به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاغذ فتال مانیتورینگ فیلیپس 15 سانت

مدل: ایرانی
دسته بندی: کاغذ پزشکی
شناسه محصول: 4618

80000

ایرانی

80000
جزییات

PAPYRUS پاپیروس

تماس بگیرید
جزییات

اکوچارت

تماس بگیرید
جزییات

  • هر کارتن شامل  ۱۰۰ رول می باشد
  • ابعاد ۱۵۰mm * 100mm * 150 sheet می باشد

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاغذ کتابی 15 سانت فیلیپس 

یکی از چالش های اصلی زنان و زایمان این است که کودکانی را که امکان بروز پدیده های ژنتیکی، عصبی و فکری آنها را به ارمغان می آورد، شناسایی کنند. در میان مطالعات مختلف که به این امر کمک می کنند، نظارت بر جنین به عنوان یک ابزار بدون ارزش است.

نظارت بر جنین چه چیزهایی را نشان می دهد؟

 انقباض رحم

FCF   (ضربان قلب جنین)

 جنین های کوچک

خطر ابتلا جنین به بیماری چیست؟

نظارت خارجی با یک فیبوسکوپ یا داپلر خطرات فیزیکی شناخته شده را نشان نمی دهد. ممکن است خطر ابتلا به عفونت وجود داشته باشد، در صورت استفاده از نظارت داخلی، الکترود که به سر پوست متصل می شود همچنین می تواند یک علامت کوچک بر روی سر نوزاد ایجاد کند اما به سرعت در حال بهبود است.

الگوی غیر طبیعی ضربان قلب جنین همیشه به این معنی نیست که کودک در معرض خطر است. با این حال، نظارت الکترونیکی با افزایش خطر استفاده از فورسپس و فیکسچر مکش و سزارین همراه است. در مورد این خطرات با ارائه دهنده خدمات بهداشتی خود صحبت کنید.

چگونه می توان رحم را برای آزمایشات نظارت بر جنین آماده کرد ؟

آمادگی برای نظارت بر جنین بستگی به اینکه آیا آن خارجی یا داخلی خواهد بود و آیا در بارداری و یا در طول زایمان انجام شود، دارد.

برای انجام نظارت بر جنین خارجی در دوران بارداری با یک داپلر، ممکن است نیاز به یک مثانه کامل داشته باشید. نیازی به محدود کردن غذا یا نوشیدنی نیست.

آنها یک فرم رضایت برای امضای شما خواهند داد. مطمئن باشید که سوالاتی را که نیاز دارید را نیز می پرسید.

برای انجام نظارت بر جنین در هنگام  کار، ارائه دهنده ی مراقبت های بهداشتی شما به شما در صورت نیاز به هر گونه  آمادگی قبلی خبر میدهد .

موارد کاربردی فتال مانیتورینگ :

اگر شما باردار هستید، پزشک تان می خواهد اطمینان حاصل کند که نوزاد شما سالم است. و این یکی از راههایی است که به او کمک می کند تا این که میزان و ریتم ضربان قلب کودک شما را بررسی کند.

نظارت بر قلب جنین بخشی از هر بررسی حاملگی است. اگر با دیابت ، فشار خون بالا یا سایر شرایطی مواجه شوید که ممکن است برای شما و کودکتان مشکل ساز باشد ، این آزمایش با سایر آزمایشات همراه است.

پزشکان شما می توانند ضربان قلب کودک را بوسیله یکی از دو روش کنترل کنند.  آنها می توانند صداها و تکان های نوزاد را از شکم شما گوش دهند و آنها را ضبط کنند.  یا هنگامی که مشکل دارید و یا شما در کار هستید، می توانید یک سیم نازک را از طریق دهانه رحم خود بچرخانید و آن را به سر نوزادتان متصل کنید.

کاغذ 10*15 فیلیپس

بسته بندی شده در هر کارتن شامل  100  تا در ابعاد mm * 100mm * 150 sheet ۱۵۰ بوده است. کاغذ های حرارتی طبی با برند بزرگ پاپیروس که از متریال های هانسول در کشور کره تولید شده فاقد هرگونه پرز بوده و از صدمه رسیدن به هد در پرینتر دستگاه های طبی فتال مانیتورینگ HP PHILIPS جلو گیری کامل می کند در نتیجه باعث با دوامی و طول عمر بالاتر دستگاه ها میشود و همچنین یکی از ویژگی های بسیار عالی آن  استفاده کردن از تکنولوژی ثبت رنگ  است که باعث افزایش کیفیت چاپ برتر بهمراه ماندگاری بلند مدت تر می شود .

همچنین دارای استاندارد هایی مشابه  CE،ISO13485  می باشد. این سایت عرضه کننده محصولاتی با کیفیت و تنوع زیاد با قیمتی مناسب، در زمینهی تجهیزات طبی و درمانی بجهت استفاده در بیمارستان ها و کلینیک ها و حتی درمان گاه ها نیز ارائه خدمت میکند

  • کتابی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی