به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

چسب لکوپلاست پاندا

مدل: 5 سانت
دسته بندی: چسب
شناسه محصول: 3348

35000

  • با قدرت نفوذ و چسبندگی بسیار بالا
  • مقاوم در برابر پارگی

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

چسب لوکوپلاست پاندا قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارند و بسیار منعطف است و قابلیت نفوذ بسیار بالایی دارد و به دلیل داشتن انعطاف پذیری بالایی که دارد جهت بستن پانسمان و فیکس کردن آنژیوکت مناسب می باشد ومایع دردنی این پسب ها از جنس زینک اکساید و لاتکس است و زمان نگهداری شان هم طولانی مدت می باشد و در برابر پارگی مقاومت بالایی دارند و دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی هستند و چسبندگی بسیار خوبی دارند.چسب لوکوپلاست پاندا که مایع چسب آن حاوی اکسید روی و لاتکس است مناسب تمامی پانسمان ها می باشد و مقاومت بسیار خوبی برای پارگی دارد و برای ثابت و محکم نگه داشتن پانسمان ها و آنژیوکت ها مورد استفاده قرار می گیرد از این چسب برای بستن و تثبیت پانسمان و یا کاتتر مورد استفاده قرار می گیرد. قدرت این چسب به گونه ای است که در بسته بندی صنعتی هم مورد استفاده قرار می گیرد. چسب لوکوپلاست پاندا از جنس 100 درصد کتان ساخته شده است که به راحتی عرق بدن را دفع می کند و به راحتی هم توسط دست از هم جدا می شود. از این وسیله کمکی در دامنه وسیعی از استفاده های خانگی و پرستاری و تخصصی مثل بخش های قلاب و دیالیز و اورژانس و جراحی و رادیالوژی استفاده می شود و هنگام برداشتن چسب از روی پوست اثر چسب باقی نمی ماند و به راحتی هم توسط دست از هم جدا می شود.

چسب لکوپلاست پاندا

چسب لوکوپلاست پاندا

چسب لوکوپلاست پاندا در سایزهای مختلف تولید می شود و هر کدام مصرف های گوناگون دارد و برای پانسمان و نگهدارنده سرم و آنژیوکت و .. در مراکز درمانی استفاده می گردد و پر مصرف ترین آن سایز 10*2/5 می باشد. جنس این چسب های کاغذی یا شیشه ای است. و اغلب هم روی باند از آن ها استفاده می شود و از چسبی به نام زین اکساید تشکیل شده است در قوطی های فلزی هم بسته بندی شده اند. با قدرت چسبندگی نرم، بسیار انعطاف پذیری شان مناسب فیکس کردن آنژیوکت ها و کاتترها کارایی بالایی دارند و علتش هم به خاطر وجود ماده حاوی اکسید روی و لاتکس است که در چسب آن موجود می باشد.این چسب در پزشکی برای بستن پانسمان و فیکس کردن آنژیوکت و باند و... به کار می رود و دارای قابلیت چسبندگی بالا و در برابر رطوبت و فاقد ایجاد حساسیت بر روی پوست بدن می باشد. این محصول در اندازه های 5/2 و 5 سانتیمتر موجود است.

  • چسب لوکوپلاست

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی