به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کلاه کش دار

مدل: کش دار
دسته بندی: سایر محصولات
شناسه محصول: 3614

2600

  • یکبار مصرف

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کلاه کش دار یکبار مصرف

یکی دیگر از انواع کلاه های جراحی کلاه کش دار یکبار مصرف می باشد و دارای کیفیت خوبی است و قابل استاندارد است و این کلاه مورد استفاده متخصصین جراحی و کمک جراحانی است که در بخش جراحی فعالیت می کنند و علت استفاده از این کلاه در بخش جراحی به این خاطر است که تیم پزشکی و افرادی که در بخش جراحی فعالیت می کنند برای جلوگیری از انتقال هر گونه آلودگی و یا حتی انتقال و ریزش مو در هنگامی که عمل جراحی انجام می شود استفاده از کلاه جراحی الزامی است و این کلاه به وسیله کشی که در اطراف آن موجود می باشد به راحتی بر روی سر کاملا فیکس می گردد و در ضمن این کلاه جراحی از ایجاد حس تعریق سر جراح و کمک جراح و دیگر پرسنل بخش جراحی جلوگیری می کند و افرادی که در بخش اتاق عمل و در حین عمل فعالیت دارند ملزم می باشند که از این کلاه ها استفاده کنند.این کلاه ها برای تمامی افراد قابل استفاده می باشد و همه افراد می توانند از این کلاه استفاده کنند و هیچ گونه اذیتی برای فرد به همراه ندارد. کلاه جراح  در رنگ های آبی و صورتی در بازار موجود می باشد و در ضمن قابل استریل و یکبار مصرف می باشند و فرد به راحتی می تواند از آن تهیه کند و استفاده نماید. این کلاه ها باید بعد از مصرف به دور انداخته شود و مجددا از مورد دیگری از کلاه استفاده شود در ضمن کلاه های جراحی به خاطر قابلیت استریل شدنی که دارند باعث عدم انتقال ویروس می گردند و از انتشار هر گونه آلودگی بر محیط اتاق عمل جلوگیری می کند و فردی که تحت عمل جراحی قرار می گیرد باید در محیطی عاری از هرگونه آلودگی باشد و هم چنین پرسنل بخش بیمارستان مجبور هستند از کلاه جراحی برای حفظ محیط بهداشتی افراد استفاده کنند و از انتقال هر گونه عفونت ویا ویروسی در محیط بیمارستان جلوگیری کنند.

کلاه کشدار بیمار

یکی از وسایل که هر بیمار باید در بیمارستان یا مرکز درمان اتاق عمل استفاده کند  کلاه است. کلاه یکبار مصرف بیمار که به کلاه کششی نیز معروف است از الیاف طبیعی و غیر حساسیت زا ساخته شده است و برای جلوگیری از ریزش مو روی تخت و بالش و جلوگیری از شیوع بیماری های عفونی در اطراف تخت یا درمانگاه و بیمارستان استفاده می شود. دور تا دور این کلاه ها با نوارهای لاستیکی بافته شده است. کلاه سفید بیمار به شکل چین خوردگی و کشیدگی طراحی و ساخته شده است که از حرکت کلاه بر روی سر بیمار جلوگیری کرده و استفاده از آن را برای بیمار آسان کرده است. این کلاهها در رنگهای مختلف تولید می شوند. کلاه سفید به دلیل رنگ روشن ، خاک و میکروب را بهتر نشان می دهد. به همین دلیل است که آنها از رنگ سفید در بسیاری از قسمت ها استفاده می کنند. کلاه  کشدار بیمارستان در دو اندازه ، یکی برای کودکان و دیگری برای بزرگسالان موجود است ، یکی از پر مصرف ترین لوازم جانبی در بخش جراحی است. تولیدکنندگان پوشاک بیمارستانی کلاه های یکبار مصرف بیمار را در رنگهای مختلف از پارچه اسپان باند بسیار ارزان قیمت می سازند. بیمارستانها برای صرفه جویی در هزینه این محصولات را بدون واسطه از این مراکز به صورت عمده خریداری می کنند.

 

ویژگی کلاه کشدار 

جنس کلاه یکبار مصرف بیمار spunbond و ضد آب است.

پارچه Spunbond به عنوان یک لایه سوزن یکبار مصرف است.

تولید این کلاه از پارچه اسپان باند بسیار مهم است.

گرماژ این  پارچه مورد استفاده در این کلاه بین 35 تا 40 گرم است.

مواد این کلاه تنفس هوا را از طریق دو طرف کلاه آسان می کند.

این کار عرق زیر کلاه را به حداقل می رساند و از بوی بد در ناحیه سر جلوگیری می کند.

کلاه بیمار بسیار سبک ، نرم و راحت است.

این نوع پوشاک به وسیله کشی که دارد می تواند به خوبی روی سر قرار بگیرد

استفاده از این محصول باعث می شود تا موهای بیمار پوشیده شود و اگر احیانا سر  بیمار شوره  دارد  این کلاه نمی گذارد تا شوره و دیگر آلودگی های سر به بیرون انتقال پیدا کند.

این نوع کلاه بیمارستانی فقط برای یکبارقابل استفاده است. این بدان معناست که آنها باید پس از استفاده دور انداخته شود ، که می تواند به حفظ بهداشت و جلوگیری از شیوع بیماری های عفونی کمک کند.

این کلاه طوری طراحی شده است که اجازه ورود هوا به موهای شما را می دهد و موهای شما بونمیگیرد  و عرق نمی کند.

استفاده از این کلاه باعث ایجاد حساسیت پوستی نمی شود

  • زیرانداز بیمار

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی