به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاغذ داپلر رنگی میتسوبیشی ck 900

مدل: ck 900
شناسه محصول: 2289

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاغذ داپلر رنگی میتسوبیشی ck 900

کاغذ داپلر رنگی میتسوبیشی CK900 برای دستگاههای داپلر رنگی سونوگرافی کاربرد بسیار زیادی دارند و هم چنین به تشخیص بیماری کمک زیادی می نماید. درواقع اساس سونوگرافی داپلر به این صورت می باشد که با تابش اشعه ایکس بر بدن فرد با فرکانس بالا یا اصطلاحا اولتراسوند باعث می شود که این اشعه ها به گلبول های قرمز خون برخورد کنند و بعد از بازگشت از گلبول ها یک تصویری را به دستگاه داپلر می دهد که در سیر تابش برگشتی از گلبول های قرمز به دستگاه کاغذهای داپلر رنگی موجود می باشد که به ارائه تصویر از اندام بیمار فرد کمک می کند و به پزشک معالج این امکان را می دهد در حین تصویر برداری از بدن فرد بیمار همان لحظه یک تصویری از ناحیه بیماری فرد داشته باشد.این کاغذ های داپلر رنگی میتسوبیشی دارای کیفیت بسیار زیادی در مقابل حرارت و رطوبت می باشند و هم چنین دارای حداقل پیچش کاغذی در هنگام استفاده از آن در پرینتر می باشد و هم چنین داراری رزولشن بسیار زیادی در ارائه تصویر ناحیه بیماری فرد می کند. در واقع سونوگرافی داپلر یک روش برای اندازه گیری جریان خون در شریان ها و حتی عروق خونی فرد بیمار می باشد.

در طی سونوگرافی داپلر رنگی جریان خون غیر طبیعی دردن رگ های بدن شناخته می شود و هر گونه لخته خونی و یا حتی گردش خون ضعیف در هر ناحیه ای از بدن بیمار نشان می دهد.که در این دستگاه ها کیفیت بسیار بالای کاغذ های داپلر رنگی بسیار تاثیر دارد و پزشک معالج راحت تر می تواند به درمان بیماری فرد و تشخیص علت آن بپردازد. این کاغذ ها در بسته بندی های رولی قابل تولید و عرضه می باشد و بسیار کیفیت بالایی دارند ومقاومت بسیار زیادی دارند در مقابل حرارت و رطوبت که کمک بسیار زیادی به کیفیت این کاغذ ها می نماید.این نوع کاغذ ها در بسیاری از فرآیند های آلتراسوند سونوگرافی و رادیولوژی و پزشکی هسته ای و آندوسکوپی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • میتسوبیشی

  • کاغذ داپلر رنگی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی