به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کاور کفش بالای مچ پا

مدل: ساق بلند
دسته بندی: سایر محصولات
شناسه محصول: 3589

تماس بگیرید

  • یکبار مصرف
  • مقاوم در برابر رطوبت

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کاور کفش بالای مچ پا

  • در بیمارستان ها و بخش های اتاق عمل یا جراحی ها یا حتی بخش های سی سی یو و آی سی یو و مراکزی از درمانگاه که جز مناطق حساس بیمارستان می باشد و همچنین مراکز صنعتی جهت جلوگیری از انتقال آلودگی و یا  بیماران و مراکز درمانی و البته بخش های حساس صنعتی افزود برای ورود به این بخش ها باید از کاور کفش استفاده کنند کاور کفش باید جنس ضخیم داشته باشد تا هنگام راه رفتن از پاره شدن آن جلوگیری شود و کل کفش یا دمپایی فردی که وارد این بخش‌ها می شود یا کادر درمانی میشود و کاملا پوشش دهد و از انتقال ویروس آلودگی به بخش های حساس بیمارستان و حتی بخش های حساس صنعتی جلوگیری کند وزن کاور کفش در واقع یک بار مصرف می باشد و در حدود ۲ گرم الی ۳۰ گرم تولید می شود به وسیله کشی که در بالای کاور کفش فیکس شده از درآمدن کاور از کفش هنگام راه رفتن افراد جلوگیری می کند.
  •  

  •  
  • افرادی که از کاورهای کفش می توانند استفاده کنند بیشتر در محیط های بیمارستانی صنایع غذایی و دارویی پزشکی حتی آشپزخانه های صنعتی و مهد کودک‌ها و حتی شرکت های دارویی برای رعایت بهداشت بیشتر از این کاورها استفاده میکنند. کاور های کفش یکبارمصرف هستند و در بسته بندی های ۱۰۰ عددی و در رنگ‌های آبی و سفید توزیع می‌شوند روش استفاده از این کاورها هم بسیار آسان میباشد بعد از اینکه پا داخل این کاورها قرار می گیرد به وسیله کشی که بالای کاور وجود دارد کاملا میشود کاور را بر روی کفش محکم و فیکس کرد. کاور های کفش در بیمارستان ها کاربرد بسیار زیادی دارد و افراد خیلی از این کاور ها استفاده میکنند برای اینکه از انتقال انواع ویروس‌ها و میکروب‌ها به سایر بخش های بیمارستانی جلوگیری به عمل بیاید.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی