به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کپسول اکسیژن 5 لیتری آلومینیومی

مدل: کپسول اکسیژن 5 لیتری آلومینیومی
دسته بندی: کپسول اکسیژن
شناسه محصول: 743

4450000

  • جنس بدنه این کپسول از فولاد میباشد.
  • 5 کیلوگرم
  • ارتفاع 51 سانتی متر

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کپسول اکسیژن آلومینیومی 5 لیتری

  • کپسول اکسیژن چیست : این کپسول دارای یک شیر استاندارد برای قطع و وصل کردن جریان اکسیژن موجود در سیلندر می باشد ، سیلندر و یا همان کپسول اکسیژن آن از جنس استیل است و گنجایش 5 لیتر اکسیژن دارد . هنگام استفاده و نگهداری از این کپسول از وارد شدن هرگونه آسیب و صدمه به بدنه و شیر آن جلوگیری کنید و اگر از کپسول استفاده نمی کنید شیر آن را محکم ببندید و از دسترس کودکان دور نگه دارید . کپسول اکسیژن 5 لیتری استیل برای تنفس بیمارانی که مشکل تنفسی دارند مناسب بوده و از آن در مراکز مختلفی همچون بیمارستان ها و درمانگاه ها استفاده می کنند چنانچه دچار بیماری ریه هستید و قادر به درست نفس کشیدن نیستید باید از کپسول اکسیژن استفاده نمایید این کپسول وسیله ای است که گاز اکسیژن را با فشار بالا فشرده کرده و سپس از طریق بینی یا دهان بیمار آن را به ریه های او انتقال می دهد و بدین ترتیب عمل تنفس را برای شخص آسان کرده و به او زندگی دوباره می بخشد. کپسول های اکسیژن دارای تنوع سایز و حجم می باشد که از لحاظ سایز به دو دسته بزرگ و کوچک تقسیم می شوند کپسول های سایز کوچک دارای حجم کمتری از اکسیژن هستند در نتیجه زودتر خالی شده و نیاز آن ها به شارژ مجدد زودتر فرا می رسد البته ناگفته نماند که مزیت این سایز از کپسول های اکسیژن، قابل حمل بودن آن ها است که به راحتی جابه جا می شوند اما کپسول های سایز بزرگ باید با کمک پایه چرخدار جابه جا شوند. این سیلندرها در حجم های 2، 3، 5، 10، 20 لیتری و ... تولید می گردند که هر حجم حداکثر میزان اکسیژن داخل مخزن را مشخص می کند.

  • توضیح کپسول اکسیژن 5 لیتری آهنی : کپسول اکسیژن 5 لیتری فلزی با بدنه بسیار قوی و محکم که از جنس فلز ساخته شده است این وسیله برای آن دسته از افرادی که بنا به دلایلی با کمبود اکسیژن مواجه هستند و نیازمند اکسیژن بیشتر در هوای استنشاقی خود می باشند دارای کارایی است و با انواع گازها از جمله آرگون، دی اکسید کربن، هیدروژن، هلیوم، نیتروژن، اکسیژن و ... شارژ می گردد. فشار هوای داخل مخزن حدوداً 50 الی 100 اتمسفر می باشد کپسول اکسیژن 5 لیتری فلزی به تنهایی قابلیت استفاده ندارد و حتما بایستی با مانومتر استفاده شود مانومتر وسیله ای است که فشار داخل مخزن را نشان داده و آن را تا حد نرمال و طبیعی کاهش داده، حجم هوای خروجی در دقیقه را به نمایش گذاشته و باعث مرطوب سازی اکسیژن می گردد این وسیله را می توانید به طور جداگانه خریداری نمایید. قابلیت های پرتابل بودن و حمل کپسول اکسیژن 5 لیتری فلزی از سیلندرهای اکسیژن 2 لیتری کمتر می باشد. این کپسول اکسیژن دومین سایز کپسول های اکسیژن پزشکی به حساب می آید که می توان آن را در وسایل نقلیه نیز به کار گرفت البته به دلیل حجیم و سنگین بودن همراه داشتن آن مشکل است.
  •  
  • مشخصات فنی کپسول اکسیژن 5 لیتری آهنی : کپسول اکسیژن 5 لیتری فلزی دارای ضخامتی بیش از 4 میلی متر است و توانایی تحمل فشار بالا تا 450 بار را دارد ایمنی این محصول بسیار بالا بوده و می تواند گاز اکسیژن طبی را با خلوص بالای 90% در خود ذخیره نماید و بیمار به راحتی در منزل یا وسیله نقلیه می تواند آن را مورد استفاده قرار دهد. وزن کپسول اکسیژن 5 لیتری فلزی حدود 9 کیلوگرم است. این محصول در دو مدل طراحی می شود برخی از مدل های آن در قسمت شیر دارای کلاهک بوده و برخی نیز دارای دسته ای به منظور جابه جایی آسان تر می باشند اما باید گفت که در جنس و کارایی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.
  • رعایت نکات ایمنی : به هنگام استفاده از این محصول باید تمامی نکات ایمنی رعایت گردد که در ادامه چند نکته را ذکر خواهیم کرد. در صورتی که مشاهده کردید در بدنه کپسول ترکی ایجاد شده است باید از جوشکاری آن امتناع نمایید. در صورت عدم استفاده از کپسول باید شیر سیلندر را ببندید و از ضربه دیدن سیلندر و شیر کپسول نیز جلوگیری نمایید.

 

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی