به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کوکتل ریجن مزوآرما

مدل: REGEN COCKTAIL
دسته بندی: مزوتراپی
شناسه محصول: 2357

تماس بگیرید


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کوکتل ریجن مزوآرما

  • کاربرد: این نمونه از کوکتل از ترکیب مواد احیا کننده پوست تشکیل شده است و به درمان مشکلات پوستی از قبیل ترک های پوستی که با نام علمی استرچ مارک شناخته می شوند در این محلول برای درمان ترک های پوستی از گیاهی اسپانیایی بنام آب بشقابی کمک گرفته شده است عصاره این گیاه به وسیله مواد درمانی دیگر به بهبود پوست آسیب دیده کمک می نماید و برای جوانسازی پوست نیز موثر می باشد .

مواد تشکیل دهنده :مواد تشکیل دهنده این محلول علاوه بر عصاره گیاه آب بشقابی، دکسپانتنول، اس ال سی و الاستین می باشد که تمام این مواد به کلاژن سازی پوست کمک بسیار می نماید .

بررسی مواد تشکیل دهنده : در اینجا هر یک را به طور مختصر توضیح خواهیم داد اس ال سی ( SLC ) یکی از اصلی ترین مواد به منظور بهبود پوست آسیب دیده می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است این ماده مولکول های اساسی برای بهبود پوست را که شامل الاستین، کلاژن، پروتئوگلیکان و گلیکوپروتئین می باشد را به بدن وارد می نماید مهمترین اثرگذاری SLC این است که تولید فیبروبلاست ها را تحریک نموده و موجب می شود که رشد آنها در سلول ها افزایش یابد الاستین نیز در ثبات، استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست نقش بسزایی دارد. دکسپانتنول یا همان ویتامین B5 است که به عنوان یک مرطوب کننده و نرم کننده قوی عمل می کند و علاوه بر این خاصیت از استحکام و قابلیت ارتجاعی پوست نیز مراقبت می کند.

مزوتراپی برای چه افرادی مناسب نمی باشد :کمزوتراپی برای هر فردی مناسب نمی باشد و افراد باید قبل از انجام مزوتراپی باید با پزشک متخصص مشورت شود. خانم های باردار، اشخاصی که به بیماری سرطان پیشرفته مبتلا هستند، کسانی که نسبت به داروهای خاص حساسیت دارند، اشخاصی که از داروهای ضد انعقاد استفاده می کنند چون در این افراد احتمال خونریزی شدید است، افرادی که بیماری دیابت مخصوصا دیابت کنترل نشده دارند زیرا سطح ایمنی بدن این افراد به شدت کم است احتمال زیادی وجود دارد که به عفونت دچار شوند، اشخاصی که بیماری نوروپاتی دارند، افرادی که بیماری پسوزیاریس صدف دارند و افرادی که مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی هستند نباید از مزوتراپی به هیچ عنوان استفاده کنند

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی