به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

گوشی پزشکی MDF دو لوکس مدل 777

مدل: 777
دسته بندی: گوشی پزشکی MDF
شناسه محصول: 1865

تماس بگیرید


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

گوشی پزشکی MDF دو لوکس مدل 777

  • کمپانی مطرح و مشهور MDF کشور بزرگ آمریکا توانسته است با تولید تجهیزات پزشکی و بخصوص گوشی های پزشکی انقلابی بزرگ را در صنعت کشور خود رقم بزند این کمپانی بزرگ در رقابت سرسختانه با دیگر شرکت های معروف و بزرگ جهان بوده است که توانسته است در مدت کمی خود را به هم سطح و حتی بالاتر از آنها برساند و در عرصه تولید تجهیزات پزشکی از جمله گوشی پزشکی یکی از فعالترین ها باشد. شرکت MDF برای همه محصولات خود ضمانت مادام العمر اختصاص داده است که این امر به منزله قدرت، صلابت در زمینه تولیدات گوشی های پزشکی و همچنین اطمینان و اعتماد این شرکت به کیفیت و عملکرد محصولات تولیدی خود می باشد یکی از علت های پیشرفت سریع این کمپانی توجه به کیفیت و قیمت متناسب با کیفیت، برای راحتی کاربران بوده است یکی از گوشی های پزشکی تولیدی این شرکت گوشی پزشکی MDF دو لوکس مدل 777 است که با طراحی ارگونومیک راحتی بسیاری را برای کاربران به همراه دارد و در بین انواع گوشی های MDF هواداران زیادی دارد.
  •  
  • ویژگی ها:
    •  این مدل گوشی ساخته شده از استیل استنلس است که با بالاترین کیفیت آکوستیک صداهای قلبی، ریوی و کوروتکوف را با شفافیت کامل منتقل می کند و به صورت قابل توجهی اختلالات صوتی محیط را کاهش می دهد.
    •  گوشی پزشکی MDF دو لوکس مدل 777 دارای دو گوشگیر در سایز مختلف برای قرار گرفتن بهتر در گوش می باشد.
    •  قسمت های فلزی نیز از جنس استیل استنلس ساخته شده اند که از استحکام، کیفیت صوتی و زیبایی بالایی برخوردار می باشد.
    •  تمام اجزای گوشی دوام بالایی دارند و برای طول عمر محصول راه های اساسی از جمله کار گذاشتن فنر دوبل در شلنگ، وجود دیافراگم فوق حساس مجهز به رینگ آب بند برای انتقال درست و کامل صدا، وجود تیوب آکوستیک با جنس PVC انعطاف پذیر، محکم و ضخیم تعبیه شده است.
    •  در ساخت این محصول برای اینکه از هر نوع حساسیت پوستی جلوگیری به عمل آید از مواد بدون لاتکس استفاده شده است و نچسب می باشد تا آلودگی به خود جذب نکند.
    •  گوشی پزشکی MDF دو لوکس مدل 777 با داشتن دیافراگم و بل های متعدد با سایز بندیهای مختلف امکان کاربری در سه سطح بزرگسال، اطفال و نوزاد را دارد که قیمت مدل های اطفال و نوزاد 20000 تومان گرانتر از قیمت پایه اعلام شده می باشد اندازه دیافراگم و بل در مدل بزرگسال به ترتیب 4.9 و 3.7 سانتی متر، در مدل اطفال 3.5 و 2.8 سانتی متر و در مدل نوزاد نیز 3 و 2 سانتی متر می باشد.
    •  در جعبه این محصول سه جفت گوشگیر، حلقه دور بل و صفحه و همچنین تگ نام کاربر بعنوان تجهیزات یدکی موجود می باشد.
  • MDF

3

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
0%
0%
100 %
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سلام.ببخشین سوالم مربوط به این گوشی نیست ولی گوشی mdf classic cardiology دارم که تیوبش پاره شده.شما تعمیرات دارین؟ تیوبش موجوده؟

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی