به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

ژل سونوگرافی

مدل: 5 لیتری
دسته بندی: مصرفی مطب
شناسه محصول: 4664

105000

5 لیتری

105000
جزییات

1 لیتری

تماس بگیرید
جزییات


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

ژل سونوگرافی 5 لیتری  

تصاویر اسکن شده با  این ژل بسیار صاف و شفاف می باشد که این امر ناشی از فرمولاسیون خاص این محصول در به  حداقل رساندن تداخل ، حداکثر کردن قدرت رسانایی  می باشد . همچنین  تصاویر شفاف واضح و با کیفیت موجب افزایش صحت اندازه گیری و تشخیص بهتر  میگردد اسکن سونوگرافی فرآیندیست پزشکی که تشخیص مشکلات مرتبط با سلامتی و به صورت تخصصی تر  مشکلات مربوط به شکم می باشد . فرآیند سونوگرافی در مدت زمان قبل از تولد نوزادان برای بررسی رشد و نمو بسیار حائز اهمیت است . زمانی که شما برای سونوگرافی به پزشکی مراجعه  کنید قبل از اقدام به اسکن سونوگرافی ، ژلی آبکی بر روی پوست شما مالیده شده که  به ژل سونوگرافی معروف می باشد است. امواج سونوگرافی نمی توانند با سهولت در هوا گردش پیدا کنند ، مقدار اندکی هوا بین دستگاه و پوست می تواند مشکل ساز شود ، به عنوان مثال این موضوع در مواردی از نوع پوست خشک که مقدار زیادی حفره های کوچک هوا در سطح پوست وجود دارد، صادق است. ژل سونوگرافی یک نوع ماده رساناست که می تواند  پیوندی محکم بین پوست ودستگاه سونوگرافی ایجاد کند، که در نتیجه به امواج قدرت انتقال مستقیم به بافت زیرین و نقاط مورد نظر برای عکس برداری را می دهد . برای نگهداری از ژل سونوگرافی 5 لیتری  باید آن را در یک مکان خشک و خنک و دور از نور مستقیم آفتاب قرار دهید . فرمول این ژل به گونه ای طراحی شده است که می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید زیرا فاقد مواد نگه دارنده است ، این ژل خاصیت ضد حساسیت دارد و شفاف می باشد و ژل سونوگرافی 5 لیتری حامل عالی برای مواد های فعال است و ویتامین ها ، عصاره  های آبی و سرم هایی که از مواد مونو از جمله : پانتنول ، گلوکان  ،اسید هیالورونیک و CM ساخته شده اند . تنها  مشکلی که این ژل دارد سرد بودن آن است که ممکن است برای بعضی از بیماران ضرر داشته باشد در نتیجه باید به رادیولوژیست خود بگویید تا ژل را برای شما گرم کند . و در آخر از ژل های سونوگرافی در سونوگرافی های قسمت های مختلف بدن ، فیزیوتراپی ، گوش دادن به صدای قلب جنین ، گرفتن نوار قلب و مغز مورد استفاده قرار می گیرد . زمانی که شخص سونوگرافر سونوگرافی را آغاز میکند ابتدا مقداری از ژل را روی قسمت مورد نظر میزند و سونوگرافی را انجام می دهد ، این ژل روان و بر پایه ی آب است که در سونوگرافی یک تصویر بزرگتری از ناحیه مورد نظر را ایجاد میکند . ژل سونوگرافی فوق یک ژل سونوگرافی پلی ژل پنج لیتری می باشد.قیمت ژل سونوگرافی 5 لیتری در فروشگاه آریاطب به روز می باشد.

ویژگی های ژل سونوگرافی

 ژل سونوگرافی برای دستگاه های سونیکید (گوش دادن به ضربان قلب جنین)

 در مراکز رادیولوژی سونوگرافی

درمانگاه ها

 بیمارستان ها 

برای سونوگرافی قسمت های مختلف بدن

از دیگر کارایی های این ژل می توانیم به مواردی همچون ، درد ، ورم ، ارگان های بدن مانند ؛ عروق خونی ، پانکراس رحم ، کیسه صفرا و افراد باردار و نوزادان اشاره کنیم .

و در آخر این ژل به راحتی پاک می شود و به لباس آسیبی وارد نمی کند و غیر تحریک کننده و ضد حساسیت می باشد .

توضیح ژل سونوگرافی

ژل سونوگرافی یک نوع ماده رساناست که برای انجام اسکن در روش های سونوگرافی از آن استفاده می شود ، این ژل در زمان انجام سونوگرافی بر روی پوست بیمارقرار داده شوده و با استفاده از دستگاه مبدل که ابزاری است برای دریافت ارسال امواج صوتی آزمایش انجام می شود. همچنین ژل سونوگرافی با داپلر جنینی ، برای گوش دادن  والدین، پزشکان به ضربان جنین میتواند مورد استفاده قرار گیرد . همچنین بیشتر موارد استفاده درمانگاه ها وپزشکان بیمارستان ها از فناوری سونوگرافی در جهت اهداف تشخیصی می باشد. انجام سونوگرافی در دو نوع تشخیصی و درمانی صورت می‌ گیرد در نوع تشخیصی آن به منظور به دست آوردن تصاویر با اهداف پزشکی در محدوده فرکانسی 1.6 تا 10 مگاهرتز انجام می شود. سونوگرافی درمانی در واقع سونوگرافی با شدت بالاست که سبب به وجود آمدن نکروز بافت می شود این نوع از سونوگرافی در درمان تومورهای خوش خیم همچون تومور رحم مورد استفاده قرار می گیرد. در هر دو مدل سونوگرافی به منظور ارائه تصاویر با کیفیت باید از ژل های رسانا استفاده شود که با نام ژل های سونوگرافی شناخته می شوند.

موارد دیگر استفاده ژل سونوگرافی 

بر خلاف بسیاری از ژل های موجود بازار این محصول علاوه بر اسکن سونوگرافی زنان زایمان و داپلر و اکوگرافی و لیزر درمانی و ، نوار مغر نوار قلب، فیزیوتراپی تست نوار عضلانی،   نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

شرایط نگهداری ژل سونوگرافی 

در محیط خشک ،دور از نور مستقیم آفتاب و پائین تر از دمای ۳۵ درجه نگه داری شود.

ژل هایی که در سونوگرافی استفاده میشوند

ژل هایی که در سونوگرافی استفاده می شوند دارای پلی آکریل آمید و یا فرآورده  های فرعی ژل می باشد که تحت فرآیند های الکترو فورز است که یک روش عمومی در  بیوشیمی است و جدا کردن ماکرو مولکول ها از هدف های آن می باشد . سونوگرافی فرآیندی است که از آن برای بررسی کردن رشد نوزاد استفاده می کنند و هنگامی که شما برای سونوگرافی به دکتر می روید یک ژل آبکی و چسبناک را روی پوست شما می مالد که باعث راحتی در انجام سونوگرافی می شود به این ژل ، ژل سونوگرافی می گویند . در زمان سونوگرافی بین دستگاه و پوست فضایی ایجاد می شود که در روند کار اختلال ایجاد می کند و مشکل ساز می شود ولی با استفاده از ژل این فضا پر می شود ، و از آن جا که ژل یک ماده ی رسانا است امواج سونوگرافی را به بافت های زیرین انتقال می دهد . یک رسانای متوسط است که بین پوست و پروپ یک فضایی ایجاد می کند و موجب منتقل شدن امواج اولتراسوند به بافت ها و قطعه هایی که به تصویر برداری نیاز دارند می شود ، خطر الودگی را کاهش می دهد ، محلول در آب است ، بی خطر و بدون بو می باشد ، هیچگونه نمک ، الکل و رنگی در آن وجود ندارد ، فرمالدئید و لاتکس ندارد و همچنین دارای ویسکوزیته بالایی می باشد که موجب افزایش راندمان اتصال می شود .

مواد تشکیل دهنده ی ژل اولتراسوند عبارتند : از  آب  پروپیلن گلیکول و  رنگ ، رنگ موجود در آن باعث کارایی بهتر ژل می شود .

مشخصات این ژل به این شرح می باشند : ضخیم ، شفاف و همچنین چسبناک است که این چسبناک بودن باعث می شود ماده به پایین نریزد و ثابت بماند. 

ژل سونوگرافی در اصل یک مایعی است که در زمان سونوگرافی بر روی ناحیه ای که قرار است سونو انجام شود ، استفاده می گردد. اساس ژل سونوگرافی بر مبنای آب بوده و در تمام مراحل سونوگرافی به عنوان یک مایع روان کننده عمل می کند تا اینکه یک تصویر بسیار بزرگتری از ناحیه اسکن شده برای دستگاه سونوگرافی تشکیل دهد. در ضمن قبل از اینکه متخصص سونوگرافی فرآیند سونو را آغاز نماید باید از این ژل بر ناحیه ای که قرار است اسکن انجام دهد بمالد.از دیگر نکاتی که برای ژل سونوگرافی  ، می توان گفت این است که مایع تشکیل دهنده این ژل از پروپیلن گلیکول،گلیسیرین و فنوکسیتانول تشکیل می گردد.
پروپیلن گلیکول چیست : ماده پروپیلن گلیکول یک ماده ای است که در لوازم دارویی و آرایشی می توان استفاده کرد. ترکیب این ماده به این صورت است که در طبیعت به شکل پایدار و خنثی بوده و در صورت ترکیب با سایر مواد واکنش پذیر نمی باشد. در ضمن به عنوان یک امولسیفایر عمل می کند که در نقش نگهداری و هم چنین اتصال مولکول های آب و سایر مواد کمک می نماید. گلیسیرین هم یک ماده ای است که در تولید صابون به کار برده می شود و در اصل بی رنگ و شیرین  است.پلی ال، در اصل یک ترکیبی از مولکول های حاوی الکل به همراه هیدروکسیل های چند انه متصل به آن می باشد که در جذب آب از هوا کمک بسیار زیادی می نماید،پس یک حلال خوب به شمار می آید.ماده دیگر تشکیل دهنده این ژل نیز در اصل به عنوان یک حلال عمل می کند و اکثرا در محصولات آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده بیش از حد آن منجر می گردد که به سیستم عصبی مرکزی آسیب برساند.رنگدانه هایی که به طور معمول در تشکیل این نوع از ژل ها به کار گرفته می شود از نفت ساخته می شود و در محصولات آرایشی نیز می تواند کاربرد داشته باشد.

نکته ای مهم در رابطه با  ژل سونوگرافی : قبل از اینکه سونوگرافی انجام شود،متخصص سونوگرافی موظف است که مقداری از ژل سونورا در ناحیه ای که قرار است سونو انجام گیرد، استفاده کند به طوری که در حد یک لایه ضخیم باشد. معمولا نیز ژل سونوگرافی سرد است ولی یک سری دستگاه هایی وجود دارد که برای گرم کردن این ژل ها می توان از آن استفاده نمود . ژل سونوگرافی در اصل یک ماده رسانا می باشد که در سونوگرافی بسیار از آن استفاده می گردد. در اصل این ژل در زمانی که قرار است بیمار سونوگرافی انجام دهد به کار برده می شود.دستگاه مبدل هم یک وسیله ای است که برای ارسال و انتقال امواج صوتی بر روی پوست استفاده می گردد. ژل سونوگرافی به عنوان یک پل ما بین امواج صوتی و بدن عمل می کند و نقشی که دارد در این است که به پردازش دقیق ساختار داخلی بدن توسط دستگاه سونوگرافی عمل می نماید.از دیگر کاربردهایی که می توان برای ژل سونوگرافی بیان کرد این است که به عنوان یک رسانه ای در انتقال امواج صوتی عمل می نماید و بعد از قرار دادن ژل سونوگرافی مبدل در مکان مورد نظر قرار می گیرد و با دقت بسیار بالایی ژل سونوگرافی بعد از جذب تمام هوای ناحیه مورد نظر عکس هایی با کیفیت بسیار بالا و هم چنین واضح را برای آن قسمت نشان می دهد.
فرآیند سونوگرافی نه تنها برای زنان باردار کاربرد دارد که از سلامت نوزاد داخل شکم مطمئن شوند، بلکه برای تشخیص تومورهای خوش خیم و بدخیم و هم چنین برای تشخیص زود هنگام سلول های سرطانی و توده های غیر طبیعی نیز بسیار مورد استفاده و مفید می باشد.از ژل سونوگرافی ژل سونوگرافی در هنگام انجام دادن عمل سونوگرافی مقداری بر روی ناحیه پوستی مورد نظر از قبل قرار می دهند و این ژل کاملا شفاف و در حد یک لایه ضخیم مورد استفاده قرار می یگرد. نکته دیگری که باید در مورد ژل سونوگرافی باید بیان کرد این است که سرد است، یک سری گرم کننده های ژل سونوگرافی برای گرم کردن این ژل ها از قبل وجود دارد. در اصل این ژل های سونوگرافی به عنوان یک رسانه ای در انتقال امواج صوتی عمل می کنند. بعد از قرار دادن ژل سونوگرافی مبدل در مکان مورد نظر قرار می گیرد و با دقت بالا ژل پس از جذب تمام هوا را در ناحیه مورد نظر جذب می کند و در نهایت یک عکس هایی با کیفیت بالا و واضح را نمایش می دهد .

ویژگی های ژل سونوگرافی :

فاقد رنگ

حلال در آب

فاقد نمک و بو

پاک شوندگی آسان

فاقد ماده فرمالدئید  

محفظه قابل بازیافت

ایجاد کیفیت تصویر برتر

دارای ویسکوزیته مناسب

بدون چربی و  بسیار روان

فاقد الکل وگلیکول فُرمالدئید

کمک به انتقال امواج فرا صوت

دارای غلظت و چسبندگی عالی

ویژگیهای مرطوب کنندگی عالی

تست شده توسط متخصصین پوست

ضد حساسیت و آلرژی بر روی پوست

انتقال بالای صدا ورسانای بالای حرارت

باعث خوردگی و آسیب به پروب نمیگردد

تاییدیه وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشک

در چهار نوع بسته بندی ۱ و ۵ لیتری

عدم تاثیر شیمیائی بر روی تجهیزات تصویر برداری و پزشکی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی