به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

کیف انسولین طرح فریو
دسته بندی: دیابت
شناسه محصول: 24928

160000

  • نگهداری از انسولین

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

کیف انسولین فریو

بدن بیماران دیابتی قادر به تولید انسولین نمیباشد به همین دلیل مجبورند روزانه از انسولین استفاده کنند . انسولین ها باید در دمای مناسب نگه داری شوند . قبل از باز شدن میتوان آنها را در یخچال در دمای 2 تا 8 درجه سانتی گراد نگه داری کرد اما بعد از باز شدن در دمای زیر 30 درجه در اتاق قابل استفاده میباشد. اغلب اوقات بیماران برای نگه داری انسولین در سفر دچار مشکل میشوند به این منظور محصولی وارد بازار شد که میتواند انسولین را در دمای مناسب و خنک نگه داری کند. این محصول کیف انسولین فریو در ابعاد 83*180 میلیمتر است که بدون نیاز به یخ و برق و باطری انسولین را تا 45 ساعت خنک نگه می دارد.

کیف انسولین frio

کیف انسولین frio طراحی بسیار جالبی دارد ، دارای یک جداره است که درون آن کریستال خاصی وجود دارد. فرمول این کریستال بسیار منحصر به فرد است بطوری که وقتی کیسه را در آب قرار میدهیم کریستال ها شروع به جذب آب میکنند و بعد از اشباع شدن تبدیل به یک ژل میشوند. این ژل هنگامی که گرما را جذب میکند به تدریج تبخیر میشود و به این ترتیب انسولین ها تا 45 ساعت خنک میمانند.

کیف حمل انسولین فریو

برای استفاده مجدد دوباره کیسه را در آب قرار میدهیم و آن را شارژ میکنیم.بعد از جذب آب سطح خارجی آن خشک شده و میتوانیم این کیف را همه جا قرار دهیم و یا با خود به سفر ببریم.

دیگر ویژگی ها

ابعاد 83* 180 میلیمتر
بدون نیاز به برق،باطری،یخ،یخچال
تا 45 ساعت انسولین را خنک نگه میدارد
دارای دفترچه و سی دی راهنمای فارسی و انگلیسی است
مناسب برای حمل 2 قلم انسولین و یک ویال

خرید کیف انسولین فریو

بیماران دیابتی باید روزانه از انسولین استفاده کنند . انسولین ها باید در دمای مناسب نگه داری شوند . قبل از باز شدن میتوان آنها را در یخچال در دمای 2 تا 8 درجه سانتی گراد نگه داری کرد اما بعد از باز شدن در دمای زیر 30 درجه در اتاق قابل استفاده میباشد.

کیف خنک نگهدارنده انسولین فریو مدل large

کیف خنک نگهدارنده انسولین فریو مدل large طراحی بسیار جالبی دارد ، دارای یک جداره است که درون آن کریستال خاصی وجود دارد. فرمول این کریستال بسیار منحصر به فرد است بطوری که وقتی کیسه را در آب قرار میدهیم کریستال ها شروع به جذب آب میکنند و بعد از اشباع شدن تبدیل به یک ژل میشوند. این ژل هنگامی که گرما را جذب میکند به تدریج تبخیر میشود و به این ترتیب انسولین ها تا 2 روز خنک میمانند.

کیف خنک نگهدارنده انسولین فریو مدل small

انسولین بایستی تا قبل از باز شدن در یخچال نگهداری شود (دمای ۲۸ درجه سانتیگراد) ولی پس از باز شدن نیازی به یخچال نیست و در دمای اتاق ( زیر ۳۰ درجه) تا ۳۰-۲۸ روز قابل استفاده است.کیف فریو، به مدت چند روز بدون نیاز به یخچال یا شارژ مجدد می تواند انسولین را در دمای مناسب و خنک نگه دارد. پس از هر نوبت شارژ، انسولین برای ۴۵ ساعت در دمای ۲۶-۱۸ درجه سانتیگراد درون کیف فریو قابل نگه داری است.

کیف خنک نگهدارنده انسولین فریو مدل duo pen

بدون نیاز به یخ، یخچال، برق، باطری
تنها با چند دقیقه قرار دادن در آب شارژ می شود
انسولین را برای ۲ روز خنک نگه می دارد
همراه بی نظیر شما در گرما، سرما و سفر
دارای CD آموزشی و دفترچه راهنمای فارسی
ساخت کشور انگلستان
کیف فریو به علت خلاقیت و فناوری موجود در آن، نامزد محصول برتر هزاره در انگلستان گردیده است.

طرز استفاده از کیف انسولین

کیف انسولین یک وسیله است که برای نگهداری و حمل انسولین و لوازم جانبی مرتبط با درمان دیابت استفاده می‌شود. این کیف‌ها به طور معمول طراحی شده‌اند تا امکان نگهداری ایمن و سازمان‌دهی مناسب برای سرنگ‌ها، آمپول‌ها، کارتریج‌ها، سنسورها و سایر لوازم مورد نیاز بیماران دیابتی فراهم کنند.

بهترین کیف انسولین

کیف‌های انسولین معمولاً به طور کوچک و قابل حمل طراحی شده‌اند تا بتوانند به راحتی در جیب یا کیف شخصی حمل شوند. آنها معمولاً دارای بخش‌ها و جیب‌های مختلفی هستند که برای جداگانه نگهداری و سازماندهی سرنگ‌ها، کارتریج‌ها و لوازم دیگر استفاده می‌شوند

کیف انسولین چیست

برخی از کیف‌های انسولین دارای بخش‌ها یا جیب‌های جداپذیر هستند که به راحتی می‌توان لوازم مورد نیاز را درون و بیرون کیف قرار داد. این ویژگی باعث می‌شود که استفاده از کیف انسولین آسانتر و سریعتر باشد و بیماران بتوانند به سرعت به انسولین و لوازم دیگر دسترسی پیدا کنند

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی