به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گان بیمار

مدل: بیمار
دسته بندی: البسه بیمار
شناسه محصول: 3669

9500

  • 25 گرم استین کوتاه

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

گان بیمار یکبار مصرف

گان بیمار یکبار مصرف مدلی از لباس بیمار است که توسط بیماران در تمامی بخش‌های بیمارستان‌ها، بخش‌های مراقبت ویژه، مراقبت‌های ویژه، اتاق‌های عمل و رادیولوژی استفاده می‌شود. سلاح های گرم به طور کلی به دو دسته یکبار مصرف و قابل استفاده مجدد تقسیم می شوند. روپوش های یکبار مصرف غیر بافته هستند و روپوش های قابل استفاده مجدد از پنبه، پلی استر و ویسکوز ساخته شده اند که هر دو در اندازه های مختلف موجود هستند. گان بیمار های یکبار مصرف از پارچه های اسپان باند ساخته شده اند. سلولز و مواد طبیعی تهیه می شود که باعث جذب بیشتر ترشحات (خون) می شود، از بدن بیمار خارج می شود و با جذب ترشحات، بوی بدی تولید نمی کند و مزاحمتی برای بیمار و اطرافیانش ایجاد نمی کند. در اینجا نمونه ای از گان یکبار مصرف 50 گرمی بیمار با وزن 50 گرم را معرفی می کنیم. پنبه به کار رفته در پارچه این روپوش باعث می شود هوا به خوبی از آن عبور کند و از عرق کردن بیمار جلوگیری می کند. این نوع روپوش بیمار 1.10-1.20 متر و قد شلوار 1 متر است که مناسب است و با هر سایزی قابل استفاده است. گان بیمار یکبار مصرف 50 گرمی دارای دو مدل زنانه و مردانه می باشد و بیمارستان ها مدل زنانه صورتی و مدل مردانه آبی را سفارش می دهند.از گان بیمار در سالن های زیبایی و آرایشی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. رنگ گان بیمار به سه رنگ آبی ، صورتی و سبز تولید می شود و علت کاربرد این سه رنگ به خاطر این می باشد که باعث تقویت  دید جراح نسبت به اشیا قرمز(خون و ترشحات) می شود.

گان یکبار مصرف

طبق نظر روان شناسان رنگ آبی آرامش و امنیت را برای بیمار آقا به وجود می آورد و رنگ صورتی باعث شاداب شدن خانم ها و همچنین رفع خستگی آنان می گردد گان بیمار مذکور نیازی به شست و شو ندارد زیرا به صورت یکبار مصرف تولید می شود که این امر در پیشگیری از انتقال عفونت بسیار تاثیرگذار می باشد این لباس دارای ویژگی چند بار استریلیزاسیون می باشد به همین علت نیازی به سرمایه گذاری در دستگاه های استریلیزاسیون برای آن وجود ندارد و یکبار مصرف بودن آن بیمارستان را از تقبل کردن هزینه هایی همچون هزینه استفاده از برق، آب، مواد شوینده و شیمیایی که در فرایند شست و شو و استریل کردن مورد استفاده قرار می گیرند بی نیاز می کند همچنین نیازی نیست تا افرادی نیز برای این منظور ( شست و شو ) به کار گمارده شوند. همه بیماران حتی بیماران سالمند با پوشیدن گان بیمار یکبار مصرف 50 گرمی به دلیل اینکه به طور آزاد بر روی بدن بیمار قرار می گیرد کاملا احساس راحتی می کنند

گان بیمار بیمارستانی

از دیگر گان های بیمارستانی می توان به انواع گان ها اشاره کرد و یکی از انواع گان ها که در بیمارستان کاربرد فراوانی دارد، گان یکبار مصرف 50 گرمی بیمار است که یک گان یکبار مصرف غیر بافته است و قابلیت حفاظتی نیز دارد. علاوه بر این، راحت هستند و استفاده از این گان ها بسیار راحت است و در عین حال هزینه بسیار مناسبی دارد و همچنین مطابق با مسائل زیست محیطی ساخته شده است و گان های یکبار مصرف برای اتاق عمل مناسب است و اکثراً به رنگ آبی و سبز هستند و هیچ حساسیتی برای فرد ایجاد نمی کنند و در ضمن این گان ها یکبار مصرف بوده و پس از مصرف باید دور انداخته شوند و هیچ گونه مشکل پوستی برای فرد ایجاد نمی کنند و ممکن است مورد استفاده قرار گیرند. همه افراد و بسیار سبک هستند. ضخیم هستند و نیستند و جنس این گانای یکبار مصرف 50 گرم است و برای همه افراد بیمار مناسب است و در پتو بسیار راحت هستند و همه افراها می توانند از این گان ها استفاده کنند. پوشش کامل برای همه افراد است و در اکثر خدمات می توان از بیکاران استفاده کرد و برای انفرادی عارضه نداشت. به دلیل و اکثر افراد می توانند برای مدت طولانی در محیط بیمارستان از این گان ها استفاده کنند که کاملاً استریل و بهداشتی هستند. گان های قابل استفاده مجدد از پنبه، پلی استر و ویسکوز ساخته می شوند اما گان های یکبار مصرف اسپان باند هستند و در دو رنگ آبی و صورتی نیز تولید می شوند.گان یکبار مصرف 50 گرمی برای افرادی که در بخش‌های مختلف بیمارستان از جمله مراکز مختلف مانند IBD و همچنین مراکز تشخیصی پزشکی و تخصصی هستند مناسب‌تر است و فرد می‌تواند برای مدت طولانی از آن استفاده کند.

انواع گان بیمار 

انواع گان یکبار مصرف بیمار 38 گرمی ،یکبار مصرف می باشد و به راحتی پوشانده می شوند و همچنین بسیار سبک وزن هستند. گان های یکبار مصرف بیمارستانی برای کارکنان بیمارستان و همچنین برای بیمارانی که می خواهند جراحی کنند و سبز یا آبی هستند بسیار سبک هستند و هر دوی این رنگ ها بینایی افراد را افزایش می دهند و این گونه چشم ها آبی و سبز هستند و حساسیت کمتری به رنگ دارند و این گان ها دارای قابلیت حفاظتی بسیار بالایی دارد و باعث راحتی فرد در هنگام استفاده از آن ها می شود و علاوه بر آن این گان ها قابلیت تنفس و همچنین هزینه ی کمی  نیز دارند. آنها بسیار مناسب هستند و در جهت مسائل زیست محیطی هستند. به علاوه رنگ های آبی و سبز در این گونه لباس ها حس آرامش را در افراد ایجاد می کند. به علاوه این لباس ها استریل هستند و به بدن فرد حساس نیستند. گان های یکبار مصرف نیز به همین شکل هستند و افراد بیمار باید در هنگام بستری از این نوع پوشش کاملاً استریل و بهداشتی استفاده کنند و از هرگونه آلودگی محیطی در امان باشند. این نوع روکش یکبار مصرف بوده و پس از مصرف باید دور ریخته شود و همچنین این نوع روکش ها قابلیت تنفس هوا را دارند و عرق از استفاده طولانی مدت بدن جلوگیری می کند. این گان های جراحی برای مدت طولانی هیچ نوع حساسیت پوستی ایجاد نمی کند و می توان از آن استفاده کرد و برای بخش های مختلف بیمارستان از جمله ارتوپدی، ام آر آی و بخش های جراحی استفاده می شود. علاوه بر این، این گان ها را می توان پس از استفاده استریل و دور انداخت زیرا یکبار مصرف هستند.

گان بیمار

قیمت گان بیمار 

لباس اتاق عمل سبز، آبی روشن یا سبز روشن است. این رنگ ها باعث کاهش خستگی چشم می شوند. لباس های بیمارستانی به رنگ سبز یا آبی تولید می شوند و بیشتر نخی هستند. پنبه اجازه عبور هوا را می دهد که از تعریق جراح نیز جلوگیری می کند و باعث آرامش پزشک در حین عمل می شود. با توجه به اینکه لباس های جراحی از مواد شسته می شوند. رنگ پارچه لباس جراح باید ضد آب باشد. لباس ضد آب به این معنی است که مواد شوینده روی رنگ لباس تأثیر نمی گذارند و رنگ لباس را تغییر نمی دهند. یکی از ویژگی های مهم یونیفرم جاوید قابلیت استریل شدن چندین بار و ساخته شدن از الیاف طبیعی است.
دیدن آبی و سبز می تواند دید جراح را نسبت به اشیاء قرمز رنگ از جمله رگ های خونی بهبود بخشد. به طور کلی رنگ و طرح لباس در اتاق عمل باید به گونه ای باشد که افراد استریل را از غیر استریل تشخیص دهد. روپوش بیمار یکی دیگر از لباس های بیمارستانی است که باید یک اندازه باشد و با توجه به قسمت های مختلف رنگ و طرح آن تغییر کند

  • انواع گان

3.3

میانگین امتیاز

66.7%توصیه شده(2 از 3)
0%
66.7 %
0%
33.3 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    کیفیت پارچه گان عالی بود

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    ممنونم جنس خوبی داشت

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    گان بیمار چه رنگایی داره ؟

  • سجاد رحمانی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    آبی

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی