به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

هفته ی اول بارداری

هفته ی اول بارداری

هفته ی اول بارداری

 در این هفته جنین خود را به دیواره ی رحم می چسباند و بهترین مکان بالای رحم است. جفت و کیسه ی اب جنین شروع به رشد می کند. کیسه ی آب جنین مثل یک پوفتونک است؛جایی که به زودی اولین سلول های جنین به وجود خواهد آمد. تغییراتی که در این هفته در خود شما اتفاق می افتد شامل موارد زیر است:

معمولا خانم ها در هفته ی اول بارداری شان از اینکه حامله هستند. هنوز با خبر نشده اند. همان طور که قبلا نیز توضیح دادیم، بعضی از خانم ها ابتدا حدس می زنند که حامله هستند و بعد اقدام به انجام تست حاملگی می کنند و بعضی ها نیز در این هفته دهان شان مزه ی آهن به خود می گیرد. اما بعضی هم هیچ نشانه ی خاصی احساس نمی کند و تنها به دلیل اینکه عادت ماهیانه ی آن ها دیر شده است تست حاملگی را انجام می دهند. همه ی این عوامل باعث می شود که عده ای از خانم ها هفته ی اول بارداری را در بی اطلاعی سپری کنید. اگر در این هفته تست دامنگی هم انجام شود به احتمال زیاد جواب آزمایش منفی است، زیرا مقدار

هورمون های حاملگی هنوز بسیار کم است. وقتی سلول تخمک به دیواره ی رحم می چسبد. مقدار کمی رگ های خونی از دیواره رحم جدا می شوند و گاهی این به صورت خونابه نمایان می شود که هیچ خطری ندارد .

 

پست های مرتبط 0 نظرات
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی