به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

چسب آنژیوکت

مدل: ویکر
دسته بندی: چسب
شناسه محصول: 3241

تماس بگیرید

ویکر

تماس بگیرید
جزییات

مارتا

تماس بگیرید
جزییات

  • ضد حساسیت

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

چسب آنژیکوت برای نصب آنژیکوت بسیار مهم است چون باعث ثابت شدن آن می گردد. چسب آنژیکوت در دو نوع شفاف و غیر شفاف می باشد و در سایز های  7.5*5 تا 30*9  موجود است. چسب های آنژیکوت مانند آنژیکوت برای جلوگیری از عفونت کاملا استریل هستند. توجه داشته باشید که قبل از استفاده چسب آنژیکوت و خود آنژیکوت باز نشده باشد تا از حالت استریل خارج نشده باشد.

اگر آنژیکوت یا کانول خوب فیکس نشده باشند ، ممکن است در حین حرکت بیمار حرکات کوچکی در کانول ایجاد شود. این حرکات می تواند منجر به جدا شدن کانول شود و موجب  ورود میکروارگانیسم ها  شده و در نهایت باعث عفونت می شود. تکان خوردن کانول در درون رگ باعث آسیب به دیواره ی رگ شده و درد بیشتری را برای بیمار بوجود می اورد. تحقیقات به عمل آمده نشان می دهد که بیشتر کانترها دچار حرکت می شوند پس باید روش های نصب کانتر را تغییر داد و به دنبال روش های مدرن و جدیدی باشیم تا هرچه بیشتر بتواند این کانترها ثابت بمانند و درد کم تری را برای بیمار ایجاد کنند.

چسب آنژیوکت قیمت

چسب آنژیوکت یک نوع پانسمان است که کاربرد پزشکی دارد و پوشش آن استریل چسب دار وریدی است. چسب آنژیوکت برای رگ گرفتن و عملیات قلب و عروق استفاده می شود و در زمانی که رگ به تزریق های مجدد احتیاج داشته باشد از این چسب استفاده می کنیم. چسب آنژیوکت باعث می شود که هر دفعه نیاز به پیدا کردن رگ، تزریق دوباره و درد نباشد و از خراش های وارده به پوست و رگ جلوگیری می کند.

چسب آنژیوکت ویکر

چسب آنژیوکت ویکر یکی دیگراز انواع چسب آنژیوکت ها است که جهت تزریق های مکرر و طولانی مدت داروها و محلول های داروهای تزریقی یا مخلوطی از این دو برای بیمار به کار گرفته می شود. چسب های آنژیوکت کاملا ضد حساسیت بوده و برای تمام پانسمان هایی که در آن جهت تزریق از آنژیوکت استفاده می شود می توان از این نوع چسب ها برای فیکس کردن آنژیوکت در محل تزریق استفاده نمود.آنژیوکت ها در واقع یکسری لوله های پلاستیکی قابل انعطاف هستند که یک سوزن متصل به آن وجود داردکه برای تزریق در وریدها مورد استفاده قرار می گیرد. حال برای محکم کردن این آنژیوکت ها از چسب های کاملا بهداشتی و استریل آنژیوکت استفاده می شود. روش استفاده از این نوع چسب ها هم به گونه ای است بعد از محل تزریق انتخاب شد و آنژیوکت متصل شد محل مورد نظر کاملا ضد عفونی شده و چسب آنژیوکت را از پگ بهداشتی و کاملا استریل آن بیرون آورده و در این مرحله به زیر آنژیوکت می چسبانیم.

 موارد مصرف چسب آنژیوکت ویکر

از چسب آنژیوکت ویکر می توان در بخش های مختلف بیمارستان از جمله بخش قلب و ارولوژی و دیالیز و بخش اطفال به خصوص نوزادان نارس استفاده می شود به خاطر اینکه این بیماران نیاز دارند یکسری داروهای محلول یا مایعات مغذی دریافت کنند که بیشتر اوقات از آنژیوکت ها جهت تزریق این داروها و محلول های ترکیبی استفاده می شودو برای فیکس کردن آنژیوکت ها در محل تزریق از چسب آنژیوکت ویکر استفاده می شود. بیشتر این تزریق ها در محل بازوها و گاهی اوقات در محل پا چنانچه رگ گیری خیلی سخت انجام بشه گاهی اوقات از سر بیمار هم جهت تزریق استقاده می شود.اگر لازم باشد حجم بیشتری از مایعات و یا دارو به بدن بیمار انتقال یابد به خاطر همین باید یک مسیر وریدی بزرگتری جهت تزریق انتخاب نمود که باز هم برای فیکس کردن آنژیوکت ها از چسب های مخصوص آن استفاده می گردد.

چسب آنژیوکت ویکر یک چسب کاملا بهداشتی و یک بار مصرف است که در زمان تزریق آنژیوکت ها برای فیکس کردن در محل تزریق مورد استفاده قرار می گیرد که کاملا محکم و فیکس می کند، این چسب ها کاملا ضد حساسیت بوده و به خاطر نوع ساختارشان و قابلیت انعطاف پذیری که دارد می توان از آن در تمام پانسما ن هایی که در بخش های مختلف استفاده می شود از این نوع چسب ها درمحل تزریق استفاده کرد.این چسب ها به خاطر نوع ساختارشان که از جنس پلی اتیلن است قابلیت نفوذپذیری هوا را دارند که از ایجاد رطوبت و و هر گونه آلودگی در محل تزریق جلوگیری می کند.
چسب آنژیوکت

خرید چسب انژیوکت

دارای پد مرکزی
پوششی ضد حساس
ضدحساسیت
قابلیت نفوذپذیری بسیار بالا نسبت به هوا
کاملا استریل (برای جلوگیری از ورود عوامل میکروب زا)
قابل استفاده در محل تزریق آنژیوکت ها، سوندها یا کاتترها
استحکام و دوام خوب محصول
ثابت نگه داشتن آنژیوکت بدون آسیب و درد زخ
قادر به کنترل کردن ترشحات و نشت احتمالی خون یا مایعات می باشد

چسب آنژیوکت چیست

 چسب آنژیوکت در بسته‌بندی کاملا استریل ارائه می‌گردد، در صورت مخدوش شدن بسته‌بندی از محصول استفاده نکنید. از آنجایی که آنژیوکت مستقیما وارد رگ می‌شود، برای تثبیت هرچه سریع‌تر آن پس از باز کردن بسته‌بندی استریل، سریعا از چسب استفاده کنید تا به میکروب‌های محیطی آلوده نشود. در محل ورود کاتتر باید پانسمان استریل قرار گیرد، چسباندن مستقیم چسب غیر استریل روی محل اتصال کاتتر باعث ایجاد عفونت، حساسیت و قرمزی و تورم پوست بیمار می‌شود. چسب آنژیوکت مانند آنژیوکت برای جلوگیری از عفونت کاملا استریل هستند. توجه داشته باشید که قبل از استفاده چسب آنژیوکت و خود آنژیوکت باز نشده باشد تا از حالت استریل خارج نشده باشد. همواره برای اطمینان از اصالت کالا و استریل بودن محصولات پزشکی به خصوص آن دسته از محصولات مانند آنژیوکت و چسب آنژیوکت که به صورت مستقیم با خون و عروق بیمار ارتباط دارند، همواره محصول مورد نظر خود را از داروخانه‌ها یا فروشگاه‌های آنلاین معتبر کالا پزشکی مانند آسان مد خریداری کنید.

چسب انژیوکت برای چیست

اندازه های آنژیوکت ۶*۸ و۵*۷.۵سانتی متر در بازار پخش می شود که بیمار می تواند بر اساس نیاز خود آن را خرید کند چسب آنژیوکت طبق اندازه و سایز رنگ های مختلفی دارد مانند نارنجی، خاکستری، سفید، سبز، صورتی، زرد و آبی که هر کدام از این رنگ ها و سایز ها برای بیماران مختلفی استفاده می شود.

چسب آنژیوکت را به سه حالت بسته بندی می کنند که در پایین این بخش ها را می بینید:

چسب آنژیوکتیک عدد چسب آنژیوکت را دریک بسته بندی تکی انجام می دهند.
چسب آنژیوکتپنجاه عدد چسب آنژیوکت را بسته میانی بسته بندی می کنند
چسب آنژیوکت ۲۰۰۰عدد چسب آنژیوکت را در یک کارتن بسته بندی می کنند.
چسب آنژیوکت

چسب برانول

همانطور که گفته شد چسب برانول برای تزریق رگ های محیطی استفاده می شود و قسمتی که پوست در آن تزریق انجام می شود حساس می شود و زخم کوچکی را ایجاد می کند پس چسب برانول از قبل استریل شده است را بر روی محل تزریق شده می گذاریم باید بلافاصله بعد از باز کردن بسته آن را روی پوست بزنیم زیرا اگر فاصله ایجاد شود چسب از حالت استریل خارج می شود. چسب آنژیوکت از الیاف غیر بافته ساخته شده است و هیچ خراش یا حساسیت ناخواسته ای را روی پوست و جای تزریق نمی گذارد و بعد از باز کردن و جدا کردن چسب برانول از روی پوست اثری از جای چسب نمی ماند و بدون ایجاد درد به راحتی از پوست جدا می شود. الیاف غیر بافته چسب آنژیوکت به طور شبکه ای است و اجازه نفوذ هوا و اکسیژن را به روی پوست می دهد بر این اساس از باد کردن پوست و عفونت در محل تزریق جلوگیری می کند. چسب برانول حالت انعطاف پذیری دارد و در هر قسمتی از بدن که صاف نیست امکان صاف قرار دادن چسب را می دهد و بیمار هر گونه که می خواهد به طور آزادانه می تواند حرکت کند. چسب آنژیوکت به دو صورت شفاف و غیر شفاف ساخته می شود که اجازه بررسی تزریق را برای جلوگیری از عفونت و تورم یا باد کردن دست را می دهد. خوبی چسب آنژیوکت برانول در ثابت نگه داشتن آنژیوکت، کاتتر و سوند است. چسب آنژیوکت کاربردهای زیادی در بیمارستان ها و کلینیک ها دارند که استفاده از این چسب ها کمک های زیادی برای جلوگیری از مشکلات جانبی در محل اتصال کاتتر و رگ های  بیماران می کند.

چسب آنژیوکت مارتا

چسب آنژیوکت پد استریل دارد که می تواند خون و ترشحات جای تزریق را جذب خود می کند.

رای نگه داشتن چسب آنژیوکت چسبندگی و قدرت خیلی زیادی دارد .
اجازه نفوذ هوا را می دهد و از تعریق اضافی و باد کردن پوست  جلوگیری می کند.
این چسب حالت استریل و ضد حساسیت را دارد.
چسب آنژیوکت ضد آب است و قدرت یا ماندگاری بالایی بر روی پوست دارد.
به راحتی از پوست جدا می شود و هیچ گونه درد و کشش اضافی ندارد.
نسبت به چسب های پزشکی دیگر شکل متفاوتی دارد و بال هایی شبیه به پروانه دارد که در اطراف سوزن آنژیوکت قرار می دهند و با پوشیدن قسمتی از پوست دست مانع از تکان خوردن یا جدا شدن آنژیوکت می شود.‌

چسب آنژیوکت ( پانسمان پروانه ای ) NovaFix که به آن پانسمان آماده نیز گفته می شود چسب مخصوص فیکس کردن آنژیوکت می باشد که کاملا به صورت ضد حساسیت تولید می گردد دارای ساختاری توری مانند است که این شبکه های توری در هم پیچ خورده است و باعث می شود تا هوا به زیر چسب نفوذ پیدا کند و جریان یابد در نتیجه از مرطوب شدن دور می ماند و اثرات عفونی زخم را کاهش می دهد دارای چسبندگی متوسطی است که به هنگام جدا شدن از روی پوست هیچگونه سوزش، قرمزی و دردی را به همراه نخواهد داشت دارای پد جاذب با پوشش شبکه ای است و به هنگام داخل شدن آنژیوکت به داخل رگ دقیقا بر روی محل ورود آنژیوکت قرار می گیرد و چسبندگی ندارد بنابراین هنگام برداشتن اصلا دردی را ایجاد نمی کند همچنین باید گفت چسب آنژیوکت ( پانسمان پروانه ای ) NovaFix بسیار سبک و کشسان بوده و انعطاف پذیری آن موجب می شود تا به راحتی بر روی قسمت های مختلف بدن قرار بگیرد و عملکرد عضلات و اندام های بدن را دچار مشکل و اختلال نکند و بیمار می تواند به راحتی اندام خود را تکان دهد چسبندگی متوسط این چسب برای نگه داشتن آنژیوکت کافی است و عالی عمل می کند و کاملا آن را ثابت نگه می دارد و اجازه کوچکترین حرکت را به آن نمی دهد چسب آنژیوکت ( پانسمان پروانه ای ) NovaFix در ابعاد 8 * 6 سانتی متر بوده که به صورت کارتن های 2000 عددی بسته بندی و روانه بازارهای جهانی می گردد این چسب فوق العاده ساخت کشور چین می باشد که با پیشرفته ترین تکنولوژی مطابق با استانداردهای جهانی به خط تولید رسیده است و از لحاظ کیفیت نیز در جایگاه بالایی قرار گرفته است استفاده از این محصول در تمامی مراکز درمانی از جمله تمامی بخش های بیمارستان ها، کلینیک ها، اورژانس ها و غیره مشاهده می شود و می توان آن را از تمامی داروخانه های سراسر کشور و همچنین مراکز معتبر به صورت آنلاین تهیه نمود

  • چسب آنژیوکت

  • ویکر

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی