به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاغذ سونوگرافی سونی UPC 21 L

مدل: UPC 21 L
شناسه محصول: 2294

تماس بگیرید

  • تولید کشور ژاپن
  • شرکت سازنده: سونی

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاغذ سونوگرافی سونی UPC 21 L

 کاغذ سونی UPC21L یکی از انواع کاغذ های سونی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و دارای یک سری ویژگی هایی می باشد از جمله این کاغذ ها دارای یک لایه گلاسه فوقانی دارد که از ایجاد لکآب و یا حتی اثر انگشت بر روی کاغذ جلوگیری می کند و این کاغذ سونی UPC21L  دارای پیچش حداقلی است که این پیچش حداقل در فرآیند پرینت کمک شایانی می کند.

ویژگی های کاغذ سونوگرافی سونی UPC 21 L

این کاغذهای سونی به خاطر نوع طاحی ای که دارند قابلیت تطبیق پذیری بسیار بالایی با هد پرینتر دارند که این فرآیند کمک بسیار بالاییبه چاپ مداوم و باکیفیت می نماید.

از ویژگی های دیگر این کاغذ ها مقاومت بسیار بالای این کاغذ ها در مقابل حرارت و رطوبت می باشد. زیرا که رطوبت بالا باعث از بین رفتن کیفیت کاغذ می گردد.

از ویژگی های دیگر این کاغذها وجود لایه آنتی الکتروستاتیک می باشد که وجود این لایه باعث می شود که هیچ گونه جرقه ای توسط هد پرینتر بر روی سطح فوقانی کاغذ تشکیل نشود و کیفیت کاغذ باقی بماند.

کاغذ سونی

کاغذ سونی یکی از با کیفیت ترین کاغذ می باشد که تولید کشور ژاپن می باشد و از لحاظ مصرفی نیز کشور ایران جزء بهترین مصرف کننده در حوزه علم پزشکی می باشد. این کاغذ ها دارای بهترین کیفیت و رزولوشن بالایی می باشد که در تولید تصویر در بخش های آندوسکوپی و رادیولوژی یا حتی در مراکز پزشکی هسته ای بسیار پر کاربرد می باشند. این کاغذها در بسته بندی رولی موجود می باشد. این کاغذهای سونی کمک بسیار زیادی به دستگاه های پردازش تصویر سونوگرافی و رادیولوژی  می کند وفرآیند چاپ تصویر بر روی کاغذ های سونی به این صورت است که دستگاه های سونوگرافی به دستگاه پرینتر متصل می شوند و تصاویر پردازش شده توسط هد حرارتی متصل به دستگاه با کمک فرآیند ماتریس نقطه ای بر روی کاغذ سونی تصویر را چاپ می کند. از جمله شرکت های مهم تولید این کاغذها شرکت سونی می باشد که مصرف کننده عمده این کاغذها کشور ایران می باشد که کمک بسیار زیادی را در زمینه پزشکی به متخصصان این حوزه نموده است. همان طور که کیفیت بالای کاغذ سونی برای پردازش تصویر اهمیت بسیار بالایی دارد کیفیت دستگاه نیز نقش بسیار بالایی در این زمینه دارا می باشد.کاغذ سونی در زمینه سونوگرافی بسیار پرکاربردی می باشد و شرکت سونی برای تولید اینگونه کاغذها کمک بسیار زیادی در زمینه پزشکی و حوزه سونوگرافی و آندوسکوپی نموده است.

  • سونی SONY

  • کاغذ داپلر رنگی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی