به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاغذ سونوگرافی سونی UPC 21 S

مدل: UPC 21 S
شناسه محصول: 2293

تماس بگیرید

  • هر کارتن شامل 100 رول می باشد

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاغذ سونوگرافی سونی UPC 21 S

کاغذ سونی UPC21S یک کاغذ بسیار با کیفیت و رزولیشین بسیار بالایی که با برند سونیوارد بازار شده است و مورد مصرف بسیاری از بیمارستان ها در بخش های سونوگرافی و یا حتی بخ های رادیولوژی و آندوسکوپی و یا حتی در بخش پزشکی هسته ای دارند

این کاغذ های سونی بسیار کارآمد می باشد و وظیفه آن نیز تهیه گزارش تصویری از دستگاه های تصویر برداری پزشکی می باشد.

این کاغذ ها در بسته بندی های رولی در حدود 10 رول وهر 100 رول هم در یک بسته بندی کارتنی قرار می گیرد. و کشور ایران تولید کننده این کاغذ ها نمی باشد ولی در این زمینه مصرف کننده عالی در حوزه پزشکی می باشد.

رول های کاغذ سونی UPC21S با کیفیت بالایی که دارند و قدرت رزولیشن زیادشان بیشترین مصرف را در بخش های رادیولوژی وسونوگرافی دارند و کمک بسیار زیادی در تشخیص بیماری های افراد می نماید و بیشترین کاربرد را برای پرینتر دستگاه های سونوگرافی دارد و در ابعاد مختلف و سایزهای متفاوت تولید می گردد. این کاغذ های سونی  UPC21S یک سطح با شفافیت بسیار بالایی دارند که در نهایت کمک به وضوح تصویر چاپ شده با تراکم بالا و کیفیت بالایی را می کند. از لحاظ مقاومت و ماندگاری در مقابل حرارت و رطوبت دارای استاندارد های خاصی می باشد و دارای رنک و رتبه بسیار بالایی می باشند.

این کاغذ های سونی با کیفیت بسیار بالایی تولید شده اند و دارای رزولیشین بسیار بالایی می باشند و بسیار کاربردی در زمینه تهیه گزارش تصویری از دستگاه های رادیولوژی و پزشکی هسته ای و یا حتی آندوسکوپی می باشد. این کاغذهای سونی در رول های 10 عددی در بازار قابل عرضه می باشد و دارای پایداری بسیار بالایی می باشد و دارای یک لایه گلاسه فوقانی بسیار عالی که از ایجاد لک آب یا اثر انگشت بر روی لایه سطحی آن جلوگیری می کند در فرآیند پرینت این کاغذ ها دارای حداقل پیچش می باشند و جهت هر پرینتر با هد آن پرینتر تطبیق پذیری بالایی دارد که به چاپ مداوم و با کیفیت کمک بسیار زیادی می کند. و مقاوت این کاغذ ها در برابر رطوبت و حرارت کمک بسیار زیادی به این پرینتر ها می کند.

  • سونی SONY

  • کاغذ داپلر رنگی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی