به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

چسب آنژیوکت شفاف لوهمن روشه

مدل: چسب آنژیوکت شفاف
دسته بندی: چسب
شناسه محصول: 3219

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

 چسب آنژیوکت شفاف کورافیکس آی وی کنترل لوهمن روشه

چسب آنژیوکت شفاف کورافیکس آی وی کنترل لوهمن روشه از الیاف بافته نشده ساخته شده است که جهت انواع پانسمان کردن زخمهایی که در آن از لوله های ورودی، کتترها و کانولاها استفاده شده است می توان به صورت وسیع و مطمئن استفاده کرد. مشخصه اصلی چسب آنزیوکت آی وی کنترل لوهمن روشه این است که به صورت کاملا مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از فیلم ورقه ای با الیاف بافته نشده تهیه شده است.این خاصیت چسب آنژیوکت شفاف کورافیکس آی وی موجب کاربرد راحت تر آن در مصارف پزشکی شده است.هم چنین استفاده از این نوع چسب ها مانند سایر چسب ها بوده و بسیار راحت می توان از آن در پانسمان ها استفاده کرد و هیچ گونه مهارت و تکنین خاصی نیاز ندارد. از کورافیکس آی وی کنترل می توان در تمام پانسمان ها برای چسباندن محل ورودی انواع کتترها و کانول ها استفاده کرد.

 ویژگی های چسب آنژیوکت شفاف کورافیکس آی وی کنترل لوهمن روشه:

این نوع چسب ها قیمت بسیار خوبی دارند و خیلی مقرون به صرفه است و میتوان به آسانی آن را تهیه کرد. این نوع چسب ها کاملا بهداشتی بوده و هیچ گونه عفونتی در محل ورود کتترها و کانول ها به داخل بدن ایجاد نمی کنند. چسب های آنژیوکت شفاف کورافیکس یک پنجره کوچک شفاف برای بازرسی محل ورود به داخل دارند.ساختار اصلی این نوع چسب ها تشکیل شده از فیلم لمینت که در مقابل محلول های ضد عفونی کننده باکتری ها و میکروب ها مقاوم است.هم چنین در ساختار این نوع چسب ها یک پد استریل به کار رفته که برای جلوگیری از ایجاد فشار بر محل زخم می باشد.از لبه های گرد تهیه شده است که به دلیل پیشگیری از بلند شدن گوشه های چسب تهیه شده است.پوشش استریل و ضد آلرژی چسب که دوتا پد کاملا استریل جاذب نچسب به همراه دارد دقیقا در زیر محل کتترها و زیر محل پروانه ای آنژیوکت ها قرار می گیرد جنس این نوع پانسمان از الیاف غیر بافته تهیه شده است که دارای چسب ضد حساسیت بوده و برای استفاده بر روی بدن بیماران بسیار راحت است و هیچ گ.نه عارضه پوستی برایشان ایجاد نمی کند.در واقع در محل ورود کتترها حتما باید یک پانسمان استریل قرار داده شود و از چسباندن مستقیم چسب که غیر استریل می باشد بر روی محل کتتذها خودداری نمود که متاسفانه این کار در بسیاری از بیمارستان ها اتفاق می افتد و در بسیاری از موارد باعث ورود عفونت به بدن بیمار می گردد.

موارد مصرف چسب آنژیوکت شفاف کورافیکس آی وی کنترل لوهمن روشه:

از این نوع چسب ها برای فیکس کردن آنژیوکت ها بر روی محل تزریق استفاده می شود و هم چنین برای فیکس کردن انواع سوندها و کاتترها مورد استفاده بیماران بخش های مختلف بیمارستان از جمله بیماران قلبی و ارولوژی و سایر بخش ها قابل استفاده است. به خاطر استحکام و دوام خوبی که این محصول دارد یکی از موارد پرکاربرد در پانسمان ها می باشد.قادر به کنترل نشت های احتمالی خون یا مایعات حاصل از تزریق می باشد .

  • چسب آنژیوکت

  • لوهمن روشه

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی