به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

چسب لوکوپلاست

مدل: 2.5 سانت
دسته بندی: چسب
شناسه محصول: 3349

29000

2.5 سانت

29000
جزییات

5 سانت

35000
جزییات

  • در بسته های 6 عددی
  • کارتن180تایی

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید
  •  کاملا مقاوم در برابر آب و سایر مایعات است و به راحتی از قابلیت نفوذ بالایی برخودار است که از ایجاد تجمع و یا ترشحات خونی در محل پوست جلوگیری می کند.
  •  کاملا به محل زخم امکان تنفس پوستی را می دهد.
  •  دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است و می تواند به خوبی از آن برای فیکس کردن تمام باندها و پانسمان ها استفاده نمود و قابلیت کشسان بودن آن این امکان را برای بیمار ایجاد می کند تا هیچ گونه دردی را در محل زخم را احساس نکند.
  •  فاقد هر گونه حساسیت برای پوست بیمار است که به راحتی از پوست جدا می شود.
  •  دارای تاییدیه از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی است و در سایزهای مختلف تولید می شود که هر کدام در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد
  •  برای پانسمان و نگهدارنده سرم و آنژیوکت است که می توان در بخش های مختلف بیمارستان مانند بخش قلب، دیالیز، اطفال، ارولوژی، اورژانس مورد استفاده قرار می گیرد.
  •  جنس این چسب ها کاغذی یا شیشه ای است که به راحتی در محل زخم می چسبد و قابلیت کشسانی آن باعث می شود که کاتترها و آنژیوکت ها را به راحتی و محکم نگه دارد و اغلب روی باند مورد استفاده قرار می گیرد.
  •  از چسبی به نام زین اکساید تشکیل شده است و در قوطی های فلزی نگه داری می شود.
  •  چسبندگی مناسبی دارند و دارای ماندگاری طولانی مدت هستند و مناسب برای بیمارانی است که مدت طولانی در بیمارستان مورد درمان قرار می گیرند. حتی در دامنه وسیعی از استفاده های خانگی مورد استفاده قرار می گیرند و مناسب انواع پوست های حساس کودکان و سالمندان است.
  •  هیچ گونه عارضه ای برای این بیماران ایجاد نمی کند و بدون استفاده از لاتکس طبیعی ساخته شده اند که این خود هیچ گونه حساسیتی برای بیمار به وجود نمی آورد.
  •  با برداشتن چسب از روی پوست اثر چسب باقی نمی گذارد و هم چنین مناسب برای بیمارانی است که دچار زخم های حاصل از سوختگی و یا شکستگی شده اند و هیچ گونه عفونتی را برای بیمار به وجود نمی آورد.

چسب لوکوپلاست زینک اکساید

  •   چسب لوکوپلاست چسب پارچه ای می باشد که مواد چسبی آن لاتکس و اکسید روی است و مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی دارد. شما می توانید به راحتی از این چسب در منزل و یا بیمارستان استفاده کنید و پانسمان و یا کاتتر را با ان ببندید. باید گفت که قدرت این چسب به اندازه  ای می باشد که در صنایع برای بسته بندی نیز از آن استفاده می کنند. در صورتی که بخواهید آنژیوکت را بر روی بدن بیماران فیکس کنید، می توانید از چسب لوکوپلاست زینک اکساید دو و نیم سانتی متری استفاده کنید، همچنین این چسب برای بستن و تثبیت پانسمان نیز بسیار مناسب می باشد. باید اضافه کرد که برای سفت کردن انواع سوند و کاتتر ها نیز از چسب لوکوپلاست زینک اکساید استفاده می شود.

چسب لکوپلاست

  • از آن جایی که این چسب مقاومت و قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد، در میان پرستاران و همچنین پزشکان بسیار مورد استفاده می باشد. از ویژگی‌های این چسب لوکوپلاست می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  •  پارچه ی چسب لوکوپلاست زینک اکساید ۲.۵ سانتیمتری جنس کتان می باشد.
  •  این چسب ضد حساسیت است و هیچ مواد آلرژی زایی در ساخت این چسب به کار نرفته است.
  •  شما می توانید به راحتی این چسب را با دست جدا کنید و نیازی به قیچی و یا چاقو نمی باشد.
  •  چسب لوکوپلاست جزء چسب هایی می باشد که بسیار منعطف است.
  •  این چسب می ‌تواند برای اینکه پانسمان و همچنین کاتتر ها را نگه دارد، باعث نفوذ هوا شود.
  •  چسب لوکوپلاست زینک اکساید دو و نیم سانتی متری به اسانی عرق بدن را دفع می کند.
  •  این چسب می ‌تواند در مدت زمان طولانی نگهدارندگی خود را حفظ کند.
  •  انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد.
  •  از آنجایی که جنس این چسب پارچه ای می باشد، باید گفت که چسبندگی بسیار قوی دارد.
  •  بعد از اینکه چسب لوکوپلاست از روی پوست بیمار کنده می شود، هیچ گونه علامتی از خود به جای نمی گذارد.
  •  یکی از ویژگی‌های بسیار بارز این چسب این است که مقاومت بالایی در برابر آب دارد، همچنین می ‌تواند از تجمع خون در محل زخم نیز جلوگیری کند.
  •  چسب لوکوپلاست زینک اکساید دو و نیم سانتی متری ساخت کشور ایران می باشد و طول آن ۵ متر و عرض دو نیم سانتی متری دارد.

چسب لوکوپلاست

چسب لوکوپلاست قیمت

چسب لوکوپلاست زینک اکساید دو و نیم سانتی متری تاییدیه وزارت بهداشت و درمان را دریافت کرده است و در سایزهای مختلف تولید می شود که کاربرد های مختلفی نیز دارد. این چسب را می توان در مصارف خانگی و بیمارستانی نیز استفاده کرد. چسب لوکوپلاست زینک اکساید دو نیم سانتی متری برای پوست حساس اطفال و سالمندان بسیار مناسب است. در صورتی که قصد خرید این چسب لوکوپلاست زینک اکساید را دارید، خوب است بدانید که این چسب ها در قوطی های فلزی نگهداری می شود و بیشتر از ۶ ماه تاریخ انقضا دارند. زمانی که برای فیکس کردن و یا بستن باند و پانسمان از این چسب لوکوپلاست استفاده می کنید به دلیل کشسانی این چسب بیمار هیچگونه دردی را بر روی زخم خود احساس نمی کند.

چسب لوکوپلاست رنگی

در بخش‌های بیمارستانی برای نگه داشتن سرم و یا انژیوکت از این چسب زینک اکساید استفاده می شود، همچنین در بخش های مختلف بیمارستان مثل بخش قلب، دیالیز و یا اورولوژی و اورژانس نیز چسب لوکوپلاست کاربرد بسیار زیادی دارد. از آن جایی که جنس این چسب ها پارچه‌ای است و انعطاف بسیار بالایی نیز دارد، می تواند به راحتی در محل زخم بچسبد و همچنین پانسمان و یا انژیوکت را محکم نگه دارد. آن دسته از بیمارانی که دچار زخم ‌های سوختگی و یا شکستگی شده اند، بهترین گزینه برای آن ها چسب لوکوپلاست زینک اکساید دو نیم سانتی متری می باشد. هم چنین بیمارانی که زخم آن ها ممکن است عفونت کند، برای پانسمان کردن زخم خود باید از چسب ضد حساسیت استفاده کنند که برای آن ها نیز چسب لوکوپلاست زینک اکساید می تواند گزینه مناسبی باشد.

قیمت چسب لوکوپلاست پهن

چسب لوکوپلاست پهن یک چسب کاملا ضد حساسیت بوده و مناسب انواع پوست ها می باشد و در سایزهای مختلف تولید می شود و کاربرد های مختلفی در بخش های مختلف بیمارستانی دارد و برای پانسمان انواع زخم ها و نگهدارنده سرم، آنژیوکت ها در مراکز بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این چسب های لوکوپلاست بیشتر از نوع کاغذی یا شیشه است و در انواع رول ها و سایز های مختلف تهیه شده است. چسب ضد حساسیت لوکوپلاست کاملا مقاوم در برابر آب و سایر مایعات است و در مقابل هوا کاملا نفوذپذیر می باشد و قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و به راحتی بدون نیاز به قیچی بریده می شود.چسبندگی مناسب و ماندگاری طولانی دارد. فاقد ایجاد هر گونه حساسیتی بر روی پوست بدن است که به راحتی از پوست جدا می شود و کاملا مورد تایید وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی می باشد.

چسب لکوپلاست

چسب لکوپلاست ضد حساسیت

این چسب ها به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند و قابلیت نفوذ هوا در آن ها برای نگهداشت انواع پانسمان ها و ملحقات درمانی مانند انواع کتترها بسیار کارآمد می باشد.جنس این چسب ها از 100 درصد کتان می باشد که به راحتی عرق بدن را دفع می کند و چون قیمت بسیار مناسبی دارند در دامنه وسیعی از استفاده های خانگی و پرستاری و تخصصی مانند بخش های قلب و دیالیز و اورژانس جراحی رادیولوژی و برداشتن چسب از روی پوست مناسب است. و به راحتی توسط دست هم از بدن جدا می شود. و بسته بندی این نوع چسب ها عمداتا به صورت رولی بوده و در ابعاد 2.5 و 5 سانتی متر است. کاملا ضد حساسیت بوده و بدون استفاده از لاتکس طبیعی با برداشتن چسب از روی پوست اثر چسب باقی نمی ماند و در واقع چسب لوکوپلاست یک نوع چسب پارچه ای است که مایه چسب آن حاوی اکسید روی و لاتکس می باشد. این چسب در پزشکی برای بستن پانسمان و فیکس کردن آنژیوکت و باند به کار می رود و دارای قابلیت چسبندگی بالا و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد و فاقد ایجاد حساسیت بر روی پوست بدن می باشد.

انواع چسب لکوپلاست

یک نمونه از انواع چسب لکوپلاست می باشد که مایع چسب آن از اکسید روی و لاتکس ایجاد شده است این چسب را می توان در بیمارستان ها و تمامی مراکز درمانی برای ثابت کردن پانسمان، آنژیوکت، باند و غیره مورد استفاده قرار داد. پانسمان به پوشش مراقبتی روی زخم گفته می شود که در واقع نوعی مرهم برای زخم است تا پس از گذشت دوره زمانی مشخص زخم درمان گردد بنابراین باید برای پانسمان از چسبی با قدرت چسبندگی بالا استفاده کرد که کاملا پانسمان را در محل مورد نظر فیکس کند و مانع از جابجایی آن گردد که به دلیل چسبندگی فوق العاده چسب لکوپلاست 2/5 سانت می توان آن را با خیالی آسوده در این مورد بکار گرفت و نگران جابجایی، باز شدن و ایجاد رطوبت در زیر چسب نبود همچنین برای تزریق سرم و دیگر مواد به بدن باید از آنژیوکت استفاده گردد پس از وارد کردن آنژیوکت به داخل بدن بیمار باید توسط چسبی محکم که به خوبی هوا را در زیر خود جابجا می کند فیکس شود که ضمن ثابت ماندن آنژیوکت موجب تعریق پوست و در نتیجه فاسد شدن چسب نشود که چسب لکوپلاست 2/5 سانت گزینه بسیار مناسبی برای این مورد می باشد زیرا در برابر آب و سایر مایعات بسیار مقاوم می باشد و تنفس پوستی را ممکن می سازد برای برش و پاره نمودن چسب نیازی به قیچی نیست و به راحتی توسط دست پاره می شود.

چسب پزشکی لکوپلاست

تمامی بیمارستان ها در بخش های مختلف خود از جمله اورژانس، اطفال، دیالیز، ارولوژی، قلب و غیره برای محکم کردن آنژیکوت، باند، کاتترها و پانسمان ها می توانند از چسب لکوپلاست زینک اکساید 5 سانت استفاده کنند
چسب لکوپلاست توجه: این چسب به دلیل وجود لاتکس در مواد اولیه خود ممکن است برای برخی افراد ایجاد حساسیت پوستی نماید بنابراین توصیه می شود برای افرادی که دارای پوست های حساس هستند از این چسب استفاده نشود این محصول توسط شرکت سازنده به صورت بسته های 6 رولی بسته بندی می گردد

چسب لکوپلاست ضد حساسیت

این چسب از پنبه آغشته شده به چسب زینک اکساید تشکیل شده که به صورت الیاف بافته شده است که در نهایت با جنس پارچه ای و به صورت قوطی به بازار ارائه می گردد که در تمامی داروخانه های سراسر کشور موجود می باشد و از مجوز وزارت بهداشت و درمان نیز برخوردار می باشد این چسب به منظور نگهداری پانسمان و یا کاتترها تولید می گردد چسب لکوپلاست 5 سانت را می توان به مدت طولانی و بسیار آسان در دمای 5 تا 30 درجه سانتی گراد نگهداری نمود. چسب لکوپلاست توجه: توجه داشته باشید که اجازه تماس با نور را نداشته باشد برای استفاده از این چسب باید ابتدا پوست را کاملا تمیز و خشک کنیم سپس چسب را در اندازه ای که مورد نیاز است برش دهیم و به آرامی روی محل مورد نظر همچون آنژیوکت، باند و غیره بچسبانیم تا آن را محکم نگه دارد.

قیمت چسب لوکوپلاست 2.5 سانتی

چسب لکوپلاست برش دادن چسب لکوپلاست 5 سانت بسیار ساده است که نیازی به قیچی و اجسام تیز ندارد و به راحتی با دست قابل برش می باشد
چسب لکوپلاست دارای انعطاف پذیری بالایی است به همین دلیل بدون ایجاد احساس ناراحتی برای بیمار آنژیوکت، کاتتر، پانسمان و غیره را نگه می دارد
چسب لکوپلاست از این چسب هم می توان در مراکز درمانی و هم در منزل به منظور ثابت کردن پانسمان و کاتتر استفاده کرد
چسب لکوپلاست در ساخت این محصول از لاتکس طبیعی استفاده نشده است همانطور که می دانیم لاتکس طبیعی برای برخی افراد با پوست های حساس ایجاد حساسیت می کند بنابراین این چسب حساسیتی ایجاد نمی کند و می توان آن را برای اطفال و سالمندان که دارای پوستی لطیف و حساس هستند استفاده کرد تا ضمن ایجاد نکردن حساسیت به راحتی از روی پوستشان جدا گردد.

چسب لوکوپلاست 2.5

چسب لکوپلاست این چسب دارای چسبندگی فوق العاده ای است
چسب لکوپلاست به راحتی در محل مورد نظر قرار می گیرد
چسب لکوپلاست حالت کشسانی آن این امکان را فراهم می کند که کاتترها و آنژیوکت ها محکم در جای خود ثابت شوند
چسب لکوپلاست چسبندگی بالا در عین راحتی
چسب معرفی شده به صورت پارچه ای است که در ساخت مایه آن از اکسید روی و لاتکس بهره گرفته شده است و در برابر پارگی مقاومت بالایی دارد برای افرادی که مجبور هستند برای مدت زمان طولانی در بیمارستان بستری باشند بهتر است از این مدل چسب استفاده شود چون علاوه بر اینکه برای پوست های آنها حساسیتی بوجود نمی آورد اجازه تعریق بدن و باز شدن را نیز نمی دهد و در طول مدت مورد نظر بدون اذیت شدن بیمار، بر روی محل فیکس می شود ساختار چسب به گونه ای است که امکان تنفس را به پوست می دهد و از عفونت کردن آن جلوگیری به عمل می آورد.

قیمت چسب لوکوپلاست 5 سانتی

طول این چسب 5 سانتی متر و عرض آن نیز 5 سانتی متر می باشد که می تواند سطح بیشتری را پوشش دهد و در قوطی فلزی طراحی و تولید می گردد برخی از چسب ها هنگام جدا شدن علاوه بر اینکه موجب درد و یا قرمزی پوست می گردند از خود نیز ردی بجا می گذارند که این موضوع بیمار را ناراحت می کند اما سازنده چسب لکوپلاست زینک اکساید 5 سانت به این موضوع مهم توجه ویژه داشته است و علاوه بر تاکیید بر چسبندگی بالا به گونه ای چسب را تولید کرده است که به هنگام برداشتن چسب بدون ایجاد کمترین درد و قرمزی هیچگونه اثری بر روی پوست از خود باقی نگذارد و به راحتی برداشته شود کسانی که دچار سوختگی شده اند دارای زخم های فوق العاده حساسی هستند که با کوچکترین غفلت ممکن است به عفونت های خطرناکی مبتلا شوند.

چسب لوکوپلاست 5 سانتی

برای پانسمان زخم این قبیل افراد می توان بدون نگرانی از چسب لکوپلاست زینک اکساید 5 سانت استفاده کرد زیرا این چسب با ساختار منحصر به فرد خود این امکان را فراهم می کند که پوست کاملا آزادانه تنفس کند و اجازه کوچکترین عفونتی را به بدن نمی دهد این محصول با رعایت استانداردهای جهانی توانسته است تاییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به خود اختصاص دهد.

چسب لوکوپلاست 5 سانتی قیمت

از ویژگی خوب چسب لوکوپلاست 5 سانتی این است که به هنگام جدا شدن از پوست هیچ چسب اضافه ای از خود بجا نمی گذارد همچنین در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و با تعریق بدن جدا نمی شود. چسب لکوپلاست قدرت چسبندگی این محصول در حد غیرقابل تصوری بالا می باشد که حتی می توان آن را به منظور بسته بندی صنعتی نیز بکار گرفت

چسب لوکوپلاست نوین باند 2.5
چسب لوکوپلاست نوین باند 2.5 سانت یک چسب مناسب برای پانسمان و فیکس کردن باند در محل زخم ها می باشد و بسیار منعطف است و بسیار محکم پانسمان را فیکس می کند و با تحرک بیمار هیچ گونه جابه جایی در محل باند رخ نمی دهد و به خاطر همین برای نگه داشت انواع پانسمان ها و ملحقات درمانی مانند انواع کتترها بر روی بدن بیمار مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار کارآمد است و ازجنس صد در صد کتان تشکیل شده است و مایع چسبی آن از زینک اکساید است که هیچ گونه حساسیتی برای بیمار به وجود نمی آورد.واز تجمع هر گونه ترشحات بیمار بر روی محل زخم جلوگیری می کند و از این وسیله کمکی در دامنه وسیعی از استفاده های خانگی، پرستاری و تخصصی قلب و مراقبت و دیالیز و اورژانس جراحی و رادیالوژی مورد استفاده قرار می گیرد و با برداشتن چسب از روی پوست هیچ گونه اثری باقی نمی گذارد.و به راحتی توسط دست از هم جدا می شود.

 چسب لوکوپلاست نوین باند 2.5 سانت دارای چسبندگی قوی و فوق العاده ای است و نوع این چسب پارچه ای است و مایه آن حاوی زینک اکساید و لاتکس است و برای همه بیماران مورد استفاده قرار می گیرد.و می توان حتی از آن برای فیکس کردن انواع سوندها نیز مورد استفاده قرار داد.برای استفاده از این چسب ها هیچ گونه مهارتی لازم نیست و هر شخص عادی نیز می تواند از آن استفاده کند و می توان در بسیاری از مصارف خانگی نیز ازآن استفاده نمود. و این چسب ها بر اساس گواهینامه استاندارد ISO  و CE ساخته می شوند و مورد تایید وزارت بهداشت و درمان و پزشکی است. و مقاوم در برابر آب و سایر مایعات است و امکان تنفس پوستی به بیمار بیمار می دهد و برش آن نیاز به قیچی ندارد و چسبندگی مناسب دارد و ماندگاریش هم قابل توجه است و برای بیمارانی که طولانی مدت بستری هستند مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب هم روی باند مورد استفاده قرار می گیرد.

چسب لکوپلاست 5 سانت

  • این چسب از پنبه آغشته شده به چسب زینک اکساید تشکیل شده که به صورت الیاف بافته شده است که در نهایت با جنس پارچه ای و به صورت قوطی به بازار ارائه می گردد که در تمامی داروخانه های سراسر کشور موجود می باشد و از مجوز وزارت بهداشت و درمان نیز برخوردار می باشد این چسب به منظور نگهداری پانسمان و یا کاتترها تولید می گردد چسب لکوپلاست 5 سانت را می توان به مدت طولانی و بسیار آسان در دمای 5 تا 30 درجه سانتی گراد نگهداری نمود.
  •  
  • چسب لکوپلاست 5 سانت توجه: توجه داشته باشید که اجازه تماس با نور را نداشته باشد برای استفاده از این چسب باید ابتدا پوست را کاملا تمیز و خشک کنیم سپس چسب را در اندازه ای که مورد نیاز است برش دهیم و به آرامی روی محل مورد نظر همچون آنژیوکت، باند و غیره بچسبانیم تا آن را محکم نگه دارد.
  •  
  • ویژگی ها:
    • چسب لکوپلاست 5 سانت برش دادن چسب لکوپلاست 5 سانت بسیار ساده است که نیازی به قیچی و اجسام تیز ندارد و به راحتی با دست قابل برش می باشد
    • چسب لکوپلاست 5 سانت دارای انعطاف پذیری بالایی است به همین دلیل بدون ایجاد احساس ناراحتی برای بیمار آنژیوکت، کاتتر، پانسمان و غیره را نگه می دارد
    • چسب لکوپلاست 5 سانت از این چسب هم می توان در مراکز درمانی و هم در منزل به منظور ثابت کردن پانسمان و کاتتر استفاده کرد
    • چسب لکوپلاست 5 سانت در ساخت این محصول از لاتکس طبیعی استفاده نشده است همانطور که می دانیم لاتکس طبیعی برای برخی افراد با پوست های حساس ایجاد حساسیت می کند بنابراین این چسب حساسیتی ایجاد نمی کند و می توان آن را برای اطفال و سالمندان که دارای پوستی لطیف و حساس هستند استفاده کرد تا ضمن ایجاد نکردن حساسیت به راحتی از روی پوستشان جدا گردد.
    • چسب لکوپلاست 5 سانت از ویژگی خوب چسب لکوپلاست 5 سانت این است که به هنگام جدا شدن از پوست هیچ چسب اضافه ای از خود بجا نمی گذارد همچنین در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و با تعریق بدن جدا نمی شود.
    • چسب لکوپلاست 5 سانت قدرت چسبندگی این محصول در حد غیرقابل تصوری بالا می باشد که حتی می توان آن را به منظور بسته بندی صنعتی نیز بکار گرفت

چسب لکوپلاست BP سانت 5

چسب های لکوپلاست با برند BP کاملا به صورت ضد آلرژی ساخته می شوند که قابل استفاده برای تمامی بیماران ( کودکان و سالمندان ) می باشند چسب لکوپلاست BP سانت 5 در برابر آب و سایر مایعات نفوذ پذیر است و به راحتی از بدن بیمار بدون ایجاد درد برای او جدا می شود همچنین برای پوست این امکان را فراهم می کند که به راحتی نفس بکشد و هوا جریان داشته باشد چسب معرفی شده از انعطاف بالایی برخوردار است که به راحتی بر روی خطوط بدن ثابت می ماند جنس این چسب پارچه ای کتان است به همین علت می توانیم آن را در اندازه های دلخواه برش دهیم و به دلیل چسبندگی بسیار بالایی که دارد برای بیمارانی که مجبور هستند مدت زمان طولانی در بیمارستان بستری باشند بسیار مناسب و کارآمد می باشد و به دلیل اینکه حاوی زینک اکساید است هیچ حساسیتی از جمله قرمزی، خارش، تورم و غیره را برای بیمار ایجاد نمی کند و مورد تایید پزشکان متخصص می باشد از چسب لکوپلاست BP سانت 5 می توان در بخش های مختلف بیمارستان ها و حتی در منزل برای مصارف شخصی استفاده کرد و به دلیل جنس پارچه ای خود معمولا بر روی باند مورد استفاده قرار می گیرد که به راحتی جدا شود همانطور که پیشتر گفتیم جنس این چسب پارچه ای کتان است و در برابر گرما و سرما دارای مقاومت بالایی است و تمامی عروق بدن را دفع می کند چسبندگی بالای این چسب مانع از جدا شدن راحت آن از روی باند و پوست نمی شود و به علت خاصیت نفوذ پذیری خود به راحتی غیرقابل تصوری، جدا می گردد چسب لکوپلاست BP سانت 5 طبق استانداردهای ISO ساخته و تولید می گردد و از تاییدیه وزارت بهداشت و درمان کشور برخوردار می باشد بنابراین با خیالی آسوده می توان آن را مورد استفاده قرار داد

  • چسب لوکوپلاست

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی