسیار ساده و سبک و هم چنین پر فروش و بسیار پرکاربرد است . اکثرا دندانپزشکان عمل پر کنندگی را بدون به کار گرفتن  کاغذ آرتیکولاسیون انجام نمی دهند ‌ .

از ویژگی های این کاغذ می توان به این مورد اشاره کرد که رنگ به کار رفته در آن گیاهی و طبیعی است و هیچ گونه آسیبی به دندان و سلامت شخص وارد نمی کند. کاغذ آرتیکلاسیون هانل یک محصول سبک و نازک است که دارای بافت درونی همچون کاغذ کاربنی می باشد و به راحتی از بین نمی رود. کاغذ آرتیکلاسیون هانل همانند دیگر کاغذها بعد از قرار گرفتن در دهان، هیچ گونه زخم و دردی را ایجاد نمی کند.

این محصول با وجود طراحی سطح حساس سریعا ناحیه ی لازم را نشان داده و جدا می گردد .

کاغذ آرتیکلاتور هانل

بعد از انجام ترمیم کاغذ آرتیکولاسیون هانل روی دندان ترمیم شده قرار گرفته می شود . در مرحله بعدی بیمار دندان ها را روی هم جویده و از این طریق اصطحکاک ایجاد می گردد .  در نتیجه این عمل دندانی که مقدار آمالگام بیش تر از نیاز خورده باشد بلند گردید و رنگی می شود.کاغذ آرتیکلاسیون فقط بخش اضافه را رنگی می کند تا کوتاه شود .

  • کاربرد های کاغذ آرتیکولاسیون هانل

این کاغذ آرتیکلاتور هانل یک وسیله کاربردی به منظور تشخیص ، برای شناسایی تماس‌های اکلوزال و توزیع فشار‌های اکوزال است .  عملکرد کاغذ آرتیکولاسیون به این شکل است که نواحی ای از سطح دو دندان فک بالا و پایین را که با یکدیگر در تماس هستند  نشانه‌گذاری می‌کند. این کاغذ  دارای دو رنگ آبی و قرمز به صورت دورو می باشد که باعث تشخیص بهتر اکلوژن در دو سمت می گردد .  کاغذ آرتیکلاسیون هانل محصولی بسیار نرم، صاف، غیرچسبنده و مقاوم در برابر پارگی است .

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی